Sziasztok! Most azzal küszködök, hogy be folyik a váltó olajban a víz. Mindenhol van tömítés, de 99%, hogy a kuplung kinyomónál folyik bele. Oda is tettem gumigyűrűt, de valószínű leszivárog. Éppen, hogy csak oda folyattam a vizet, nem hiszem el, hogy ezt így csinálták meg a gyárban. Elég idegesítő, hogy nem tudom biztonságosan megmosni. Valaki találkozott már ilyennel? Mutatok képet, milyen lett a szinte "friss" olajam, az alját ne nézzétek, az már olyan volt.
Hát az enyém az eszi a főtengelyben a tűgörgőket mondjuk nekem van hozzá rezo is,nem tudom hogy hogyan fogja bírni neked.
Nekem is mondjuk a sima 51-es főtengő van,nem erősített,majd biztos jönnek az okosabbak aztán megmondják neked a tutit.
Sziasztok!
Most vettem n51-es szimót,60/4f-es hengert szeretnék rá.Az a kérdésem,hogy a gyári főtengely bírja vagy kell rá erősített?És a végsebességén mennyit dob?Gyári kipval menne,más tuningot nem tervezek.Köszi Csősztök
Képet hirtelen nem tudok adni, mert csak pénteken megyek haza. A festése fekete színű, itt-ott rozsda is található rajta, sérülés nincs, van hozzá lengővilla, vázmerevítők, de a hátsó váznyúlvány nincs meg. Ennek megfelelően az ára sem magas, olyan 5 rongy köré gondoltam.Ha tudsz hozzá egy váznyúlványt már szerelheted is össze a gépet. Ja a cucc Bács megyében van, ha a szállítást meg tudod oldani akkor rakok fel képet pénteken délután. Az árat meg majd egyeztetjük még. A típus plaketten S50 B1 és 1977-es gyártás van ha jól emlékszem.
Zoli. Nemtudod honnan tudnék szerezni hátsó munkahengerbe( Cagiva mitoé) karmantyút? bizonyos taposás után túlfolyik rajta, ki nem jön meg visszamegy, csak bepuhul a fék.
A gyújtást állítsad 60ccm-re 1.6mm-re, ha másik gyújtással és karburátor beállítással jó volt, akkor próbáld betolni. Hallottam ilyenről is, hogy kicsi a lendtömeg hozzá, és azért nem indul. De sok embernek van babetta gyújtása, nem hiszem, hogy mindenki tologatja.
Üdv mindenkinek!
Szerintetek miért nem indul be a simom babszi gyújtással?
Szikra olyan van hogy egy lovat is odavágna de mégse indul,valakinek nincs valami ötlete mit csináljak vele?
Remélhetőleg jól is állítom be felsőholtpont előtt 2mm-re,bár utána próbálgattam több helyen is,szinte mindenütt van szikra de sehol se indul be
Valami tanács jól jönne,köszönöm.
Papíron ottvan az sa 70/4ese mellett, ami annyira elterjedt, de Mihu aztmondta hogy ez a tuning jóval több mint amit a program mutatott, tapasztalatok alapján.
Nekem is mondjuk a sima 51-es főtengő van,nem erősített,majd biztos jönnek az okosabbak aztán megmondják neked a tutit.
Most vettem n51-es szimót,60/4f-es hengert szeretnék rá.Az a kérdésem,hogy a gyári főtengely bírja vagy kell rá erősített?És a végsebességén mennyit dob?Gyári kipval menne,más tuningot nem tervezek.Köszi Csősztök
Jelezz vissza, hogy érdekel e az üzlet!
Van egy S 50-es vázam, nem szép de legalább olcsó és nem sérült. Ha kell akkor megbeszélünk rá valami árat.
Jó szelet!
mito topikban talán.
Szerintetek miért nem indul be a simom babszi gyújtással?
Szikra olyan van hogy egy lovat is odavágna de mégse indul,valakinek nincs valami ötlete mit csináljak vele?
Remélhetőleg jól is állítom be felsőholtpont előtt 2mm-re,bár utána próbálgattam több helyen is,szinte mindenütt van szikra de sehol se indul be
Valami tanács jól jönne,köszönöm.
jóreggelt urak
mennyire lóg be?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Már én is kíváncsi vagyok hogy mit tud, de jövőhét folyamán rakok fel videót is.
Az nagyjából 7-8 loerő főtengelyen
Jah Cateye bicikli órával, hogy biztos legyen.