Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez is ilyen pályagép

autópálya:)
Hát ilyen nincs,ha kifele néz a lammella úgy se jó ha befele úgy sem jó,ha kihézagolom a kosár és a lamella közt ugyse jó ha nincs egy szál hézag úgy se jó,reménytelen.
Nincs több variáció,a fejemben
Tanácstalan lettem.
Most így van összerakva.
Így a jó,vagy pont fordítva kell nézni a lamelláknak.?
Nem nekem nem esett be a hézagoló,most szétszedtem és összeraktam újból,úgy ahogyan mondtad.
Most megyek felöntöm olajjal és kipróbálom.
Rosszul rakjátok össze szerintem mindketten.

A simson kuplunglamellája, vastagságát tekintve, gyakorlatilag nem tud elkopni, vastagsági kopás miatt teljesen felesleges kicserélni.
A fogai, viszont le tudnak verődni, akkor van a csere.

Szerintem, neked is beesett a hézagoló a tengely beszúrásába.

Illetve, ha rossz sorrendben rakod be a lemellákat, akkor NEM a kosár alján, hanem a kosár FOGAZÁSÁNAK AZ ALJÁN fekszik fel, akor persze, hogy csúszik.
Üdv! Látom másoknak is a kuplunggal van baja. Nos nekem is .
Vettem a bele új lamellát mivel a régi már elfáradt.
Beletettem,az állító csavart kitekertem,mivel a régivel tökig bevolt tekerve mégsem dolgozott már,nos mint mondtam ezt most kitekertem ahogy illik,összerakom és nem emel ki,bentebb tekerem akkor sem, már majdnem tövig akkor már kiemel,de mikor nyit a rezom megcsúszik mint atom,ha vissza kintebb tekerem akkor meg már nem emel ki sem.
Szerintetek mi a baja mert már az idegtől nem látok.
Köszönöm előre is.
Ha nem hagysz 1 tized hézagot sem, akkor nem emel ki, és csúszik
Valakit érdekel selettra gyujtás? Világítás nélküli változat.
Még 1-2 észrevételt leírok, amiket tapasztaltam a szerelés közben! Mind a 2 hézagoló benn van, de amit a lamella köteg és a kuplung kosár közé rakok, az vastagabb mint amit a lehrvideóban mutatnak, tehát a csavarhúzó nem akad fenn a tengely peremén, hanem egyből a vájatba megy (ezt értik aki komolyabban ért hozzá, illetve látta a kisfilmet). Valamint a kuplungkosárba ha beletettem a lamellaköteget, akkor kicsit beleszorult, volt, hogy csavarhúzóval alá kellett nyúlnom és úgy kivenni! A kuplung szerkezet a kuplungtengelyen tengely irányba fix! Álló helyzetben szépen kiemel, majd vissza is áll, de menet közben már csúszik :(. MSN-re is felvehet aki komolyabban tud segíteni. MSN: belsod@freemail.hu
Kösz a tanácsot, valamit a csúszásra nem tudsz mondani? Nem hinném, hogy össze kéne kopni nekik, vagy tévedek? (ez csak most jutott eszembe)
A kinyomó rudazatot sürgősen cseréld vissza a gyárira mielőtt belezömül a tengelybe a hulladék utánygyári.
Sziasztok! Úgy döntöttem a teleszkóp helyett inkább a kuplungot csinálom meg, mert nem volt az igazi! Nem emelt ki + csúszott is hírtelen gázra! Vettem új lamellákat, 1,6-os rugót, új pálcákat, de most már kiemel, viszont csúszik! Be van állítva, mind a 2 hézagoló benn van! a Karon meg van az 1, 2mm holtjáték, mégsem jó! 10W40-es olaj van benn, de nem tudom mi lehet a baj! 70-es a gép, de állítólag 1,6-os rugóval tökre bírnia kéne! Valaki segítsen, mert tanácstalan vagyok! Ja magyar helyett a taiwani lamellákat vettem, állítólag azok jobbak! Előre is köszi a segítséget.
Nekem is ilyen hátsó munkahengerem van. Ideális simsonra. Emeljee'd ki'
Gyorsulási külső
Az amúgy külső :)
Mondjuk akkorsem gyorsulási, hanem pl. utcai? :D
Egyébként ha valakit érdekel bontok egy Cagiva Mitót, és az első teleszkópját szeretettel rakjátok Simóba:)
ha valakinek kell valami keressen.
+ van 2db első villaszáram(fordított)

06304351769
orozoli2002@yahoo.com

Kecsk
emét
és a gyorsulási küllő az milyen?
Helyes írás toppon. Amúgy meg....Tiszta tré, kókány.
Hát igen.. :S
Viszont ez se semmi (kép lent)

FULL tuning főtengelyee van.
Minden FULL :DD
23mm, de van benne egy közbetét és így olyan 16mm körül van.
Elvileg ez egy Tomos ATX gyári karbija.
nem átbaszás akar lenni, azért szólok, hogy a tényleges torokátmérő 12mm!

pontos típusa 18/12/110
Alapméretes Star henger eredeti gyári,frissen hónolva,szép állapotban hibátlan,új dugóval,gyűrűvel!

5000Ft.

ugyanitt S50 gyári főtengely felújítva, új hajtókar,csap,tűgörgővel szép állapotban, menetek,ékpályák jók!

6000Ft.

Tel: 70-530-5174
Furatni keleltt volna a dugózáshoz.
A fejnek azonosnak kell lenni
mennyiért?és a szívóoldalicsonk csatlakozásnál mekkora mm átmérő? és jó e a 80-as motorra?
Kíváncsi lennék, a vázat ki számolta és hogy méretezte? Ki hegesztette, és ki vállalja a felelősséget, ha szétesik az úton? Förtelmetes.