Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

rekesz sörrel inditok mer ahogy tesóm is emlitette egy rekesz 24 üveg sör:D és 1 nap is 24 óra:D:D:D
Jó estét mindenki !

Sürgősen eladóvá vált a motorom. Akit érdekel, a linkben jelölt elérhetőségeken elér.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/simson/simson_s51-4260054


Kellemes hétvégét, jó motorozást !
Sőt , a versenymotorok pl. ricinusolajat használtak mert az kevésbé ég.
Inkább csak ken. De járj 1:50-es keverékkel , és kevésbé fog látszani.Vagy vegyél négyütemű motort, és annak nem tökig olajos a kipufogója.
vagy tényleg rosszul kevered vagy szar olajat használsz ami nem ég el
Attól hogy nem tudsz értelmes szövegképet alkotni, és helyesen írni !

Amúgy meg, dús keverék, beállítatlanság, de mindjárt jönnek az okosak és mondanak jobbakat.
Mitől lehet az hogy a kipufogómból elég sok olaj folyik ki
Amúgy nálam lehet simsont vizsgáztatni.
Egy vizsga 20 rugó, és garantáltan megvágok mindenkit, mert akkor visszajönnek pótvizsgára még 20 ért.
Persze, meg lehet oldani okosba is, aki egyből 40et becsúsztat amikor nem fiygelek oda, az egyből átmegy.
( a kocsmába és hoz nekem egy sört)
Még megsem született akkor mikor már megszünt. De ő vágja ezt......ááá
kpm nincs 20 év nembaj?
Háát onnan,hogy az uncsitesomtól megvették a simsont és aki meg vette kpm-es volt és ö mondta,hogy le kell müszakiztatni...
Honnan szeditek elő a már vagy 2 éve lecsengett rémhíreket? Nem igaz.
Az igaz,hogy január 1-től műszakiztatni kell az kismotorokat is?
gyújtás alaplap+lendkerék 4ezer ft
Hidegen szivatóval jól indul,veszi is a lapot elég hamar,melegen is jól indul,hát szerintem a gyűrűk még nem lehetnek olyan kopottak,kb 1 hónapja volt főtengely felújítás és koromnak nyoma sincs még a dugo falán.
Nem szorul semmi,az előgyújtást ma megnézem,rég állítottam rajta,de szerintem felső holtpont előtt 1mm-re lesz.
Indul ez hidegen melegen jól,gyújtást ma nézem meg.
dobj egy e-mailt és leírom , meg megtudakolok addig mindent róla . .
Cááááááááá
:)
ha beindítod szívatóval és ha lenyelezed neki és meg torpan akkor adjál neki egy kis kaját. De ha hidegen ahogy be indítod és egyből oda húzod neki vené a lapot akkor valami más a baj. ezzel nem azt mondom hogy pörgesd szét hidegen, hanem azt, hogy ha hidegen fullad akkor valószínű kevesel bár ezt melegen is csinálná. Ezért melegszik túl.

Vagy csak a gyűrűk koptak el melegen, hogy indul?
Nem szorul valami? Hol van a gyújtásod? (előgyujtás ) Mekkora a megszakító hézag?
Azt kéne megnézned, hogy hidegen hogy indul, ha könnyen és jól veszi a gázt akkor karburátor baja van(tűszelep nem zár pl.). De mindenképp megnézném az előgyújtást és a megszakító hézagot. Sajnos csak abban tudok segíteni amit már tapasztaltam.
A gumigyűrűnek mindig csak az egyikben van fészke, én a gépipariban úgy tanultam.
Szerintem nem a fogyasztásommal van a baj,én egyre inkább a gyújtásra gondolok,amiatt is lehet nem,hogy mire bemelegszik a motor nagyon elgyengül?
Képes lenne, ha mindkét félben lenne fészke, de nincs.