Hello!Csere érdekel 120 as pit bike-ra?Infók:Uj MCM verseny blokk,elöl-hátul uj enduro gumi,uj idom csak még nem jött meg ladányból a bulimocinál,szinte minden uj,március elejétől nem használom csak hátul van mert majdnem elkaptak a rendőrök és azóta minden nap járnak erre,jaa még adom hozzá a régi blokk alkatrészeit pl:(váltókar,berugókar,meg még ami egy blokkhoz van! Üdv:Patrik
1-es mindig van, 2-es nehezen, sokadik próbálkozásra, 3-as csak néha, de akkor is üres van a helyén, negyedik meg megintcsak néha van.:S
Kezdem már unni, kb fél millimétereket állítok a váltón, de sehogy sem akar jó lenni.
Láttam már oylat is, hpogy az ökörpalánta aki előttem összedikhálta a blokkot BELÜLRE rakta a váltódobot alul vezető alátétet a tengelyre, no, szt sem lehetett beálíltani.
HA iylen gondjaid vannak, és tényleg minden a hyleén van, isten bizony, akkor valamelyik alkatrészed utángyártott, és mérethibás.
Üdv!
Van nekem egy 60/4f Vrezos simom,ahoz keresek valami jó minőségü alsó tűgörgőt a főtengőbe,felülre beszereztem egyet egy aprilia rs50-be való (98-as modell) jó is bele,kérdés jó lenne e az rs50 alsó tűgörgője is bele?
Köszönöm előre is a válaszokat.
Köszi hát azt nem tudom hogy a srác mit csinált vele csak amikor mentem ma nézni akkor láttam hogy karbi megvan repedve..nem kérdeztem tőle hogy mit csinált vele..de mind1 megcsináltatom és jó lesz:)
Lehet cserélni a belső tengelyt blokkhúzás nélkül.
Hogy ne essenek be a golyók,én egy normál filctollat használok,a lánckeréktengelybe dugom be a lánckerék felől.
Elötte leveszem a 2 db zééger-gyűrűt,és a filccel óvatosan tolom ki a tengelyt.
De nekem ez a kapcsolás-probléma a kapcsolódob lógásából adódott.
Hézagoltam,volt hogy meg is kellett hegeszteni a dob külső tárcsáját.
Legyen szives ne haragudjon, hogy tegnap nem hívtam fel. A héten sort kerítünk rá, sajnos pénzhiányos a telefonom
A simson váltója a gyári alaktrészekkel kifejezetten könynen jár
Kezdem már unni, kb fél millimétereket állítok a váltón, de sehogy sem akar jó lenni.
HA iylen gondjaid vannak, és tényleg minden a hyleén van, isten bizony, akkor valamelyik alkatrészed utángyártott, és mérethibás.
Fel lehet rakni rosszul a váltódobot összeszerelés közben?
Viszont simson méretet lehet kapni akár ezüstözött KBK_KZK minőségben is, azt kell beletenni.
Annak mintha 15 mm lenne a furata a felső szemben nem?
Van nekem egy 60/4f Vrezos simom,ahoz keresek valami jó minőségü alsó tűgörgőt a főtengőbe,felülre beszereztem egyet egy aprilia rs50-be való (98-as modell) jó is bele,kérdés jó lenne e az rs50 alsó tűgörgője is bele?
Köszönöm előre is a válaszokat.
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/18
5609/SIMSON_S51E.html
Hogy sikerült megrepeszteni a karburátort? Remélem nem mókoltátok össze hanem vettél egy normálisat
Hogy ne essenek be a golyók,én egy normál filctollat használok,a lánckeréktengelybe dugom be a lánckerék felől.
Elötte leveszem a 2 db zééger-gyűrűt,és a filccel óvatosan tolom ki a tengelyt.
De nekem ez a kapcsolás-probléma a kapcsolódob lógásából adódott.
Hézagoltam,volt hogy meg is kellett hegeszteni a dob külső tárcsáját.
50 ezer. Jó állapotban firssen fényezve, blokkja is egyben van.
Vga szétmálik, hanem benzinálló, vagy kissé dragad, de össze nem megy.
Akkor esik ki, ha kiszárad.