Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látod mere üt a felni, azzal a küllővel kell visszahúzatni amelyik húzóoldalon van. Bicikli kerékkel ki lehet próbálni.
Akkor pontosan tudnod kell(ene), hogy mi a különbség az ék és a retesz között.
Úgy nem tanulom meg...
sziasztok
nem tud valaki simson starhoz eredeti hátsó lámpabúrát?
Vidd el a közeledbe valami bicikli szerelőhöz, és pillanatok alatt megcsinálja neked. Pár százas az egész!
Az egyik szakmám gépész technikus ! Igaz, hogy a könyvben íves "retesz" a neve, de még egyszer nem mondott senki "reteszt" a műhelyben, csak nagyon erős alkoholos befolyásoltság alatt ! És tényleg, csak helyzetadó jelentősége van ! ha elnyíródik, akkor először rendbe kell tenni a kúpot, vagy cserés a főtengely,esetleg a lendkerék, ha már annyira tönkre van !
Hali!Valaki segíthetne felni centírozással kapcsolatban , hogy hogyan kell.Pl ha jobbra üt a felni , akkor annál a pontnál feszíteni kell rajta ?
Az nem ék hanem íves retesz, másodszor meg tök mindegy a retesz anyaga, mert annak csak pozicionáló szerepe van. A kötésről a kúpos kötés gondoskodik. A simsonomba 15ezer km óta nincs retesz.
de te sem vagy nagy motorszakértő! De nekem is pont ilyen bajom volt hogy elnyírta az lendkerék éket. ez eléggé gyarori hiva a simsonnál ha silány minőségű a ék. és ha olajos a kúpja akkor hiába húzod meg akkor is ugyanúgy elnyírja és itt meg jól kell zsírtalanítani nitróhigítóval és picit megszórni gipsz porral vagy cement porral. és aztán vissza persze új ékkel és úgy meghúzod akkor fasza lesz:)
Cagiva Mito komplett eleje!
elsővilla+kiflik+kormány+elsőfék 20ezer ft
erre szokták mondani hogy a rutin meg az évek...
Velem is megtörtént már, hogy elsikálta az éket...gyenge a fantáziája, annak, aki nem tudja elképzelni.
Harmincét éve motorozok, és ilyen kulturált beszólást még nem olvastam.
Igen, mert ?
pedig előfordul ijen
haverom egyszer hozta a simsonját hogy csináljak vele valamit mer nem indul és ott is ez volt a gond
Lol:D
Ekkora hülyeséget még nem hallottam:D
m-eger@hotmail.com címen elérsz,holnap csinálok képet.
Ár?Kép?
Valami elérhetőség esetleg?
Nézd meg a lendkerék éket ! Lehet elnyírta !
Heló! Szét kaptam a gépet, sajnos le volt lazulva a kuplung lefogató csavar, a hiper-szuper biztosító lemez miatt! Lötyögött a lamella köteg és ezáltal megcsúszott! Meg van húzva, most tök jó, kiold és nem csúszik! Ha valakinek ilyen problémája van, nézze meg a lemezt.
Sziasztok! Olyan bajom van h nem indul a Simson-om.. Benzin van , szikra van.. de nem indul se tolásra sehogy..
Várom segítségeteket..
KÖszi
Vissza raktam a régit,és jó, csak egy a gond,az állító csavart annyira be kell csavarni hogy a rajta lévő anyát épp hogy rá tudom tenni és rögzíteni.
Ez hogy van,a régivel jó az újjal meg nem.?
Akkor próbáljam meg úgy , hogy a kuplung köteg és a kuplungkosár közül vegyem ki a hézagolót?
A túől nagy hézagtól,(már ha az nem több miliméter) még helyesen működhet a kuplung, csak éppen gyorsan tönkremegy, és zajosan jár.

Tehát, ha meghúzás után 0,5mm-ert lötyög, akkor nem az a hiba, hanem más
Pont az van a képen, amit mopndtam
(már ha jól látom, mert elég életlen)
A kosár aljához eső lamella,FOGA felül a kosár kivágásának az alján.
Így nyilván csúszni fog.