Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem kezd azzal hogy lelövöd aki ezt mondta
Köszi!Le is zsíroztam Vaczkó Danival a 60/4f-es hengert.
Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan kérdésem, hogyha meg csinálnám a Simsonom (S51B) 90cm3 re akkor azt mondják veszt az erejéből?
De nő a végsebessége....
Segítségeteket előre is köszönöm.
Hello . nekem karbi problémám van ... (gondolom ...) teljes gázon lefullad a gép , fél gázon megy csak ! mi lehet az oka ? elméletileg pontosan be van állítva minden ..
Kondenzátor hibás valószínűleg, vagy gyertya, esetleg trafó.
Hello emberek ! Van egy Simson S51 esem és fateré volt de megkaptam..rég volt használva meg minden..és most hogy elkezdtem használni olyan volt hogy kihagyott egy két ütemet a motor és leállt..meg lejtőn elfogyott a szufla..tudom nem egy erőgép de azért nem kéne meghalnia..ráadsául nem mindig csak dombon...mitől lehet ?
Köszi megérdeklődöm.
kompressziókalapáccsal!
:)
Vaczkó Danit tudom ajánlani, Ő csinálta nekem is. Elérhetőséget találsz simson.hu forumban, tuning részben.
És tud adni valaki Címet,telszámot ahol készítenek 4felömfős hengereket?
Honnan tudod hogy nincs bepakolva a trafó meg minden a bal oldalra hogy védve legyen ?

Fékek?
hogy tudják kör alakúra kalapálni?
Nézem, és nemteccik a babszigyula:)
igazad van,csak "kovácsolt" . Kicsit pörög körülöttem minden,néha néha tudok hülyeséget írni
Na Zoli nézzed a képeket végre alakulóba a gép.!
"kovácsoltvas" dugó, az gyó lesz
Ár-Érték arányt is nézz.

Enyémbe pl tökéletesen jó, 6500on adja le a maxot, azt kanta
igen,vagy 8-9 ezerre vannak tervezve,hiába belerakod egy 12ezret forgó motorba,megfelelő bemelegítés nélkül hamar dugó csere (jobb esetben)
Én most rendelek egy MHR kovácsoltvas dugót,keystone oldalkönnyítése egyrészt nem volt jó,másrészt viccesen nézett ki.Olyan mintha forgácsból öntenék ki...Na meg az MHR-t merem járatni 12000-ren (50es dugóról beszélünk)
Jó, énis láttam már olyat ami széttört, vagyis szétrobbant, pedig nem volt magas fordulaton használva.

De hát semmi se lehet tökéletes, és árához képest jó.
keystone...arról is megvan a véleményem,főleg az 50es dugókról...
Azon semmit sem változtattam.
Nem a gyújtáson gondoltam, hanem egyáltalán a motoron.
Valaki elmagyarázná nekem jó szájba rágósan hogy hogyan is kell pontosan beállítani a babszi gyujtást simon,mert mostmár csak az egy maradt hogy én nem állítom jól be. Köszönöm.
Próbáltam forgatni az állórészt hogy hátha jó lesz,de nem akar igazság szerint sehol sem tökéltesen működni,mint már irtam az egyik vezeték nem jó helyre volt dugva a trafón,mást nem változtattam rajta.
Szia! Hála Isten nem benzin szagú, de ma megpróbáltam alakítani rajt. A tömítés alá tekertem jó vastagon teflon szalagot, majd arra húztam rá a gyűrűt, most teljesen fixen áll, nem löttyen semerre a kuplung kinyomó kar. Tettem új alátéteket a váltó állító csavar alá, illetve a kupakok alá tömítést. Ha lesz olajam kicsit adok neki vizet, ha most is habosodik, akkor már tényleg nem tudok vele mit csinálni. Ha sterimobbal nem is, de slaggal le kellene tudni mosni. Haverjaim is azzal mossák, egyiknek sem folyik bele. Nem az a megoldás, hogy nem mosom a motort :(