Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valszeg sokat kap.
De ez egyértelmű...
Vagy a szívató gumipogácsáját nézd meg, ha öreg, vagy olyan "jó" minőségű, akkor összemegy a benzintől, kiesik a dugattyúból és nem tömít rendesen.
hidegen pörög rendesen meg indul is minden rugásra mikor meg melekszik a motor akkor nehezen indul be tortyor gázadásra meg nem megy ugy ahogy kéne csak a benzinr eszi
Ha esetleg megpróbálnád részletesebben kifejteni, hogy mi van....
(lehetőleg egy, a magyarra jobban hasonlító nyelven:)
Halli van 1 simson s51 em aminek nem tom mi a baja elötte 70 es blokk volt benne akkor nem vols semmi baj vele miután ki kerult belöle azota nem tom mi löte nem akar pörögni rendese ha mek vele csak eszik melegen nehezen indul +tortyog hogy mitöl lehet ez?
Persze, hogy kattan, de az csak a vltókar alaphelyzetbe visszaálíltó mehanizmusa.
Dekli le, normális zéger fel
De kattan is, mikor pakolom felfele, csak olyan, mintha üres lenne a sebsség helyén, szóval szerintem nem a váltódob a hibás
Ja, nekem úgy csak egyes volt meg néha 2-3.
Nem tudom, haverom rakta össze, frissen, kb. 2 napos a blokk.
Mert ha leesett a zéger, az okozhat ilyen hibát?
Nem esett le a zégergyűrű a váltódobról?
Üdv mindenkinek.
Lenne egy kérdésem.
Nem tökéletes a 4-es váltóm, eredetileg 3 sebességes volt a gép, beleraktam egy komplett 4-es váltót, d enem tökéletes.
1-es van, többi nincs, és nem tudom miért.
1-es után ha pakolgatom felfele, akkor minden sebesség helyén üres van.
A karbi alatti váltóállító csavaron állítottam, kicsiket, sokszor, de ugyan az, semmi változást nem vettem észre.
Mi lehet a baj?A vonóéktengely kopottsága lehet?
Ha igen, akkor azt lehet cserélni blokkhúzás nélkül?
Holnap felhívom. Köszönöm szépen.
30592ötvenkettő4egy
Hogyan tudom elérni? Köszönöm a felajánlást!
Keress meg beszélhetünk róla.
Kondi jó, megszakító nem, kimérni ellenállásmérővel max azt tudod, hogy rövidzárlatos vagy szakadt.
Egy ilyen karakterizstikájú 70 es motornak én is örülnék(tudom hogy 60 as Attiláé).
Hy!A kondenzátort , ki lehet mérni ellenállás alapján , hogy jó e?
A Wartburg kondi és mekszakító jó Simsonba?
minek az aljábol?
ugylátszik nem mert nem tom miről beszélsz
Ja és nem vagyok annyira hülye, csak sajnos már nincs kedvem pazolni a benzint, arra, hogy jó is menjen a motor, jól is induljon, a gyertya égésképe is jó legyen, egyszóval föl le futkozni a fölösleges km-eket, sajnos nem vagyok annyira tapasztalt, hogy 2 kör alatt beállítsam.
Heló Zoli!
Olyan gondom van, hogy 75-ös fúvókával legvastagabb tűvel, felűlről a 2. rovátkába van a motorom, levegő csavar 2.5 fordulatot kicsavarva. Ezzel tök jól megy a motorom, viszont nagyon magas fordulaton lehetséges, hogy már kevés a benzin. (Eddig felment egy nagy dombon a hegyre 2.ba, most nem!) Ha egyet emelek a tűn, és ráadok még fél fordulatot, akkor felmegy, viszont alul fullad. Mit tegyek? Ha adok még neki levegőt megoldódhat a fulladás, vagy mit javasolsz? Azért kezdtem el csavargatni a karbit, mert vettem a Pal N7 helyett egy brist 14Y-os gyertyát, és nem úgy viselkedett vele mint a másikkal. Előre is köszi a segítséget.
Kicsavartad a célszerszámmal izélgethető anyát az aljából?
na ma volt időm egy kis szerelésre de nem volt sok értelme
a telo az jo lett de a tengelyt nem tudtam kivenni
a két csavart le tudtam venni meg a rugokat kiakasztottam de meg se mozdult
fékolajjal meg féktisztittó spray-vel is megfujtam de semmi
ötlet?
hát én is arra gondoltam mert eséstől nem görbul meg anyira
meg nem is estem nagyot csak kb 20-al eldobott a mély tocsa
ezért kérdeztem a középső tengely ami tartja a blokkot is
kösz a segítséget
multkor tv-be is bennt volt superbike-ba