Az egy dolog, hogy mit szeretnél, az meg egy másik, hogy mi rossz valójában a blokkban.
célszerű megvizsgálni a kimenőtengelyen az 1es fogast, mert a bele el szokott kopni, továbbá a csapágyak ismegtudnak forogni a tengelyen, és így tovább
A költség erőteljesen állapotfüggő, 20-60 között valamennyi.
gyári cucc csak használtan van a börzéken, utángyártottat a mofakartől lehet rendelni, jobb minőséget meg a simsonbolt.hu ról
Valaki megtudná mondani nekem hogy minek rak valaki parafa ugót a főtengely sonkán lévő lyukakba?
Ja és melyik online oldalról érdemes rendelni cuccokat a simsonomhoz!Felszeretném kicsit újitani!És kb menyiből lehet megúszni egy felújitást?Csak általános!Fúrásal (Ez megoldot 1500ft)!Tuningolni nem nagyon akarom!Csak a blokot renbe szeretném tenni!Segitségeteket előre is köszönöm!
80 ruppó egy rozsdásvázú, átfestett, ferdén (gagyi matricával) felmatricázott, görbe ülésvasú(élőben nyilván volna még mit kifgásolni rajta) motorért?
Én a full gyári bontatlan blokkos moccom vettem 65ért.
Ez egy picirit drága, szerintem...
Jó árban adod.De kösz nem így is megakarok válni a géptől csak valahogy bele kéne szenvednem a fesz. szabályzót.
Úgy hogy ha valakit érdekel az jelezze.
A dugattyú múlt szombaton lett cserélve számlával igazolni tudom.
Fent van apróba.80000 HUF.
Leszedegeted mindkét rugót.
Kicsavarod a célszerszámmal kicsavarható anyát, alatta van egy tömítőselence izé, azt kipiszkálod ÓVATOSAN egy csavarhúzóval úgy, hogy nem nyomod össze, nem baszod szét, közben egyenletesen húzod kifelé a felső szárat.
Miután képentörölted magad a benne lévő olajjal)mert nehezen jön ki, de hirtelen engedi el) szépen kimosod az egész szart,, közben nem bacod össze a szelepet, és a kis vékony rugóját, sőt nem is álíltod el a csillapítást, és betöltesz a teló fajtájának megfelelő mennyiségű HIDRAULIKA OLAJAT úgy 10eset kábé.
(kikeresed neten, hogy a te telódba menyni olaj kell mert van vagy 5 féle, és 45-65 ccm között mennyiség kell beléjül, melyikbe mennyi.
Célszerszámod meg nyilván nincs, tehát azt csinálsz egy darab laposvasból:
Fúrsz egy akkora likat a kb 30centi hosszú laposvas közepére mint a telófelő szára(úgy 10es kábé)
Ettől a furatközéptől, két irányba befúrsz akkora furatot, mint egy küllő vastagsága.
(a furatközptől mindktét irányban annyi a ksiebb furatok távolsága, mint abban a buzi anyában a horony, ahová a pöckök be fognak akadni)
levágsz döglött küllőből 2db 2centis darabot, és a likekba belekrampácsolod.
ÉS voálá, előállt a célszerszám.
Ami jön fel gyújtástól azt a kábelt elvágod, fogsz 2 sarut, 2 laposat 1 befogadót felrakod a 2 laposat fogod beledugod és az 1ik megy tovább másik 1 külön kábel ami megy a fesszabályzóba. Azthiszem így kell bekötni, nemrég csináltam mondjuk én az egészből új kábelezést húztam gyújt kapcsoló nélkül( csak 1 3 állásu kapcsoló)
simson hátso telot hogyan kell szétszedni?
adig eljutottam hogy a kromozott részt meg a nagy rugot leszedtem és nem tudom hogy tegyek bele olajat
esetleg aki ért hozzá?
Pedig ez volt benne....
De én vettem hozzá Elbát elvileg pofon egyszerű lenne bekötni csak hogy a gyújt kapcson nincsenek ilyen számok mint rajta vagy á már nem is tudom. De a számoknak egyezniük kéne nem?Vagy hogy kössem be?
nagy baj, és semenynit sem fog kibírni.
A porvédő alól a benzin kimossa a kenőzsírt, olaj viszont nagyon kevés jut majd alá.
megmelegszik a csapágy kenetlenül, majd szépen megforog főtenglyen, és tönreteszi azt is, meg a motorházat is.
nem egy iylennek találkoztam.
célszerű megvizsgálni a kimenőtengelyen az 1es fogast, mert a bele el szokott kopni, továbbá a csapágyak ismegtudnak forogni a tengelyen, és így tovább