Amúgy az lett volna a kérdésem, hogy megéri e kicserélni, vagy ugyan úgy bele tudom azzal is veretni a vizet, és hogy kuplung dekni levétele nélkül is rá tudom e tenni. Gumigyűrűt valószínüleg tudok is venni, csak nem tudom meg éri e vele szenvedni, mert most kinyomtam FBS ragasztóval. Sajnos mostanában elég sokszor szét kellett szednem, a csúcs alkatrészek miatt :(
Ha ki lenne töltve az adatlapod, mint a miénk, akkor tudnám hol laksz ! Így viszont azt mondom, hogy csapágyboltban érdeklődj, a gumigyűrű után. Gugli a barátod !
Félre érted szerintem,hidegen fain,melegen nagyon de nagyon gyenge,csörög,sőt van úgy le is áll,a hideget alra fel mondtam hogy ugye most a levegő nincs 30fokos hogy 5 perc alatt elolvadjon a henger,de mégis túl melegszik sőt mint írtam nem is kicsit gyengül el melegen.
Üdv mindenkinek! Miért csinálja azt a simom hogy míg kicsit hideg,és üzemi meleg megy mint a rakéta de mikor már kezd túlmelegendi az erő elfogy,becsörög mikor már dolgozik a rezo,és nem akar az istennek se haladni sehova?
(60/4f Vrezo megszak.gyújt. 16n1-es karbi)
Segítsetek ! Köszönöm.
Ja és , ha kiveszem a kuplung állító csavart, és behúzom a kuplungot, akkor elvileg kinyomja a pálcákat. Ezután ki tudom húzni a kuplung kinyomót? Az a baj, egy ilyen kis mütyürért nem akarom megint levenni a kuplungdeknit.
Akkor a gumigyűrű mennyire oldaná meg a bajomat? Vagy jó ez beragasztva is, és mosás után nézzek rá az olajra, ha jó jó, ha nem akkor meg valami precíz tömítést kellene oda tennem, plusz mossam óvatosan.
Oké, csak közben más meg mást mondott! Még lenne egy olyan kérdésem, hogy hol folyhat bele esetleg a víz az olajba? A dugóim gumigyűrűsek, de a kuplung kinyomónál sajnos nincs meg a gumigyűrű. Na én est most jó gazdagon megkentem FBS ragasztóval (ruganyos és tömít elvileg) Az igaz, hogy slaggal mosom, de akkor sem kéne bele fojni, jól gondolom? Dekni szimeringnél is verettem, de elvileg az meg bírja. Ha veszek a kuplung kinyomóhoz gumigyűrűt, akkor ott biztosan nem folyhat le a víz?
Heló!
Miközben jöttem haza a busszal, én is ezt gondoltam, hogy így kéne megcsinálnom, ha még mindig fehér habos lenne. Hazaértem, kimentem és megnéztem és hála Isten nem vizes, mert szép aranysárga olajat húztam ki a csavarhúzóval. Ha vizes lenne, akkor meg ha nem is habosat, de fehér/szürke lenne elvileg. Igaz?
a gyürüt beletette a csávó a hengerbe. aztán garage-ba próbáltuk összeeszkábálni de ebböl uj dugóvásárlás lesz. meg bemegyek a szexshopba Simson vazeliné:D:D
Olaj víztől habosodik be. De ha csak úgy lecseréli az olajat, az nem segít, mert a hab azért szépen ott marad, abban meg azért van víz rendesen. És habos olajat LE KELL CSERÉLNI mert kegyetlenül leromlik a viszkozitása és tönkremennek a csapágyak.
Hali, érdekelne, hogy milyen árban van(ha van) 4 sebes Simson blokk úgy egyben, 70es hengeres, membrános ,etc .. (szal oylan ami megy is:) ) + vrezo kipu, hm kb ennyi, tavasszal szeretnék egyet építeni, de blokkal külön nem van kedvem foglalkozni jah, meg szélesebb gumi előre és hátra meg egy vastagabb első villa vmelyik másik gépből, aki épített hasonlót és van kedve leirni kb milyen az anyagi vonzata ennek, feltétlen írjon, köszi!
de hogy mért melegszik túl azt nemtudom
próbálj meg valami más karbi beálítást
a normál motorolaj az nem csinál ijet
10w40 kell bele
(60/4f Vrezo megszak.gyújt. 16n1-es karbi)
Segítsetek ! Köszönöm.
És igen jól gondodlod, a kuplungizénél.
Miközben jöttem haza a busszal, én is ezt gondoltam, hogy így kéne megcsinálnom, ha még mindig fehér habos lenne. Hazaértem, kimentem és megnéztem és hála Isten nem vizes, mert szép aranysárga olajat húztam ki a csavarhúzóval. Ha vizes lenne, akkor meg ha nem is habosat, de fehér/szürke lenne elvileg. Igaz?
keystone dugóval,gyűrűvel.
21mm-es szívó,és 30mm-es kipufogónyílással eladó!
21.000Ft.
Tel: 70-530-5174