Sőt , a versenymotorok pl. ricinusolajat használtak mert az kevésbé ég.
Inkább csak ken. De járj 1:50-es keverékkel , és kevésbé fog látszani.Vagy vegyél négyütemű motort, és annak nem tökig olajos a kipufogója.
Amúgy nálam lehet simsont vizsgáztatni.
Egy vizsga 20 rugó, és garantáltan megvágok mindenkit, mert akkor visszajönnek pótvizsgára még 20 ért.
Persze, meg lehet oldani okosba is, aki egyből 40et becsúsztat amikor nem fiygelek oda, az egyből átmegy.
( a kocsmába és hoz nekem egy sört)
Hidegen szivatóval jól indul,veszi is a lapot elég hamar,melegen is jól indul,hát szerintem a gyűrűk még nem lehetnek olyan kopottak,kb 1 hónapja volt főtengely felújítás és koromnak nyoma sincs még a dugo falán.
ha beindítod szívatóval és ha lenyelezed neki és meg torpan akkor adjál neki egy kis kaját. De ha hidegen ahogy be indítod és egyből oda húzod neki vené a lapot akkor valami más a baj. ezzel nem azt mondom hogy pörgesd szét hidegen, hanem azt, hogy ha hidegen fullad akkor valószínű kevesel bár ezt melegen is csinálná. Ezért melegszik túl.
Azt kéne megnézned, hogy hidegen hogy indul, ha könnyen és jól veszi a gázt akkor karburátor baja van(tűszelep nem zár pl.). De mindenképp megnézném az előgyújtást és a megszakító hézagot. Sajnos csak abban tudok segíteni amit már tapasztaltam.
Sürgősen eladóvá vált a motorom. Akit érdekel, a linkben jelölt elérhetőségeken elér.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/simson/simson_s51-4260054
Kellemes hétvégét, jó motorozást !
Inkább csak ken. De járj 1:50-es keverékkel , és kevésbé fog látszani.Vagy vegyél négyütemű motort, és annak nem tökig olajos a kipufogója.
Amúgy meg, dús keverék, beállítatlanság, de mindjárt jönnek az okosak és mondanak jobbakat.
Egy vizsga 20 rugó, és garantáltan megvágok mindenkit, mert akkor visszajönnek pótvizsgára még 20 ért.
Persze, meg lehet oldani okosba is, aki egyből 40et becsúsztat amikor nem fiygelek oda, az egyből átmegy.
( a kocsmába és hoz nekem egy sört)
:)
Vagy csak a gyűrűk koptak el melegen, hogy indul?