Az először mikor jó volt egy denso gyertya volt benne kis hézaggal aztán beraktam egy brisket aminek nagyobb volt a hézaga és szerintem azért nem indult,nagyon kis pici hézag kell neki akkor jó csak valamiért,de így legalább rugom gyúl,holnap bekötöm normálisan a világítást és a gyújtást is hogy kapcsolni tudjam le,fel mivel most még csak gyertyapipa lehuzással áll le.
Üdv,végre beindult a babszi gyújtásom,rugom,gyúl,nem zajos a járása,na mondom felrakom a deklit és csapok egy kört vele,felrakom rugom semmi,be se indul,kiveszem a gyertyát szikra hol van hol nincs.
Egyébként úgy sikerült életet lehelni bele hogy volt egy kábel forrasztva,hát már meg nem mondom melyik tekercsre,és azt átforrasztottam a gyútótekercsre,mivel azon ugye van egy alul és felül is egy saru ahova forrasztani lehet,na ezáltal erősebb is lett a szikra indult is szépen rugásra,alapjárat minden fasza,de mondom mire felraktam a deklit hogy csapjak egy kört,semmi be se indul szikra is alig alig,szerintetek mi lehet a baja?
Kicsit gondolkozz el! Még a 70-es hengerrel is jóval több nyomatékod lesz, de végsebességre viszont nem lesz sokkal jobb. (gyári alkatrészekről beszélek). Hát még egy 90ccm-es hengerrel...
Megy a motor rendesen? Ha igen, akkor tök mindegy hogy kicsi a szikra (babszinak alapból leheletnyi szikrája van, legalábbis nekem is épp hogy látszik, mégis kiforog vele, és megy rendesen).
hellosztok ha valakinek kell simson cross s50-es blokkal akkor írjon és még alkatrészeketis adok hozzá meg +ba 1 másik hiányos vázat csak kerék meg ülés hiányzik az első telója most lett felújítva meg adok hozzá még két külsőt meg 1 belsőt meg még 1 51es blokkot de az csak alkatrésznek jó
Sziasztok!Olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy van 1 simsonom,eléggé kihegyezett 60/4F hengerrel.Babetta gyújtás van rajt,kissebbik tekercsel,és egybetrafós tirisztoregységgel.A probléma az,hogy a szikra nagyon kicsi.van,el is indul vele a motor,de nagyon pici a szikra.Tipp?
70ccm blokkhoz milyen karburátor kell? :)
Köszönöm!
Almot hengerből is ki lehet venni a perselyt, vagy csak gyáriból?
Persze a hővel való kivételre gondolok.
http://youtu.be/gmDSldIc19c
Egyébként úgy sikerült életet lehelni bele hogy volt egy kábel forrasztva,hát már meg nem mondom melyik tekercsre,és azt átforrasztottam a gyútótekercsre,mivel azon ugye van egy alul és felül is egy saru ahova forrasztani lehet,na ezáltal erősebb is lett a szikra indult is szépen rugásra,alapjárat minden fasza,de mondom mire felraktam a deklit hogy csapjak egy kört,semmi be se indul szikra is alig alig,szerintetek mi lehet a baja?
(ott jobb helye is van)
Mindíg megyek.
Az enduróból gyárilag szint csak tiris volt, nagyon reitka amelyik nem, én még nem is láttma oylat.
A szaksz tényleg szép csak még rengeteg bíbelődés lesz vele!
Amúgy volt KÉK B-s?NEm gondoltam volna és volt nem KÉK N-es?
Szóval nagy valószínűséggel bármi lehet de leginkább tirisnek kell lennie az endurónak.
Szrintem ne küótyavetyéld el a Szakszodat szépen egybenvan.
Jellemzően tiris gyulával jöttek, de volt pár megszakítós is.
Ha gyári endurót hirdetnek, "bontatlan blokk " sattöbbi kamu dumával, sé a gyula megszakítós, akkor szinte garantáltan lecserélték a gyulát.
A nem tiris gyéri enduró, kb oylan gyakori, mint a kék B-s vagy a nem kék N-es.
Milyen gyula volt dzsárilag az endúrójokon?