Ami látszik, hogy ez egy "ami van otthon" motor.
Levagdalt sárvédők, behorpasztott tank, ronda(nyilván sprés) festés,
Nem 51re való elsőlámpa, rozsdás küllők.
Jó esélylel ez egy blokkcserélt s50 volt eredetileg.
VAlszeg közelebbről még rosszabb állapotú.
Első blikrre ez egy huszasnál nem ér többet.
zoliiibáááácsiiiiii!
kérésre van szükségem hogy mennyit ér ez? a simson 81-es évjárat és s51N típus a leírása :Frissen fúratva felújításra váró jelenleg üzemképtelen állapotban.
hiányzik hozzá,hátsó lámpabura,fék és kuplung karok,
A motorja valamiért nem akar elindulni lehet hogy gyújtás de lehet üzemanyag hiba is.
jobboldalon a dekli után gyártott műanyag.
Sziasztok!A Motában a kipu palást szerkesztő részben , az angle 2 - höz mit kell írni. A szelvény szögének negatív értékét vagy a következő szelvény negatív értékét?
cső mindenki. Lenne arra valakinek ötlete hogy 1esben tökéletesen kiforog a motor jól húz, 2dikban teljes gázon már kicsit megakad mármint elkezdem húzni neki szépen elkezd felforogni majd amikor húzok egy teli gázt kicsit visszaesik a fordulat, 3dik fokozatban húzom neki feles gáz és amint feles gázról kicsit jobban ráhúzom elkezd visszaesni a fordulat ha húzok egy teli gázt akkor meg rángat. Persze mind ez menet közben értendő.
Hűűha! Ez elég merész elképzelés. A 70 ccm-es Simson blokk szerintem nem igen bírná a kétszer akkora súlyú kis etz-t, ráadásul a fogyasztás is igen megnőne. Valamint ha jó tudom a kis etz lánca jóval vastagabb mint egy Simson-é, így a kétféle lánckerék méret is gondot okozhatna. Tehát az etz első lánckerekét kéne rákókányolnod a Simson blokk kihajtására, ami megint nem egy egyszerű művelet, ráadásul minden lánckerék cserénél újra és újra mókolni kéne vele. De minden esetre véleményem szerint túl sok munka és pénz befektetés lenne ez ahhoz képest, hogy semmivel nem lennél előrébb mintha egy jó Simson-t hajtasz. Sokkal egyszerűbb megoldás ha esetleg ez etz első teleszkópjait aplikálod egy Simson-ba a tárcsafékkel együtt, esetleg még egy kis etz tankot is rátehetsz a szinyóra, így már kicsit MZ-s hatása lenne.
De az eredeti ötleted nem hozná meg a várt eredményt szerintem.
Várj míg meglesz a jogsi és inkább rendes ETZ-t hajts, abban nem fogsz csalódni.:)
Sziaszok!
Lehet csacsiságot kérdezek, de egy 125-ös etz be, belehet rakni egy 70ccm simson s51-es blokkot?
Az eredeti etz kipufogót lehet hagyni benne?
Meg a lánckerekeket milyenre kell cserélni ha egyátalán lehet? :)
Azért szeretném mert az etz motorok nekem nagyon tetszenek, de nincs 125ccm re jogosítványom csak 50ccm-re:)
Na majd én illusztrálok:):
Ez a Simsonos körökben macifülnek hívott megoldás:
http://noob.hu/2010/11/17/37080566.jpg
Ez meg valójában a macifül megoldás:
http://noob.hu/2010/11/17/mf_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez meg a valódi macifül:):
http://noob.hu/2010/11/17/url.jpg
Üdv! Az 51 esem miért pörög fel alapjáraton?Másik karburátorral,súberrel kipróbáltam ,de nem lett jó.Vmilyen rejtett elektronika baja van?Ha vki tudja az írjon minél előbb! Előre is köszi.
MAcifülnek hívják simsonos körökben (helytelenül) a pótkipufogónyílásos elrendezést.
Valóban van oylan,amit macisziluett szrűre lehet készíteni, ez oyan, hogy egy eredetileg lekerekített sarkú négyzet felső élénél oldalra kihúzzák a nyílást.
Ez a macifül, a másik meg a pótkipu.
Ami látszik, hogy ez egy "ami van otthon" motor.
Levagdalt sárvédők, behorpasztott tank, ronda(nyilván sprés) festés,
Nem 51re való elsőlámpa, rozsdás küllők.
Jó esélylel ez egy blokkcserélt s50 volt eredetileg.
VAlszeg közelebbről még rosszabb állapotú.
Első blikrre ez egy huszasnál nem ér többet.
kérésre van szükségem hogy mennyit ér ez? a simson 81-es évjárat és s51N típus a leírása :Frissen fúratva felújításra váró jelenleg üzemképtelen állapotban.
hiányzik hozzá,hátsó lámpabura,fék és kuplung karok,
A motorja valamiért nem akar elindulni lehet hogy gyújtás de lehet üzemanyag hiba is.
jobboldalon a dekli után gyártott műanyag.
De az eredeti ötleted nem hozná meg a várt eredményt szerintem.
Várj míg meglesz a jogsi és inkább rendes ETZ-t hajts, abban nem fogsz csalódni.:)
Jó szelet!
Lehet csacsiságot kérdezek, de egy 125-ös etz be, belehet rakni egy 70ccm simson s51-es blokkot?
Az eredeti etz kipufogót lehet hagyni benne?
Meg a lánckerekeket milyenre kell cserélni ha egyátalán lehet? :)
Azért szeretném mert az etz motorok nekem nagyon tetszenek, de nincs 125ccm re jogosítványom csak 50ccm-re:)
tegyél rá 60/4f hengert ha már 60-ast akarsz.
Szeretném teljesítményileg tuningolni Simson-omat. A típusa S51N gyári fúvóka stb. Én egy 60ccm hengerre és egy tuning légszűrőre gondoltam.
Amit rá forditanék max:30.000Ft
-A simson webshop-on rendelném
-ti mi ajánlottok ennyiért?
Ez a Simsonos körökben macifülnek hívott megoldás:
http://noob.hu/2010/11/17/37080566.jpg
Ez meg valójában a macifül megoldás:
http://noob.hu/2010/11/17/mf_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez meg a valódi macifül:):
http://noob.hu/2010/11/17/url.jpg
Valóban van oylan,amit macisziluett szrűre lehet készíteni, ez oyan, hogy egy eredetileg lekerekített sarkú négyzet felső élénél oldalra kihúzzák a nyílást.
Ez a macifül, a másik meg a pótkipu.