Fiúk. Lenne 1 kis gondom. Reszelt 70/2f, dellorto 19es, hozzávaló rezó minden fittyfene. Na elérkezett az az idő hogy bevan járatva, gyári 4es váltó ketyeg a motorba. Most operáltam rá 1 cateye velo 5ös km órát, 171 cm-eres kerék kerülettel beállítva. Kicsit érdekes volt az az adat amit mutatott Nekem. 67,5ös max speed, 1esbe már az elektronika se nagyon adta a szikrát olyan 10k körül, kettesbe is még emelte az elejét, 3as már kicsit gyengült 57nél fel 4.be 64ig megy, utánna meg tötyörgés. Mi lehet a gond hogy ilyen keveset megy?
őő,igazából az 1es helyett a 2es lesz . Szóval tolásra fog indulni ;) Tehát egy 4es váltóból csak 3 sebis lesz.És még mindig lehet bele tenni 1-et (a 2. nem tudom hogy elfére e)
nyereg 2-3 ezer, munkahenger és fékcső szintúgy, tárcsa kb 5ezer 1 jobbfajta, ( Nekem elől mbx-é, hátúl pedig vatta új jt 10 ezerért ) 1 közdarab esztergálás, villaheggesztés kész is.
Hát jó lenne ha tudnék egy normálisat szerezni rá.2 héttel ezelőtt sikerült egy simson vázat elég jó árban "megrendelni",régebbi gixxer fékrendszerrel,központi telóval (egyből fel a polcra),de a srác nem válaszolt,most meg látom hogy egy punch blokkot tett abba a vázba...
Viszont sikerült megcsináltatni a kúpgörgős csapágyakat a gyári nagyon gyenge kormánycsapágyak helyére...Elsőtelót meg nem akarok cserélni,kap előre egy mz felnit,hátra pedig a szélesebb mz felnit.
Mivel kormányon is van munkahengere, ezért szinte lehetetlen teljesen lelégteleníteni, de jól adagolható, ha akarom puha, ha akarom satu. Sajnos jobban fog mint az elsőm. Egyenlőre
A golyós váltó jobb volna, csak az meg hüléyn hangzik.
Mondjuk kicsit furcsa vonóékesnek nevezni ezt a golyós váltót, még ha az is Végülis elvben stimmel, de akkor is
HAjrá!
Inkább a gyújtás miatt aggódok..babszit biztos nem akarok.
Aha
És ezt a teljesítményt milyen primeren, kuplungon, váltón szeretnéd átvinni?
Esetleg ha valakit érdekel van 2 SKF főtengely csapágyam (vatta újak) eladó.
nyereg 2-3 ezer, munkahenger és fékcső szintúgy, tárcsa kb 5ezer 1 jobbfajta, ( Nekem elől mbx-é, hátúl pedig vatta új jt 10 ezerért ) 1 közdarab esztergálás, villaheggesztés kész is.
Viszont sikerült megcsináltatni a kúpgörgős csapágyakat a gyári nagyon gyenge kormánycsapágyak helyére...Elsőtelót meg nem akarok cserélni,kap előre egy mz felnit,hátra pedig a szélesebb mz felnit.
Állítólagos számolások alapján 28 LE.
Pár órát dolgozni 3ezerért, az baráti szivesség leginkább.
Attól hogy két felöntős még szólhat nagyot:)