Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Most azzal küszködök, hogy be folyik a váltó olajban a víz. Mindenhol van tömítés, de 99%, hogy a kuplung kinyomónál folyik bele. Oda is tettem gumigyűrűt, de valószínű leszivárog. Éppen, hogy csak oda folyattam a vizet, nem hiszem el, hogy ezt így csinálták meg a gyárban. Elég idegesítő, hogy nem tudom biztonságosan megmosni. Valaki találkozott már ilyennel? Mutatok képet, milyen lett a szinte "friss" olajam, az alját ne nézzétek, az már olyan volt.
Hát azért megtolhattad volna esőben is. De várom, hogy mi lesz a fejlemény.
Hát az enyém az eszi a főtengelyben a tűgörgőket mondjuk nekem van hozzá rezo is,nem tudom hogy hogyan fogja bírni neked.
Nekem is mondjuk a sima 51-es főtengő van,nem erősített,majd biztos jönnek az okosabbak aztán megmondják neked a tutit.
Sziasztok!
Most vettem n51-es szimót,60/4f-es hengert szeretnék rá.Az a kérdésem,hogy a gyári főtengely bírja vagy kell rá erősített?És a végsebességén mennyit dob?Gyári kipval menne,más tuningot nem tervezek.Köszi Csősztök
Képet hirtelen nem tudok adni, mert csak pénteken megyek haza. A festése fekete színű, itt-ott rozsda is található rajta, sérülés nincs, van hozzá lengővilla, vázmerevítők, de a hátsó váznyúlvány nincs meg. Ennek megfelelően az ára sem magas, olyan 5 rongy köré gondoltam.Ha tudsz hozzá egy váznyúlványt már szerelheted is össze a gépet. Ja a cucc Bács megyében van, ha a szállítást meg tudod oldani akkor rakok fel képet pénteken délután. Az árat meg majd egyeztetjük még. A típus plaketten S50 B1 és 1977-es gyártás van ha jól emlékszem.

Jelezz vissza, hogy érdekel e az üzlet!
Üdv,hát 1,6mm-nél se akar indulni,pedig jó erős pattogós hangu szikra van,megtolni nem próbáltam,mivel esik az eső,így nem tudok kigurulni vele.
képek,ára?
Hello!

Van egy S 50-es vázam, nem szép de legalább olcsó és nem sérült. Ha kell akkor megbeszélünk rá valami árat.

Jó szelet!
Nemtom sajna.
mito topikban talán.
Zoli. Nemtudod honnan tudnék szerezni hátsó munkahengerbe( Cagiva mitoé) karmantyút? bizonyos taposás után túlfolyik rajta, ki nem jön meg visszamegy, csak bepuhul a fék.
Különben 2mm-el is mennie kellene, ez 99%, de ha már egyszer megcsinálod, beállítod, akkor legyél pontos.
Ok,holnap kipróbálom 1,6mm-re ha nem indul megpróbálom betolni,bár jó lenne ha rugásra indulna.
A gyújtást állítsad 60ccm-re 1.6mm-re, ha másik gyújtással és karburátor beállítással jó volt, akkor próbáld betolni. Hallottam ilyenről is, hogy kicsi a lendtömeg hozzá, és azért nem indul. De sok embernek van babetta gyújtása, nem hiszem, hogy mindenki tologatja.
Üdv mindenkinek!
Szerintetek miért nem indul be a simom babszi gyújtással?
Szikra olyan van hogy egy lovat is odavágna de mégse indul,valakinek nincs valami ötlete mit csináljak vele?
Remélhetőleg jól is állítom be felsőholtpont előtt 2mm-re,bár utána próbálgattam több helyen is,szinte mindenütt van szikra de sehol se indul be
Valami tanács jól jönne,köszönöm.
10mm -ert
Király cucc.
mennyire lóg be?
Ha valaki átalakítani szeretne

http://www.kepesmotor.hu/motor...
nincs szabolcs megyei fórumozó aki tudna nélkülözni egy gyáir simson vázat 1-2 hétre? Blokk lassacskán kész,de a váz nem lesz kész egy ideig
Papíron ottvan az sa 70/4ese mellett, ami annyira elterjedt, de Mihu aztmondta hogy ez a tuning jóval több mint amit a program mutatott, tapasztalatok alapján.
Akkor jó, gyári 4es váltóval, 16 os lánckerékkel, majdnem pont annyi lóerő, amennyit megy.
Gyári 4 sebességes, 72kiló vagyok.

Már én is kíváncsi vagyok hogy mit tud, de jövőhét folyamán rakok fel videót is.
4sebis gyári váltóval, ha valós 80at megy 16-os elsőlánckerékkel 70 kilós pilótával
Az nagyjából 7-8 loerő főtengelyen
Van hozzá 1 19es dellortom, meg hozzátervezett cső. Jövő héten járatom 1 kicsit, mert kap 1 új dugót, aztán hétvégén meg megnézem mit produkál.


Jah Cateye bicikli órával, hogy biztos legyen.
az, hogy a 70es mocc tényleg 9 pacal legyen 6500-on, azért ahhoz mér kell tempózni a hegerben, és a kipuffal is.