Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Enyém
N1 Tuning féle 60/4F, nemtúl forgós (7-8 ezer), N1 rezó, 4 sebesség, nemtommilyen csapágyak, lófasz huber szimeringek, BVF 16N1 gyári karbi, Sajtos dugó
:)
Papp Miki féle 60/4F, ami nem túl forgós, inkább nyomatékos, Vrezo, 4 sebesség, FAg csapágyak, Vitonos szimeringek, 17-es Mikuni karbi,
egy gyűrűs dugó...
:)
Sziasztok! Az lenne a problémám hogy a simsonommal ha megyek egy idő után fura csörgő hangot kezd kiadni és lefullad! A gyújtás oldali főtengely szimeringet kicseréltük mert ki volt fordulva félig de mégis ezt csinálja! Mi lehet a baja? Előre is THX a SEGÍTSÉGET!
be a sebesség ki a kuplung :)
köszi a segítséget :)
holnap már lehet is szerelgetni
Ja és persze a megszakítóshoz is ugyanígy egy testelő kapcsoló sem árt ha le akarod állítani elegánsan
bocs hogy ennyit irkálok-firkálok

valaki berajzolná a hiányzó huzalokat? :)
Ha tirisztoros akkor:
http://simson.hu/cikk/273/rajz...

Bár ezt te is ugyanígy megtaláltad volna a googleval.

Ha megszakítós akkor pofonegyszerű. Csak a gyújtótekercs kivezetését rá kell kötni a megszakítóra és a kondira, majd ezt felvezetni a trafó sarujára.
ezt az első mondatot jól megaszontam :)
Nem sötét lesz nem lesz gond, mivel a kert végében van az erdő
És elmondanád nekem, hogy mit hova kell kötnöm? :)
gondolom a tirisztor és transzformátor kell
1. Tudom
2. Értem hogy mit szeretnél, és a simsonba szerencsére ezt meg lehet oldani 1 szál vezetékkel.
3. Erdőbe ráesteledik haverodra, akkor fog nagyot nézni :)
4. Ez tény
5. Nekem is csak arra kéne
Dani én csak olyanokon húzom fel magam aki okoskodik hogy úgy nem lesz jó meg minden amikor nem kértem ki a véleményét, csak hogy segítsen :)
bocsi, nem érted
1. nem nekem lesz
2. azt kérdeztem hogy hogyan kell megcsinálni hogy legyen szikra de ne legyen felesleges alkatrész
3. sosem fog menni utcán
4. jobb mint egy pitbike
5. ökörködni kell
Örülök hogy veszed a poént Majd jön valami Simsonos szaki és segít neked:)
ami kimaradt: "de a simson nem állja meg a helyét a pályán..." És most ezt nem sértésből, de ez a futómű nem bírja a terepet.
Nagyon fog neki hiányozni az a lámpa. Simson meg nem lesz "krosszmotor" attól hogy leveszed a lámpát meg kidobod az akksit. Én már csak tudom, nekem is voltak ilyen terepes elképzeléseim, és igazából lámpa nélküli gép max pályán állja meg a helyét, a másik kérdés hogyha a lámpát rajtahagyod a rendőr se fog baszogatni.
azt gondoltam, de menni is szeretne vele az illető és nem szereti tolni :)
A füstöléshez elég egy szál gyufa is a tankba:) még vezetékre sincs szükség
Sziasztok
Havernak van egy S51-es simsonja, most gondolt egyet és megcsinálta terepre.
Nincs szüksége semmiféle lámpára és akkumulátorra.
Az érdekelne, hogy melyik alkatrészeket kell meghagyni és hogyan kell bekötni úgy hogy füstöljön?

Csatoltam egy rajzot, ha valaki unalmában meg tudná rajta mutatni, hogy mi kell hogy menjen akkor megköszönném.
Most mik vannak benne?
Nem igazán jó, kellene rá egy sokkal forgósabb, henger, 2 gyűrűs dugóval...:S
: Jó gép lehet ::D
Sajna jelenleg csak ez a cserealapom van. Elköltöttem a pénzem fényképezőre :) És amúgy meg nem napi használatra lenne, hanem farigcsálni, arra meg kár egy szép motor.
Ötvenért egy napi használatút? +1 komplett kerék, bowdenek, blokkszéthúzó, lendkeréklehúzó, kézvédő ajándékba mellé
Hello.
Ha valakinek van valami szakadtabb simsonja, 25 ezer forint körül, akkor egy polski fiat 650 cserét fel tudok ajánlani, ideiglenesen forgalomból kivont, csapatásra ajánlott, arra bevált :) Bővebb infót, és képeket emailban: vdani666@gmail.com

És bocsi hogy beírtam ide, de hátha így meggyorsul kicsit a folyamat :)
És nézzétek nekem mim van... :)
(a kék az)