Hellóztok!
Lenne egy kérdésem.Mekkora baj, ha a porvédőt rajtahagytam a csapágyakon és úgy raktam be?
Állítólag a fém porvédőt nem lehet leszedni.
Mennyit fog így bírni?
de am poén mikor mondja h "ha véletlenül eljutok a simson kupára és beakarok szúrni egy visszaváltással" bazz ezzel a motorral nem fog a simsonkupán normális helyezést elérni xD
de kíváncsi vagyok a fojtatásra
jéé hallod ez látott már motort:S hogyan rugdalja már teúristen..
Meg a végén: ,,...75-öt ment köszönhetően a 60-as hengerfejnek, meg a négybeömlős hengernek..."
WTF ez azt se tudja mit beszél.
Be se járatták meg semmi aztán hogy örül a 75-nek.
Az enyém ment annyit a 75 kilóm alatt, széria 4-es váltóval, 15-ös első fogassal, 50-es, bővített felömlőkkel.
ÉS az GPS .. :D
poén ez a faszi.,.
A következő adás mikor lesz nem tudod?
majd vegyél fel msn-re légyszi :D
Azért az poén, amikor mondja, hogy: ,,ha eddig kételkedtetek tuningunk komolyságában...."
És rádobnak egy leo pincsit, aztán megdicsérik a robogós hangját :S
fail.
mindjárt lennvan a 2. rész, majd megnézem abban milesz :D
üdv megint
na most már kerékcsapágy megvolt kössz a választ
de most megint vab egy ilyesféle problémám
a hátso lánckeréken is van egy csapágy vagyis benne egy kis tengelyen
na az nekem a felismerhetetlenségig széthulott
na most annak a száma kellene
Más! Eladó másfél babetám!Vagy cserélném simson blokra alkatrészre!De mást is meghalgatok!Akit érdekel írjon nyugodtan,adok bővebb infót és képet róla!
Helló!Segitségeteket kérném!
A simsonom kicsit keheskedik!Beindul,de nehezen veszi a fordulatott és dadogva is megy,gyenge is,menet közbe ki se tudom pörgetni,semmi nyomaték!Az egész gyújtás rendszer új!Karbit szétszedtem kitakaritotam,a szivató gumit kicseréltem!És mégis úgyan az!Gyertyát beköpi és olajos a kipufogó rendesen!Füstölni viszont nem füstöl erősen!Az a szokásos!Benzint cseréltem,és 1.40-re van keverve!A karburátoron már mindent próbáltam állítani,a súbertűt már fogalmam sincs hányszor helyeztem át!Szóval már szinte mindent próbáltam!Gyertyát is cseréltem!
Szóval ha van valakinek valami ötlete mi lehet a gondja a mocimnak segitsen!Előre is köszönöm!
Üdv mindenkinek! Szerintetek milyen problémából adódhat az a jelenség h tökéletesen megy a motor... és hirtelen leáll... gyújt 1x 2x de végül leáll. Kivesszük a gyertyát, rúgjuk és hébe-hóba adott szikrát. Betoláskor is hébe-hóba akart gyújtani... Másnapra egyáltalán semmi szikrát nem ad. Nem vagyok egészen biztos benne de sztem a kondi ment ki... Szerintetek? Előre is köszönöm a választ!
Üdv mindenkinek.
Kéne egy kis segítség fesz szabályzó bekötésében.
Nekem egy 1985-ös S51 Elektronic 6V gépem van.
A képen látható fesz szabályzóval és sehogy se tudom bekötni tudom kapcs. rajz de nekem valahogy más színű némelyik kábel. És ami a fő gondomat jelenti a képen is jön ki egy zöld kábel na az nekem el van vágva és a kapcs rajzon sincs rajta na az hova megy?
Látszik hogy valami villamos mérnők csinálta már előttem.......
Igazából az nagy segitség lenne ha valaki leírná hogy melyik kábel melyik ponthoz megy a gyújt kapcson.Szóval Szín/Szám szerint.
Köszönök mindenféle segítséget
Lenne egy kérdésem.Mekkora baj, ha a porvédőt rajtahagytam a csapágyakon és úgy raktam be?
Állítólag a fém porvédőt nem lehet leszedni.
Mennyit fog így bírni?
A fölös vezeték a kis töltés vezetéke gyakorlatilag értelmetlen, ezért később el is hagyták.
de kíváncsi vagyok a fojtatásra
Meg a végén: ,,...75-öt ment köszönhetően a 60-as hengerfejnek, meg a négybeömlős hengernek..."
WTF ez azt se tudja mit beszél.
Be se járatták meg semmi aztán hogy örül a 75-nek.
Az enyém ment annyit a 75 kilóm alatt, széria 4-es váltóval, 15-ös első fogassal, 50-es, bővített felömlőkkel.
ÉS az GPS .. :D
poén ez a faszi.,.
A következő adás mikor lesz nem tudod?
majd vegyél fel msn-re légyszi :D
És rádobnak egy leo pincsit, aztán megdicsérik a robogós hangját :S
fail.
mindjárt lennvan a 2. rész, majd megnézem abban milesz :D
na most már kerékcsapágy megvolt kössz a választ
de most megint vab egy ilyesféle problémám
a hátso lánckeréken is van egy csapágy vagyis benne egy kis tengelyen
na az nekem a felismerhetetlenségig széthulott
na most annak a száma kellene
A simsonom kicsit keheskedik!Beindul,de nehezen veszi a fordulatott és dadogva is megy,gyenge is,menet közbe ki se tudom pörgetni,semmi nyomaték!Az egész gyújtás rendszer új!Karbit szétszedtem kitakaritotam,a szivató gumit kicseréltem!És mégis úgyan az!Gyertyát beköpi és olajos a kipufogó rendesen!Füstölni viszont nem füstöl erősen!Az a szokásos!Benzint cseréltem,és 1.40-re van keverve!A karburátoron már mindent próbáltam állítani,a súbertűt már fogalmam sincs hányszor helyeztem át!Szóval már szinte mindent próbáltam!Gyertyát is cseréltem!
Szóval ha van valakinek valami ötlete mi lehet a gondja a mocimnak segitsen!Előre is köszönöm!
http://www.akf-shop.de/moser/s...
Kéne egy kis segítség fesz szabályzó bekötésében.
Nekem egy 1985-ös S51 Elektronic 6V gépem van.
A képen látható fesz szabályzóval és sehogy se tudom bekötni tudom kapcs. rajz de nekem valahogy más színű némelyik kábel. És ami a fő gondomat jelenti a képen is jön ki egy zöld kábel na az nekem el van vágva és a kapcs rajzon sincs rajta na az hova megy?
Látszik hogy valami villamos mérnők csinálta már előttem.......
Igazából az nagy segitség lenne ha valaki leírná hogy melyik kábel melyik ponthoz megy a gyújt kapcson.Szóval Szín/Szám szerint.
Köszönök mindenféle segítséget