fail. ez úgy készült fél évig hogy 5 hónapig nem dolgoztak rajta.:D
Emzoli megne haragudjál engem nem érdekel ha valaki ki vette ilyen patent simsont mint mikor mi ezt megvettük akkor nem sok ilyen volt errefele. És én segítek másoknak itt a fórumba leírok segíség képpen valamit te belekötsz. akkor ezek után segíts nekik te. én nem haragszom rád remélem te sem rám. bár annyira nem izgat ki mit írogat nick névvel biztos értesz hozzá nem vonom kétségbe de akkor segíts is ha kérik és nem csak arról tárgyalj ha valakinek olaj kell...
Sziasztok!
Abban szertetnék segítséget kérni,hogy vettem egy simsont,és olyan a hangja mint a csörgő kígyónak!:)Ujj dugót ,tűgörgőt,gyűrűt,csapszeget tettem bele.A főtengelynek nincs semmi lógása,mégis ugyan úgy csörög.A henger mérete 38.48-as.De észrevettem,hogy a hengerfej ki van esztergálva,szerintem 60-70-es hengerhez.E miatt,csöröghet a motor?Köszönöm a válaszokat!
,,...teljesen uj bennne minden kb 120 km mentem vele de azt is csak a szépségéért! Kérésre e gyárit olyanra építem amilyenre kérik! többit telefonon tesztelgetők kíméljenek!..."
LOL
Ilyenkor célszerű megmérni egy multiméterrel, hogy mennyi feszt termel a gyujtótekercs.
Alapjáraton a 6 voltos gyújtás 3,6-4,2 voltot ad le, a 12 voltos 10 volt körül.
Ha fent a gyújtáskapcsolónál nem tudsz mérni semmit, akkor nyilván nem jön fel feszely, és a generátor környékén van a hiba.
Ha nincs műszered, akkor vegyél, 1-2 ezer forintrt lehet kapni bármelyik tuskó, obi sattöbbi helyeken.
ha könyökből belógót levágod akkor nem lesz hangossab csak max jobb lesz :) DE a végében lévő sípot vagyis a tompítót megváltoztatod akkor persze változik a hangja. BÁr nagyon hangos nem lesz de jobb :)
Nekem volt olyan, hogy nem volt időnként szikra, egyszercsak eltűnt aztán visszajött. Volt egy kötés benne és az nem érintkezett rendesen. Nagyon idegesítő volt.
Nézd meg a kötéseidet (lehet koródáció és kosz is, így kontaktos)
Kérdésem, az lenne, ha a kipufogóba belógó csövet levágom rövidebbre és a végén lévő sípot kiütöm kör alakúra, nem lesz nagyon hangos a motor hangja? Jelentős a változás hangban? Mennyire növeli a teljesítményt?
Hellóztok!
Lenne egy kérdésem.
Egy régi 150-es MZ-t (nem ETZ) legyorsul egy PM féle 60/4F Simson Vrezo-val?
Gyári 3-as váltóval.
És ha igen, akkor kb hány méterig?
én széttszedtem már kb 20x nem volt ott kis alátét és nem is lesz mert nem ereszt és soha nem is eresztett. Azoknak ereszt akiknek szétt van baszva az alja. nekem csak a szimeringnél eresztett.
sziasztok .
Egy olyan probléma merült fel az 51-es simsonomnál , hogy egyik pillanatról a másikra eltünk a szikra ... megszakítós gyújtásról van szó ... cserélve lett megszakítók , gyújtótekercs , kondi , gyertya ,trafó , lendkerék minden ami a gyújtáshoz szükséges ! megszakítóhézagot pontosan beállítottam , alaplapot is és ezek ellenére még mindig nincsen szikra ,de még a megszakító se szikrázik tehát semmi áramot nem ad Ha tudtok valami megoldást légyszi segítsetek ( komplett újrakábelezés esetleg ? )
Emzoli megne haragudjál engem nem érdekel ha valaki ki vette ilyen patent simsont mint mikor mi ezt megvettük akkor nem sok ilyen volt errefele. És én segítek másoknak itt a fórumba leírok segíség képpen valamit te belekötsz. akkor ezek után segíts nekik te. én nem haragszom rád remélem te sem rám. bár annyira nem izgat ki mit írogat nick névvel biztos értesz hozzá nem vonom kétségbe de akkor segíts is ha kérik és nem csak arról tárgyalj ha valakinek olaj kell...
Abban szertetnék segítséget kérni,hogy vettem egy simsont,és olyan a hangja mint a csörgő kígyónak!:)Ujj dugót ,tűgörgőt,gyűrűt,csapszeget tettem bele.A főtengelynek nincs semmi lógása,mégis ugyan úgy csörög.A henger mérete 38.48-as.De észrevettem,hogy a hengerfej ki van esztergálva,szerintem 60-70-es hengerhez.E miatt,csöröghet a motor?Köszönöm a válaszokat!
nem tudja valaki véletlen mi a száma a kerékcsapágynak?
06
Namost talán
http://www.hasznaltauto.hu/motor/simson/simson_s51n_egyedi_epi
tes-3939506
,,...teljesen uj bennne minden kb 120 km mentem vele de azt is csak a szépségéért! Kérésre e gyárit olyanra építem amilyenre kérik! többit telefonon tesztelgetők kíméljenek!..."
LOL
Nem tudom ki álljak-e ellene:S
Eredetielg van.
Alapjáraton a 6 voltos gyújtás 3,6-4,2 voltot ad le, a 12 voltos 10 volt körül.
Ha fent a gyújtáskapcsolónál nem tudsz mérni semmit, akkor nyilván nem jön fel feszely, és a generátor környékén van a hiba.
Ha nincs műszered, akkor vegyél, 1-2 ezer forintrt lehet kapni bármelyik tuskó, obi sattöbbi helyeken.
Várom segítségeteket..
KÖszi
Pl. egy frissen felújított jóerőben lévő 150-est szerintem nemm bár nem vagyok versenyző
Nekem volt olyan, hogy nem volt időnként szikra, egyszercsak eltűnt aztán visszajött. Volt egy kötés benne és az nem érintkezett rendesen. Nagyon idegesítő volt.
Nézd meg a kötéseidet (lehet koródáció és kosz is, így kontaktos)
Sok sikert!
Andrew :)
Kérdésem, az lenne, ha a kipufogóba belógó csövet levágom rövidebbre és a végén lévő sípot kiütöm kör alakúra, nem lesz nagyon hangos a motor hangja? Jelentős a változás hangban? Mennyire növeli a teljesítményt?
http://www.simson.hu/index.php...
Köszi
Andr
ew
Lenne egy kérdésem.
Egy régi 150-es MZ-t (nem ETZ) legyorsul egy PM féle 60/4F Simson Vrezo-val?
Gyári 3-as váltóval.
És ha igen, akkor kb hány méterig?
Egy olyan probléma merült fel az 51-es simsonomnál , hogy egyik pillanatról a másikra eltünk a szikra ... megszakítós gyújtásról van szó ... cserélve lett megszakítók , gyújtótekercs , kondi , gyertya ,trafó , lendkerék minden ami a gyújtáshoz szükséges ! megszakítóhézagot pontosan beállítottam , alaplapot is és ezek ellenére még mindig nincsen szikra ,de még a megszakító se szikrázik tehát semmi áramot nem ad Ha tudtok valami megoldást légyszi segítsetek ( komplett újrakábelezés esetleg ? )