Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, mondjuk Vaczkó Dani nem szart ad ki a kezéből.
Nekem Vaczkó Dani 1 gyári hengerért csinálta, amit akárhogy nézünk börzén 1500-4 ezerig lehet megtalálni.
Hát ez membrán nélkül érdekes lesz...
Meg jól látom hogy a szívó azt a szép fallosz alakú valamit leszámítva maradt gyári?
Aki két három ezerért kireszeli, az meg is érdemli, és az oylan is lesz.

Éppen a napokban raktam be egy iylen nagytudású munkáját, minnyá megkeresem
VIszont Sa is almotból kreaálja ezeket, ezért indúltam ki ebből. Amúgy manapság 2-3 ezerért megreszelnek 1 ilyen hengert szóval ottvan hogy 10-11 ezer és van 1 jó hengered ( nagy márkás tuningokkal ellentétbe amik 30-40 ezer ft ért árúlják az alsó kategóriás hengereiket )
De az csak maga a henger.
Főleg ha abból indulsz ki hogy a gyári henger megvan, amiből nagyon jó kis 50-es vagy 60-as faragható, akkor máris ott vagyunk, hogy van egy hengered amit használhatnál de helyette megveszel egy másikat. Vagy ha a gyárit alakítod 70-esre az lehet hogy még több is, persely kiszed alutest felesztergál persely megvesz kb ugyanott vagyunk. És akkor a blokkot még nem bontottuk szét a felmaráshoz.
Almot henger beszerzési ára kb 7500 körűl van, 60asé 7500, 70esé 7650....Minimális eltérés nem olyan nagy dolog.
Annyit azért bökhetnél, hogy hány ccm, fordulat, ablakok melyikből mennyi, stb. Azokból nem fogja senki sem lekopizni
Azért azt nem mondanám hogy az áruk teljesen megegyezik...
Mert vannak olyan "perverz" emberek akik a teljesítményt a lökettérfogat növelése nélkül szeretik növelni.
aham de kiv vok azért rá
nem tőlük rendelek. Csak egy főtengely kellett onnan.
"egyedi henger" sokat nem szeretnék elárulni róla,majd ha kész lesz...
Te is ugyan úgy kitudnád keresni.....

http://www.simsonbolt.hu/produ...

9ezer a henger + 3ezer a hengerfej+2000 a dugó + a többi a haszon meg az átalakítás.
? bövebben?
Sa alaptuningost, vagy 30 ezerért, jah...
ott is lehet rendelni?
Elkészülhetne már az én izmos blokkom is...
simsonbolt.hu... szilveszterkor már talán motorozhatok...
Oks kösz szépen.
Mondjuk mert gyáriból fúrható, ha nincs hoki állapotban a blokk akkor nem kell szétborítani, stb.
(én inkább gyáriból csináltam a 70-est is, még így is olcsóbb mintha boltba vettem volna, és egyébb előnye is van:), csak cserébe utána kellet járni...)
Mert felesleges, csak esetlegesen csöröghet tőle... (Sajtos kb. hol ad a dugószetthez, hol meg nem:))
Nekem előző 70-esben volt, mostaniban nincs.
Jó de, 70est kapsz készen, amihez a gyári főtengely is jó, 90esnél meg már egyebeket is piszkálni is kell. Lényegében az a 9 és pár tized köbcenti eltérés van a 60 és 70es közt, áruk teljesen megegyezik, nemtudom miért pátolják mégis azt
Ennyi erővel miért nem 90-eset csinálnak, az alig drágább a 70-esnél...
Csá
Kössz a segítséget , arra gondoltam de miért ne tegyem alá?
Ha a gyűrű alá való feszítőre gondolsz, akkor azt az alsó alá kell rakni, de inkább ne rakd bele!