Oké köszönöm, ha Te mondod elhiszem. Amúgy vissza kell majd esetleg holnapra állnia rendes állapotba? Nem rég sajnos bevizesedett az olajam. (szerelési hiba miatt), de azóta direkt "átmostam" kétszer másik olajjal. Ha nem áll vissza lecseréljem?
Sziasztok! Az mennyire problémás, ha friss hajtómű olajjal megyek kb 20km-t és megnéztem, miután hazaértem és fehér habos volt. Látszik maga a sárga olaj színe, de behabosodott. Lecseréljem sürgősen?
Régebben elég sokat szereltem, (mikor még csak jobbára kétütemből állt a világ), és én bizony megnézném mekkora is az a gyűrű ! Mert több esetet is olvastam mostanában itt, hogy "elment a kompresszió letörött a dugattyú széle, darabokban a gyűrű...."
hmm hmm.
Szóval maradjunk abban, hogy már amelyeiknél.
A sajtos féle dugóban benne van a méret, hogy MEKORA LIKBA VALÓ
HA akkorába teszik, megvan a hézag is.
A gyűrű "gyárilag nincs előkészítve a használatra ! Az úgy történik, hogy a gyűrűt beteszed az üres hengerbe, és a végeit addig reszeled míg Simson esetében a hézag 0,2 mm nem lesz, a gyűrű két vége között ! Hogy ha felmelegszik, akkor se érjen össze, ne feszüljön be, és ne legyen gyűrűtörés !
Akkor az van, hogy kézzel összeszorítod a felső gyűrűt, rátolod a hengert óvatosan, aztán jöhet az alsó ugyanígy.
Ha a gyűrűk a dugattyúra valóak akkor rá kell hogy menjen a henger.
Valaki ad el itt simsont? Külseje nem érdekel, csak motorikusan legyen jó. Nem az enduro kivitel érdekel és lehetőleg 4 sebességes. Ha van valakinek ilyen motorja eladó írjon rám.
Igen, azt be kell álíltani.
A sajtos félében meg benne van századra, hogy mekkora likba való.
HA akkorába teszik, jó is.
Szóval maradjunk abban, hogy már amelyeiknél.
A sajtos féle dugóban benne van a méret, hogy MEKORA LIKBA VALÓ
HA akkorába teszik, megvan a hézag is.
Ha a gyűrűk a dugattyúra valóak akkor rá kell hogy menjen a henger.
Köszönöm