Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lehet hátra kisebbet az SR lánckerekénél, előre meg jól tudod, 17-es a legnagyobb.
Eléggé értelmetlen alul szétszedni a teleszkópot.
Alul kicsavarod az anyát, visszarakod, és ereszteni fog.
(alul eredetileg van egy műanyag tömítő alátét, azt 10 emberből 10 nem cseréli ki, folyik is alul a legtöbb amit szétszedte

Szerintem értelmesebb felül kicsavarni az M8 as csavart, felül kilazítani a villahídakat, kihúzni a szárakat, kivenni azégert, és kicserélni a rugót.

HA a pálca nem sérült, vagy eleve nem ereszt alul a cucc, felülről kell bontani.
1: 1000 km már bőven elég, használhatod 1:50-nel is akár, bár az 1:40 jobb lenne.
2: Nem fog tőle észrevehetően jobban menni.
3: robogósboltban veszel egyet aztán rádobod.
4/5: megmondom őszintén ebben nem vagyok biztos, de szerintem lehet venni.

Ha jól tudom előre a 17-es a legnagyobb, de ha 50-es a gped, akkor felejtsd el :D
Sziasztok!

Simson sr50-hez kapcsolódó kérdéseim lennének.

1.Meddig számít bejáratósnak hány km-ig?
Most 33-assal járok és eddig 1000km van benne, meddig kell még ilyen keverékkel járnom, mikor válthatok a gyári 50-es keverékre?
2.Ha átváltok 50-es keverékre jobban fog menni tőle egy kicsit?

3.Tud valaki valamilyen tippet adni, hogy rakjak rá csomagtartó dobozt?

4.A hátsó keréken lévő fogaskerékből lehet kapni kisebb átmérőjűt is, mint a gyári?

5.A blokkon lévő hajtókerékből mekkora a legnagyobb méret ami felszerelhető?
Köszönöm a válaszokat.

Andrew :)
Jaja :D
látom ár tanítod tovább a technikát:D azért csúszik szét először mert a felső csavart kiveszi és a felsző rugós tagot az feszíti húzza a helyére. ha kiveszi a kereket sárvédő le és kitekeri alul a 10 es csavart akkor csak az alja esik le és ha zégergyűrűt kiveszi majd a felső korménykiflinél kitekeri a csaavart akkor kiesik a rudó a felső taggal együtt és csak a króm szár marad a helyén
Köszi sikerült!

Ha csak az akkutöéltés terheli le az egyenírányítót. Akkor belőle 20V jön ki ha izzót is kötök rá 6-7V-t

Köszi

Andrew
Igen először azt az anyát kéne leszedni.. :S
Régi szimmeringet kitúrod, a helyét letisztítod olyanra h enni lehessen róla.
Az újnak a szélét alkohollal/benzinnel megmosod aztán nagyon vékonyan olajjal bekened és betolod a helyére.
Jótanács:
Az új szimmeringet miután megolajoztad beteszed a helyére, és arra lapjával ráteszed a régit, és azzal szépen betudod tolni/ütni, és nem az új, hanem a régi szimmering károsodik
Meg kéne csak próbálni valamikor. A videón előbb csúszik szét mint, lecsavarná a 10-es anyát, igaziból nem csúszna szét, vagy tévedek? Szimeringet, hogy cseréljem ki? A régit kipiszkálom, az újat hogyan tegyem bele?
Vélemény? :D
Jawa Mosquito 50 váz + Simson M541 blokk

Jó kis gép, de sajnos nem az enyém, és a szabad ég alatt tartják :(
Egyszerű dolog.
Kereket kiveszed, telószárakat ahol fogja a kifli ott kilazítod, a tetején lévő csavart kicsavarod.
Akkor lehúzod a szárakat.
Ha az megvan akkor a telószár legalján 10-es csőkulccsal lecsavarod az anyát, aztán széthúzhatod.
Meg lesz egy zéger a becsúszószárnál, azt fogóval szépen kiveszed.
Akkormár csak az alsó és felsőrugóvégeket lecsavarod és az új rugóra meg rá :D
Aztán szépen összerakod.
Még szimmeringet célszerű cserélni, na meg olajjal feltölteni.
Meg ha szarok a rugóvéget akkor esetleg azokat.

Tudom elég érthetetlenül fogalmazok, de ha megnézed a videót: http://www.youtube.com/watch?v...
, megértesz majd mindent :D
Sok sikert.
Sziasztok! 51-es első teleszkópban hogy kell rugót cserélni? Mennyire bonyolult, mit érdemes még cserélni ha már szétszedem?
8-ért a komplett blokk.
Babetta gyújtás 3000Ft.
Balassagyarmat

Szombat


11:00 12:00 pályaépítés
12:00 12:20 simson szabad
1
2:20 12:40 robogo szabad
12:40 13:00 mz szabad
13:00 13:20 125 szabad

13:20 13:35 szünet
13:35 13:55 supermoto1 szabad
13:55 14:15 supe
rmoto2 szabad
14:15 14:35 veterán speciál szabad
14:35 14:55 veterán széria szabad
14:55 15:25 szünet
15:25 15:50 simson időmérő
15
:50 16:15 robogo időmérő
16:15 16:40 mz időmérő
16:40 17:05 125
időmérő
17:05 17:20 szünet
17:20 17:45 supermoto1 időmérő
1
7:45 18:10 supermoto2 időmérő
18:10 18:35 veterán speciál időmérő
18:35 19:00 veterán széria időmérő
19:30 22:30 koncert


Vasárnap

8:45 9:00 pályaépítés
9:00 9:15 simson warm up
9:15 9:30 robogo warm up
9:30 9:45 mz warm up
9:45 11:15 szünet, műsor
11:15 11:45 felvonulás
11:45 12:00 125 warm up
12:00 12:15 supermoto1 warm up
12:15 12:30 supermoto2 warm up
12:30 12:45 veterán speciál warm up
12:45 13:00 veterán széria warm up
13:00 13:20 szünet
13:20 13:45 simson futam
13:45 14:10 robogo
futam
14:10 14:35 mz futam
14:35 15:00 125 futam
15:00 15:20 szünet

15:20 15:45 supermoto1 futam
15:45 16:10 supermoto2 futam
16:10 16
:35 veterán speciál futam
16:35 17:00 veterán széria futam
17:00 díjkiosztók
Van eladó komplett gyújtással karbival mz 125-ös motorblokk ha érdekel valakit.
Megbízásból hirdetem.Mondj kélek árat amennyit megér neked.
mennyiért adod?
Mondjuk mert lopott volt. De ebből nem reszelve volt, hanem le volt vágva a blokkból az a rész amin a szám van, rendesen lefűrészelte a fazon... Szánalmas, ha ezt tudom nem vettem volna meg, és vissza is csináltam volna az üzletet, ha nem tűnik el.
helló kérdésem lenne mi a tapasztalatotok a javított simson hengerfejről. perselyezve volt de az kifúj nem lett jó vagyis hát elszaródott és most egy ismerősöm mondta hogy megtudja olyanra csinálni hogy behegeszti alumíniummal mert a hengerfej ugye alumínium és újra fúrja és vágja bele a gyertya menetet jó lesz ez már hosszútávon?
Szia! Lehet, hogy hülyének nézel, de mi miatt reszelik ki a számot?
Kell valakinek babetta gyújtás?
Nincs átalakítva.
Nekem sem úszott még el, 1 vásárlásom volt, (egy Simson blokk) aminél bár a vásárolt termék megjött, de a "tulaj" elfelejtett arról szólni hogy ki van fűrészelve a blokkból a szám, ez számomra nyilvánvaló hogy miért van, miután szóvá tettem felszívódott, nem írt vissza, de még a vateráról is eltűnt mint felhasználó, így nem is adott az én nagatívamra visszaértékelést.
Ílletve vaterán még nem úszott el pénzem