A huber ( a zöld) egy fos cseréld ki, de közel sem biztos, hogy ott szivárog.
Öreg motorházat a tömítőfelületekre kent pasztával célszerű összerakni+tömike.
Kisfogast elég ha leveszedma főtengelynél nyúlj a szimmering alá, egy puha(szar) csavarhúzóval, és fordítsd ki a szimmeringet.
Az új berakása előtt, a szimmering felfekvő felületét érdemes lepucolni alkohollal, és NAGYON VÉKONYAN bekenni tömítő pasztával.
Íg myintha zsaron csúszna, könynen bemeg a stózimmering, és ha megköt a paszta, akkor ki sem jön magától.
jaj :S
Ugye a kuplungot nem kell levennem? :S
A főtengelyről a fogaskereket leveszem, akkor beférek a szimmeringhez?
Mert itt nem úgy néz ki: http://simson.hu/index.php?mit...
Mert a régit még kitúrom így az nem probléma, de az újat nem akarom összevissza bepasszírozni :S
főtengely jobb 20x47x7
főtengely bal 20x35x7
És ha nem akarod sz*patni magad, akkor Viton anyagút veszel, drágább mint a huber, viszont legalább motorba való. A forgattyús házat meg mosd ki.
Nemtudja vki hogy mekkora főtengelyszimmering kell S51-be? :S
A bentlévő huber szimmering nembírta az 1 hónapos állást, és olajat enged a karterba
szóval most ha össze lesz végre rakva egykis járatástól remélem a "helyérerázódik"
Ha nem akkor szedhetem szét megint.
hétvége van szerintem hétfőn válaszolnak szerintem hétvégén nem nézi azt senki ott de ez csak egy tipp egy szer én is írtam a kacsógépnek péntek délelött és csak hétfőn reggel válaszoltak.
Valamit rosszul köthettél akkor be..... Már rég szórakoztam simsonon gyújtással de ha úgyvan hogy a test a 0 akkor azt és a tekercsről jövő kábelt bekötöd a graetz-be és kapsz +/- xy voltot.Ha jólvan bekötve szerintem nincs gond azzal a fesszel terheld le valamivel égő vagy bármi úgy szerintem lefog esni,ha akkut akarsz tölteni akkor illene feszszabályzó hozzá......
Tudnátok segíteni milyen gyertya kell s51be? Mert egyik haveromnak aztcsinálja a simson hogy megy egyszercsak leáll gyertya ki megpucol visza és megy tovább de van amikor eljátsza egymás után vagy 5x.... én a gyertyára tippelek hogy azlehet a gond....Másik havernak meg könnyen beindul pár percig megy is tökéletesen ahogy kell aztán bemelegszik és ennyivolt benemlehet indítani.... Szerintetek milehet?Karbi,gyújtás rendben.
Kisiparos esztergályos csinálja, állítólag baráti áron de konkrétat nem mondott rá. Tervet csináltam, és vittem is neki vele, a dob kialakítását is bővebben kifejtettem. 220as tárcsa menne rá, csavarokat mindent adtam vele, csak hát ár hiányába próbáltam érdeklődni
Fussál neki a mérésnek mégegyszer.
Elsőször a meztelen generátort mérjed, itt fordulaton 20 volt feletti értéket kell mérned (AC)
Utána drótozzál rá egy egynerángatót, meg a feszszabályzót, és valamiylen terhelést az akkumulátor helyére es mérjél megint.
HA itt most megint 20 volt felett mérsz (ez már dc) akkor a fesszabályzó nem jó, de terheli kell a kimenetet másképpen nem jó.
Ha egyutasan egyenirányítasz, akkor persze, hogy mérhetsz váltókomponenst is.
Esztergályosa válogatja.
Ilyen munkával, mire tényleg jó lesz, el lehet ám játszogatni egy komplett délelőttöt.
-fel kell húzni a dobon a felületet a tengellyel nagyon 90 fokot bezáróra.
-fel kell húzni a közdarab dobhoz felfekvő felületét, és kb a másikat is.
-össze kell fúrni a dobot és a közdarabot
-fel kell szerelni a dobra a közdarabot, és az imént kinagyolt oldalt, fel kell húzni a tengelyre nagyon derékszögben, ki kell alakítani a tárcsa helyét.
-ki kell fúrni a tárcsa helyét
-felszerelni, és leellenőrizni, hogy a tárcsa nem üt e mégis.
Akárhogy nézem, ez hat művelet, 1-2 ezerért nem fogja senki megcsinálni.
Ráadásul, igen pontosan kell dolgozni, mert ami a közdarabon csak egyetlen század ütés, az egy 280 as tárcsa külsején, már több tized, és hazsnálhatatlan a fék
Vettem egy Simson sr50-est és szeretnék rátenni az ülés mögé egy csomagtartó dobozt.
Nincs valakinek valamilyen ötelete, hogy ezt, hogy lehetne megoldani egyszerűen? Gondoltam hegesztek egyet, csak az kicsit körülményes. Nincsen más motor csomagtartója, ami erre rámenne és rá tudnám tenni a dobozomat?
Vettem egy Simson sr50-est és az egyenirányítómat bekötöttem a kapcsolási rajza alapján 12V-os rendszerű.
Multiméterrel rámértem és dc állásban 48V jött ki belőle pici pörgetésnél a + póluson, a testen nulla volt. Ac-be megnézve ugyan itt 9V, de elméletben ennek dc-nek kell lennie. Nem sok ez a 48V-egy kicsit?
AC-ben a blokkról lévő bemenet olyan 13V körül volt.
Lehet rossz az egyenirányítóm?
Eredetileg fordítva volt bekötve a blokkról jövő két vezeték ami az egyenírányítóba megy, így DC-ben + 35V-ot adott ki a test -13V-ot.
A multiméter test pontja a blokkon volt. Ez gondolom rossz. Emiatt az indexrelém elszállt :(
Nem szeretném, hogy a 48V miatt elszálljon még egyszer.
Köszi a válaszokat.
Andrew
ui.: kép csak az egyenirányító fajtáját mutatja
A huber ( a zöld) egy fos cseréld ki, de közel sem biztos, hogy ott szivárog.
Öreg motorházat a tömítőfelületekre kent pasztával célszerű összerakni+tömike.
Kisfogast elég ha leveszedma főtengelynél nyúlj a szimmering alá, egy puha(szar) csavarhúzóval, és fordítsd ki a szimmeringet.
Az új berakása előtt, a szimmering felfekvő felületét érdemes lepucolni alkohollal, és NAGYON VÉKONYAN bekenni tömítő pasztával.
Íg myintha zsaron csúszna, könynen bemeg a stózimmering, és ha megköt a paszta, akkor ki sem jön magától.