Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heló! Ha zajosan, kopogósan jár, akkor szerintem nem jó helyen van mégsem a gyújtásod, de ha ebben biztos vagy, akkor nem tudom mi a baja. Sajnos nincs tapasztalatom ilyen téren. Csak a gyújtást változtattad, vagy valami mást is?
Szagold meg az olajat, ha benzinszagú, akkor tuti az. Ilyen mértéknél már erős benyaszagot kell érezned.
Sok benya is eltudja varázsolni az olajat.

Őszintén szólva én a blokkot is sterimóval szoktam nyomatni, persze óvatosan.
Nos a hiba egy része meg van,az egyik kábel nem jó helyre volt dugva a trafón,szikra sokkal jobb van,indul is rugásra,de nem akarja felfele venni a fordulatot,olyan mint mikor túlszivatod indulás előtt és amikor beindul kopp gáz állásnál is csak szinte alapjáraton jár és mohog a sok levegőtöl, ha oda húzol neki,de ugye nem emeli a fordulatot sehova,illetve zajosan kopogósan jár,próbáltam megtolni hátha akkor felveszi a fordulatot,de akkor meg leful de amint vissza esik alapjárat környékére a fordulat akkor ismét ketyeg,nos nem a legszakszerübben mondtam el de hátha érted és tudsz segíteni.
Nincs valakinek elfekvőben valami fain kis fejidom simora amit már nem használ?
Ha van valakinek 1-2 képet rakhatna fel róla.
Alakúl a Masina, már nemsoká kész.
Ez a henger kicsit drága, ha valakivel csináltatod olyan lessz amilyenre akarod, olcsóbban kijössz. Jah és a reszelős szakik 2500 ért adnak keystone-t hozzá.
Okés mer1ezressel többért akkor nem Keystont adnak.Bocsi Skacok de vannak itt még hozzáértő emberek légyszi ti is segítsetek már.Köszi
Nem nem a keystone az egy másik fajta dugó.
Bocsi akkor tisztázzuk MZA dugóval adják,akkor az Keyston?
Hát ahogy néztem az árakat 1 ezressel lenne több a keystone-os cucc,gondolom mint ahogy mondtad is az magas fordulat használatakor előnyösebb lehet,de mivel nem akarod tovább "tuningolni" szerintem megteszi a sima 2 gyűrűs dugó is amit akármelyik simsonos boltban be tudsz szerezni.
Nekem nincs semmiylen problémám, az én blokkom nem ázik be.
(monnyuk nem is mosom slaggal, vagy szivaccsal a blokkt:)
1ezressel az 1gyűrűs tuninng MZA dugóval van az Keystone?AMúgy miért jobb az1gyűrűs?Versenyre biztos jobb,de nekem nem lessz túl nagy fordulató rezó nélkül így van értelme neki?És melyik lenne nekem tartósabb?
Ha benzines lenne, akkor az szimering baj igaz? De szerintem nem az, mert szép volt az olaj, és ma megmostam picit a gépet, de tényleg csak odaengedtem a vizet, mentem vele egy karikát és már is ilyen lett az olaj. Úgy szoktam megnézni a színét, hogy egy tiszta nagy csavarhúzot beledugok fentről és megnézem.
Úgy látom 1 ezressel drágább a keystone dugóval,szóval én azt választanám,de ez a te döntésed a tiéd lesz a cucc ez csak egy vélemény.
http://www.simsonbolt.hu/produ...
Ezt a szettet akarom+venni,de azt nemtom,hogy ezzel az alap dugóval vegyem vaygy ezzel: http://www.simsonbolt.hu/produ...
Esetleg vegyek Keystone dugót?Nekem nem fog túl nagy fordulaton menni,ezért nekem érdemes 1általán tuninng dugót vennen főleg 1gyűrűset vagy nem?
Lehet nem vizes, hanem benzines az az olaj.
Nem teljesen érted a problémámat. Nem a slag a baj, ha szivaccsal odanyomnám a vizet neki, vagy egy nagyobb esőben megázna a motor, akkor is ugyan úgy benn lenne a víz, csak múltkor még nem volt rajta tömítő gumigyűrű. Különben slaggal is éppen, hogy csak odafolyattam, tök kis nyomáson a vizet.
Szia,hát rezo nélkül csak bejárattam na de ugye olyankor nem is nagyon lehet húzni neki,szóval tuti hogy a rezo eszi egyértelmüen a főtengőmet,ezt tudtam én is.
Nos egy biztos ha a hengerhez való hengerfejed is lesz akkor garantáltan nagyobb nyomatéka lesz a motorodnak,én legalább is ezt tapasztaltam már bejáratós korában a gyári pöfögővel is,szépen elkezd húzni alulról,végsebesség is egyértelműen nőni fog,mondjuk hogy mennyivel az sokmindentől is függ,csak ajánlani tudom a 60/4f hengert.
Már mondtam, hoygy ne mossad slaggal.

A blokkot legalább is semmiképp, de a többi elemnek sem használ.
Köszi dobi89!A rezó miatt neked magasabb fordulaton megy,szem azé eszi a tűgörgőket.És te rogtön rezóval használtad a hengert?Arra is kíváncsi lennék,hogy mit várhatok az új hengerszettől erőben és sebességben.Köszi
Hát igen, ez így már régen nem jó! A kuplung kinyomómon alul van egy fekete valami, ami alatt van egy biztosítógyűrű, valamint van rajta egy gumigyűrű, meg a rugó. Kell még rá valami? Vagy miért folyhat bele? A gumigyűrűnek a blokk peremén kellene tömíteni, vagy hol? Szerintem nekem lejjebb van a gumigyűrű.
Ott valami probléma van. Nekem nem így nézett ki. Pedig én aztán motoroztam is blokkig érő vízben sárban mindenben...
Szerencsére nekem ilyen gondom nincs,nyugodtan moshatom,nem folyik bele a víz.
Majd holnap.