Eléggé értelmetlen alul szétszedni a teleszkópot.
Alul kicsavarod az anyát, visszarakod, és ereszteni fog.
(alul eredetileg van egy műanyag tömítő alátét, azt 10 emberből 10 nem cseréli ki, folyik is alul a legtöbb amit szétszedte
Szerintem értelmesebb felül kicsavarni az M8 as csavart, felül kilazítani a villahídakat, kihúzni a szárakat, kivenni azégert, és kicserélni a rugót.
HA a pálca nem sérült, vagy eleve nem ereszt alul a cucc, felülről kell bontani.
1: 1000 km már bőven elég, használhatod 1:50-nel is akár, bár az 1:40 jobb lenne.
2: Nem fog tőle észrevehetően jobban menni.
3: robogósboltban veszel egyet aztán rádobod.
4/5: megmondom őszintén ebben nem vagyok biztos, de szerintem lehet venni.
Ha jól tudom előre a 17-es a legnagyobb, de ha 50-es a gped, akkor felejtsd el :D
1.Meddig számít bejáratósnak hány km-ig?
Most 33-assal járok és eddig 1000km van benne, meddig kell még ilyen keverékkel járnom, mikor válthatok a gyári 50-es keverékre?
2.Ha átváltok 50-es keverékre jobban fog menni tőle egy kicsit?
3.Tud valaki valamilyen tippet adni, hogy rakjak rá csomagtartó dobozt?
4.A hátsó keréken lévő fogaskerékből lehet kapni kisebb átmérőjűt is, mint a gyári?
5.A blokkon lévő hajtókerékből mekkora a legnagyobb méret ami felszerelhető?
Köszönöm a válaszokat.
látom ár tanítod tovább a technikát:D azért csúszik szét először mert a felső csavart kiveszi és a felsző rugós tagot az feszíti húzza a helyére. ha kiveszi a kereket sárvédő le és kitekeri alul a 10 es csavart akkor csak az alja esik le és ha zégergyűrűt kiveszi majd a felső korménykiflinél kitekeri a csaavart akkor kiesik a rudó a felső taggal együtt és csak a króm szár marad a helyén
Igen először azt az anyát kéne leszedni.. :S
Régi szimmeringet kitúrod, a helyét letisztítod olyanra h enni lehessen róla.
Az újnak a szélét alkohollal/benzinnel megmosod aztán nagyon vékonyan olajjal bekened és betolod a helyére.
Jótanács:
Az új szimmeringet miután megolajoztad beteszed a helyére, és arra lapjával ráteszed a régit, és azzal szépen betudod tolni/ütni, és nem az új, hanem a régi szimmering károsodik
Meg kéne csak próbálni valamikor. A videón előbb csúszik szét mint, lecsavarná a 10-es anyát, igaziból nem csúszna szét, vagy tévedek? Szimeringet, hogy cseréljem ki? A régit kipiszkálom, az újat hogyan tegyem bele?
Egyszerű dolog.
Kereket kiveszed, telószárakat ahol fogja a kifli ott kilazítod, a tetején lévő csavart kicsavarod.
Akkor lehúzod a szárakat.
Ha az megvan akkor a telószár legalján 10-es csőkulccsal lecsavarod az anyát, aztán széthúzhatod.
Meg lesz egy zéger a becsúszószárnál, azt fogóval szépen kiveszed.
Akkormár csak az alsó és felsőrugóvégeket lecsavarod és az új rugóra meg rá :D
Aztán szépen összerakod.
Még szimmeringet célszerű cserélni, na meg olajjal feltölteni.
Meg ha szarok a rugóvéget akkor esetleg azokat.
Tudom elég érthetetlenül fogalmazok, de ha megnézed a videót: http://www.youtube.com/watch?v...
, megértesz majd mindent :D
Sok sikert.
Mondjuk mert lopott volt. De ebből nem reszelve volt, hanem le volt vágva a blokkból az a rész amin a szám van, rendesen lefűrészelte a fazon... Szánalmas, ha ezt tudom nem vettem volna meg, és vissza is csináltam volna az üzletet, ha nem tűnik el.
helló kérdésem lenne mi a tapasztalatotok a javított simson hengerfejről. perselyezve volt de az kifúj nem lett jó vagyis hát elszaródott és most egy ismerősöm mondta hogy megtudja olyanra csinálni hogy behegeszti alumíniummal mert a hengerfej ugye alumínium és újra fúrja és vágja bele a gyertya menetet jó lesz ez már hosszútávon?
Nekem sem úszott még el, 1 vásárlásom volt, (egy Simson blokk) aminél bár a vásárolt termék megjött, de a "tulaj" elfelejtett arról szólni hogy ki van fűrészelve a blokkból a szám, ez számomra nyilvánvaló hogy miért van, miután szóvá tettem felszívódott, nem írt vissza, de még a vateráról is eltűnt mint felhasználó, így nem is adott az én nagatívamra visszaértékelést.
Alul kicsavarod az anyát, visszarakod, és ereszteni fog.
(alul eredetileg van egy műanyag tömítő alátét, azt 10 emberből 10 nem cseréli ki, folyik is alul a legtöbb amit szétszedte
Szerintem értelmesebb felül kicsavarni az M8 as csavart, felül kilazítani a villahídakat, kihúzni a szárakat, kivenni azégert, és kicserélni a rugót.
HA a pálca nem sérült, vagy eleve nem ereszt alul a cucc, felülről kell bontani.
2: Nem fog tőle észrevehetően jobban menni.
3: robogósboltban veszel egyet aztán rádobod.
4/5: megmondom őszintén ebben nem vagyok biztos, de szerintem lehet venni.
Ha jól tudom előre a 17-es a legnagyobb, de ha 50-es a gped, akkor felejtsd el :D
Simson sr50-hez kapcsolódó kérdéseim lennének.
1.Meddig számít bejáratósnak hány km-ig?
Most 33-assal járok és eddig 1000km van benne, meddig kell még ilyen keverékkel járnom, mikor válthatok a gyári 50-es keverékre?
2.Ha átváltok 50-es keverékre jobban fog menni tőle egy kicsit?
3.Tud valaki valamilyen tippet adni, hogy rakjak rá csomagtartó dobozt?
4.A hátsó keréken lévő fogaskerékből lehet kapni kisebb átmérőjűt is, mint a gyári?
5.A blokkon lévő hajtókerékből mekkora a legnagyobb méret ami felszerelhető?
Köszönöm a válaszokat.
Andrew :)
Ha csak az akkutöéltés terheli le az egyenírányítót. Akkor belőle 20V jön ki ha izzót is kötök rá 6-7V-t
Köszi
Andrew
Régi szimmeringet kitúrod, a helyét letisztítod olyanra h enni lehessen róla.
Az újnak a szélét alkohollal/benzinnel megmosod aztán nagyon vékonyan olajjal bekened és betolod a helyére.
Jótanács:
Az új szimmeringet miután megolajoztad beteszed a helyére, és arra lapjával ráteszed a régit, és azzal szépen betudod tolni/ütni, és nem az új, hanem a régi szimmering károsodik
Jawa Mosquito 50 váz + Simson M541 blokk
Jó kis gép, de sajnos nem az enyém, és a szabad ég alatt tartják :(
Kereket kiveszed, telószárakat ahol fogja a kifli ott kilazítod, a tetején lévő csavart kicsavarod.
Akkor lehúzod a szárakat.
Ha az megvan akkor a telószár legalján 10-es csőkulccsal lecsavarod az anyát, aztán széthúzhatod.
Meg lesz egy zéger a becsúszószárnál, azt fogóval szépen kiveszed.
Akkormár csak az alsó és felsőrugóvégeket lecsavarod és az új rugóra meg rá :D
Aztán szépen összerakod.
Még szimmeringet célszerű cserélni, na meg olajjal feltölteni.
Meg ha szarok a rugóvéget akkor esetleg azokat.
Tudom elég érthetetlenül fogalmazok, de ha megnézed a videót: http://www.youtube.com/watch?v...
, megértesz majd mindent :D
Sok sikert.
Szombat
11:00 12:00 pályaépítés
12:00 12:20 simson szabad
1
2:20 12:40 robogo szabad
12:40 13:00 mz szabad
13:00 13:20 125 szabad
13:20 13:35 szünet
13:35 13:55 supermoto1 szabad
13:55 14:15 supe
rmoto2 szabad
14:15 14:35 veterán speciál szabad
14:35 14:55 veterán széria szabad
14:55 15:25 szünet
15:25 15:50 simson időmérő
15
:50 16:15 robogo időmérő
16:15 16:40 mz időmérő
16:40 17:05 125
időmérő
17:05 17:20 szünet
17:20 17:45 supermoto1 időmérő
1
7:45 18:10 supermoto2 időmérő
18:10 18:35 veterán speciál időmérő
18:35 19:00 veterán széria időmérő
19:30 22:30 koncert
Vasárnap
8:45 9:00 pályaépítés
9:00 9:15 simson warm up
9:15 9:30 robogo warm up
9:30 9:45 mz warm up
9:45 11:15 szünet, műsor
11:15 11:45 felvonulás
11:45 12:00 125 warm up
12:00 12:15 supermoto1 warm up
12:15 12:30 supermoto2 warm up
12:30 12:45 veterán speciál warm up
12:45 13:00 veterán széria warm up
13:00 13:20 szünet
13:20 13:45 simson futam
13:45 14:10 robogo
futam
14:10 14:35 mz futam
14:35 15:00 125 futam
15:00 15:20 szünet
15:20 15:45 supermoto1 futam
15:45 16:10 supermoto2 futam
16:10 16
:35 veterán speciál futam
16:35 17:00 veterán széria futam
17:00 díjkiosztók
Nincs átalakítva.