Legkésőbb pénteken megjön a 60/4 hengerem (N1Tuning), Keystone dugattyúval.
A gondom az, hogy dugattyút még sosem raktam fel..
Tehát a csapszeget hogy "tegyem" bele? Olyat hallottam, hogy dugó felmelegít, csapszeg a fagyasztóba és úgy könnyebben összemegy.
És úgy kézzel (kesztíűben persze) a helyére lehet rakni, vagy akkor is be kell kocogtatni?
Második megoldásként gondoltam egy egyszerű kis behúzató szerszámra, egy csavar, alátétek stb..
De így meg attól félek, hogy eldeformálódik maga a dugattyú :S
Szóval kérlek segíts!
Köszi
hello lenne kérdésem télre szeretnék kuplung könnyítést csináln iha valaki tudna mondani h mennyit esztergáltassak le belőle azt megköszönném jah és ha vki tudna egy tervet az sem elnne rosszjavascript:smile(document.frmmsg.body,'02');document.frm
msg
Na én próbálok neked valami okosat mondani! Nekem is rossz volt, de megoldottam. 70-es széria a motorom, de 1,6-os rugó van benn, új lamella és még is megcsúszott! Furcsa volt, hogy első körben jónak éreztem és utána elkezdett eléggé csúszni, de csak akkor amikor az úgymond nagyobb nyomaték megjött. Újra szétszedtem, és lám a kuplungköteg le volt lazulva és lötyögött, ezáltal csúszott (pedig lemez volt alatta de szerelési hiba volt). Nézd meg elsősorban a holtjátékot és a lelazul lamellákat akár az olajbeöntőn keresztül piszkáld meg! Ha minden ok akkor nézd meg hogy a kinyomópálcák milyen állapotban vannak!
Üdv.
A múlthéten már írtam hogy gond van a kuplungommal.
Régi lamella kopott,tövig becsavarva is épp hogy kiemel,az újat is szinte tövig be kell csavarni,hogy fogjon,de az is csúszik.Ha kintebb tekerem az állító csavart akkor meg alig fog de mégis megcsúszik,de mindig akkor mikor nyit a rezom.
60/4f Vrezo,megszak.gyújt.16n1-es karbi,de nem hiszem hogy a "tuning" miatt csúszna mivel rajta van a tuning kb egy fél éve és eddig semmi ilyen gond nem volt.
Szerintetek mit csináljak vele,azzal a válasszal kiméljenek hogy rosszul van betéve a lamella mert már minden irányból,összeraktam,mégsem jó,régen bezzeg beleraktam és ment,nem volt ennyi bajom soha vele .
Szerintetek?
Eladó Honda mtx-em!125-ös 94-es!Nem hibátla,de használható,kell rá költeni!Simsont beszámitok,vagy ha nagyon jó és plusz alkatrészekel akkor mehet szőrén szőr,vagy két simó ha bajos!Hobby cálra kiváló,egy igen jó simson áron!Ha érdekel valakit írjon rám itt vagy cziprusz601@freemail.hu vagy 06306013543 tel !
köszönöm a segítségeteket ! sikerült megoldani a gyújtás problémát ! az új megszakító egyszerűen szar volt a régivel már volt szikra utánna meg áthúzott a kapcsolónál de kiiktattuk és tökéletes a gép ! annyi kérdésem lenne még , hogy a lendkerékhez tudtok e valami menetjavító megoldást ?
Heló! Ha jobbra üt, akkor azokat a küllőket kell feszítened ami bal oldalról jön ki a dobból, és az ütés helyére megy a felnibe bele. Ha már nem tudsz rajta húzni, nagyon feszesnek érzed, ugyan ott kell a jobb oldali küllőkön lazítanod!
Legkésőbb pénteken megjön a 60/4 hengerem (N1Tuning), Keystone dugattyúval.
A gondom az, hogy dugattyút még sosem raktam fel..
Tehát a csapszeget hogy "tegyem" bele? Olyat hallottam, hogy dugó felmelegít, csapszeg a fagyasztóba és úgy könnyebben összemegy.
És úgy kézzel (kesztíűben persze) a helyére lehet rakni, vagy akkor is be kell kocogtatni?
Második megoldásként gondoltam egy egyszerű kis behúzató szerszámra, egy csavar, alátétek stb..
De így meg attól félek, hogy eldeformálódik maga a dugattyú :S
Szóval kérlek segíts!
Köszi