Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fiúk. Lenne 1 kis gondom. Reszelt 70/2f, dellorto 19es, hozzávaló rezó minden fittyfene. Na elérkezett az az idő hogy bevan járatva, gyári 4es váltó ketyeg a motorba. Most operáltam rá 1 cateye velo 5ös km órát, 171 cm-eres kerék kerülettel beállítva. Kicsit érdekes volt az az adat amit mutatott Nekem. 67,5ös max speed, 1esbe már az elektronika se nagyon adta a szikrát olyan 10k körül, kettesbe is még emelte az elejét, 3as már kicsit gyengült 57nél fel 4.be 64ig megy, utánna meg tötyörgés. Mi lehet a gond hogy ilyen keveset megy?
Mosás közbe.
Túl, de azért nem nyolcszorosan:)

A golyós váltó jobb volna, csak az meg hüléyn hangzik.
Te mondtad hogy a simson túl van méretezve, és minden alaktrész kibír legalább egy atomtámadást :D

Mondjuk kicsit furcsa vonóékesnek nevezni ezt a golyós váltót, még ha az is Végülis elvben stimmel, de akkor is
28lovat szeretnél keresztülküldeni egy vonóékes váltón?
HAjrá!
25/31 nagyon jó kis áttétel egy 28lovas szetthez.
őő,igazából az 1es helyett a 2es lesz . Szóval tolásra fog indulni ;) Tehát egy 4es váltóból csak 3 sebis lesz.És még mindig lehet bele tenni 1-et (a 2. nem tudom hogy elfére e)
Egy jó hosszú 4-el jól meglehet majd nézni a végsebet. Babszi gyújtás bírja.Nem probléma neki a fordulat.
egyedi főtengő,válót bírni fogja.Teszteltük
Inkább a gyújtás miatt aggódok..babszit biztos nem akarok.
28ló.
Aha

És ezt a teljesítményt milyen primeren, kuplungon, váltón szeretnéd átvinni?
köszi a tippet,utánanézek.Már utódja ennek a gépnek,ami még ennél is komolyabb...Persze ez még csak papíron komoly...

Esetleg ha valakit érdekel van 2 SKF főtengely csapágyam (vatta újak) eladó.
Vaterán sok jót találsz...

nyereg 2-3 ezer, munkahenger és fékcső szintúgy, tárcsa kb 5ezer 1 jobbfajta, ( Nekem elől mbx-é, hátúl pedig vatta új jt 10 ezerért ) 1 közdarab esztergálás, villaheggesztés kész is.
Hát jó lenne ha tudnék egy normálisat szerezni rá.2 héttel ezelőtt sikerült egy simson vázat elég jó árban "megrendelni",régebbi gixxer fékrendszerrel,központi telóval (egyből fel a polcra),de a srác nem válaszolt,most meg látom hogy egy punch blokkot tett abba a vázba...
Viszont sikerült megcsináltatni a kúpgörgős csapágyakat a gyári nagyon gyenge kormánycsapágyak helyére...Elsőtelót meg nem akarok cserélni,kap előre egy mz felnit,hátra pedig a szélesebb mz felnit.
Adjak kölcsön hozzá tárcsafékeket? Nemár...
90 ccm,50es dugó,ts hengerfej, fordulat: max 12000...
Állítólagos számolások alapján 28 LE.
Nincs igazából különbség a kettő között. Bármelyiket berakhatod.
Melyik a jobb hajtókar egy tuning Simsonba CKR vagy Rocket?
Nyilván nem üzleti szándékkal.
Pár órát dolgozni 3ezerért, az baráti szivesség leginkább.
Viszont a kormányon lévő kéziféket előnyösnek találom. Kuplungolás közbe egy ujjal olyan jó bele bele fékezgetni, jobb mint lábbal, kényelmes
Hő :)
Mivel kormányon is van munkahengere, ezért szinte lehetetlen teljesen lelégteleníteni, de jól adagolható, ha akarom puha, ha akarom satu. Sajnos jobban fog mint az elsőm. Egyenlőre
Jaja néztem, jópofa gép. Hátsó tárcsa megoldás tetszik, jól adagolható, nem akar mindig blokkolni?
Ejj az kellemtlen.
Attól hogy két felöntős még szólhat nagyot:)
Megúgy nemtudom odatekintettél-e már az adatlapomra, azért Nálam is van technológia motor modding terén...
Igaz ez csak 1 2 felömlős modding, ha jó lenne a váltóm már tesztelném is hogy mit megy mert épp bevan járatva, erre elszál a váltóm :S