Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 16N1 van, kiszolgálja.
Hali!
70ccm blokkhoz milyen karburátor kell? :)
Köszönöm!
Hali!
Almot hengerből is ki lehet venni a perselyt, vagy csak gyáriból?
Persze a hővel való kivételre gondolok.
Az először mikor jó volt egy denso gyertya volt benne kis hézaggal aztán beraktam egy brisket aminek nagyobb volt a hézaga és szerintem azért nem indult,nagyon kis pici hézag kell neki akkor jó csak valamiért,de így legalább rugom gyúl,holnap bekötöm normálisan a világítást és a gyújtást is hogy kapcsolni tudjam le,fel mivel most még csak gyertyapipa lehuzással áll le.
Eladó. Viszonylag olcsó, 55 az irányár.
http://youtu.be/gmDSldIc19c
Mitől indult el újra?
Végre jó nincs már gond,szóval az előző hozzászólásommal ne is törődjetek.
Üdv,végre beindult a babszi gyújtásom,rugom,gyúl,nem zajos a járása,na mondom felrakom a deklit és csapok egy kört vele,felrakom rugom semmi,be se indul,kiveszem a gyertyát szikra hol van hol nincs.
Egyébként úgy sikerült életet lehelni bele hogy volt egy kábel forrasztva,hát már meg nem mondom melyik tekercsre,és azt átforrasztottam a gyútótekercsre,mivel azon ugye van egy alul és felül is egy saru ahova forrasztani lehet,na ezáltal erősebb is lett a szikra indult is szépen rugásra,alapjárat minden fasza,de mondom mire felraktam a deklit hogy csapjak egy kört,semmi be se indul szikra is alig alig,szerintetek mi lehet a baja?
Kicsit gondolkozz el! Még a 70-es hengerrel is jóval több nyomatékod lesz, de végsebességre viszont nem lesz sokkal jobb. (gyári alkatrészekről beszélek). Hát még egy 90ccm-es hengerrel...
köszi,megpróbálom (azért gondoltam itt mert valaki átalakította már a házat simsonhoz)
tedd fel a Pannonia topikba is.
(ott jobb helye is van)
Eladó pléhúsz karbi,6000Ft ha érdekel valakit.
jaja, szszmikin.
Mindíg megyek.

Az enduróból gyárilag szint csak tiris volt, nagyon reitka amelyik nem, én még nem is láttma oylat.
Endurósítottból rengeteg akad mindenfelé:-D
Szigetszentmiklóson voltál kint?
A szaksz tényleg szép csak még rengeteg bíbelődés lesz vele!

Amúgy volt KÉK B-s?NEm gondoltam volna és volt nem KÉK N-es?
Szóval nagy valószínűséggel bármi lehet de leginkább tirisnek kell lennie az endurónak.
Hát ez elég nagy butaság,gondolj csak bele 90ccm miért lenne gyengébb mint 50ccm. Egyértelmü hogy sokkal erősebb lesz.
úgy lesz erősebb, hogy gyengébb lesz!

Ezt te végiggondoltad?
Jah, igen, találkoztam Slampi úrral a börzén, csak nem ismert meg:)

Szrintem ne küótyavetyéld el a Szakszodat szépen egybenvan.
A szocialista GYárakban szinte bármi előfordulhatott.

Jellemzően tiris gyulával jöttek, de volt pár megszakítós is.

Ha gyári endurót hirdetnek, "bontatlan blokk " sattöbbi kamu dumával, sé a gyula megszakítós, akkor szinte garantáltan lecserélték a gyulát.

A nem tiris gyéri enduró, kb oylan gyakori, mint a kék B-s vagy a nem kék N-es.
SZASZ!

Milyen gyula volt dzsárilag az endúrójokon?
1.-es 2.-es kiforog nagyjábol,hármas egyáltalán nem,négyes meg pláne nem:(
Megy a motor rendesen? Ha igen, akkor tök mindegy hogy kicsi a szikra (babszinak alapból leheletnyi szikrája van, legalábbis nekem is épp hogy látszik, mégis kiforog vele, és megy rendesen).
hellosztok ha valakinek kell simson cross s50-es blokkal akkor írjon és még alkatrészeketis adok hozzá meg +ba 1 másik hiányos vázat csak kerék meg ülés hiányzik az első telója most lett felújítva meg adok hozzá még két külsőt meg 1 belsőt meg még 1 51es blokkot de az csak alkatrésznek jó
Sziasztok!Olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy van 1 simsonom,eléggé kihegyezett 60/4F hengerrel.Babetta gyújtás van rajt,kissebbik tekercsel,és egybetrafós tirisztoregységgel.A probléma az,hogy a szikra nagyon kicsi.van,el is indul vele a motor,de nagyon pici a szikra.Tipp?