Én tudtam volna.
Azt a c1hb/akármit ami 90-es kiadás volt merevítővel mz telóval nem enduro hanem 12voltos matricával típushoz megfelelően a tankmatrica kifakulva!60-ért sokallottam.
1:VAn az első ránézésre is barkácsolt, átalakított, összekókányolt motor.
Azt ott kell hagyni, mert válhetően belül is oylan.
2:VAn a leharcolt, de viszonylag eredeti, abból még lehet, hogy tudsz motort csinálni.
3 VAn a "felújított" újrafestegetett, na az iylet igen alaposan meg kell nézni, ha kívülről is tele van utángyártott szar alkatrészekkel, akkor bár menynire is csini kívülről, vélhetően a felújítás is a legeszarabb utigyárti cuccokkal történt.
Az iyle nomtor általában drága is, szép, de szinte biztosna nem jó.
4: a legjbb vétel egy kívülről is zömmel eredeti alkatrészeket tartlamazó motor, amin semmi lényeges szerkezeti átalakítás nincs
Ilyen egyre kevesebb van.
Komoly vevőnek, én mindíg leszedtem a generátor oldali fedelet, és én is leszedetem, ha motort veszek.
meg lehet cibálni a főtengőt, és rögtön kideül, miújság a motorben belül.
A generátorházban nagy tisztaságnak, és sivatagi szárazságnak kell lennie, ha nem így van, vélhetően szar a szimmering, ami nem szokott magától tönkremenni, ha csak valami észlény ki nem cserélte valami kaka szimmeringre.
Legelőször is felállítod középállványra sík úton.
NEM ÉRHET LE MINTKÉT KERÉK!
HA leér, karambolos volt, felejtős.
(sok iylen van)
Felső villaszárat megfogva, meg kell cibálni előre-hátra, és figyelni a váznyakban a kormánycsészét,
HA az ficereg, a főváz kuka.
Kerékcsapágyak elelnőrzése a kerék oldalra cibálásával.
Ha valamelyik lóg, lehet alkudni.
Ha én eddig nem jutok el, a motort be sem indítom, otthagyom, mert felesleges vele foglalkozni, túl sok munka a főváz csere.
Ez után, meg szoktam nézi menyni olaj van a váltóban, ha nykon van öntve otthagyom, ha semmi sincs benne szintén.
(akor öntik tele, ha már nagyo csörömpöl, mert akkor kevésbé zajos)
Beindítás után, lehetőleg ne csörömpöljön nagyon, minden funkció könynen múködjön, a simson eredetielg ilyen!
Hát igazából én okultam haverom simson vételéből ő vett egy simsont és szar volt rajta lendkerék hegesztett volt és úgy mind egy kocsikerék ha nincs kisúlyozva akkor rángat na ez is rángatott jó sokat a fő tengelycsapágyakon meg a kuplung meg a kis fogaskerék is szar volt rajta de azt hallod ha mész vele. Szerintem a lendkereket érdemes lenne megnézni meg a gyújtást. meg a fékek hogy nem e ragadnak meg hogy visszahúz-e a hátsóféknél az a rugó meg nem e lötyög a fékpedál. ja meg a láncot nincs e a halálba gyötörve. Szerintem ennyi azokat a dolgokat érdemes megnézni ami takarásba van...
Hello emzolibácsi.
Nem tudom mennyit kérjek érte a fedél sérült szóval nem ajánlom neked a hengerfej meg kell havernak szóval nagyon jó árat kell mondanod hogy fontolóravegyem amúgy ha lenne 5 simsonhengerfejem eltudnám adni marha nagy a kereslet rá.És ez még jó is.
szerintem lényegtelen.Ha az ember normálisan csinálja akkor a napi beérkező levelekre tud válaszolni.Érdekes,kissebb/nagyobb cégek másnap vagy még aznap válaszolnak.Csak ezt találom furcsának
Hát akkor paszta nélkül próbálom majd, hátha elcseszem :D
Ha szimmeringe cserélek mindig kettőt veszek, mert az elsőt rendszerint ferdén teszem be :DDD
Azért gondolom, hogy a szimmering, mert a blokk 2 éve lett felújítva (mielőtt megvettem).
Csakhát a lehető legszarabb szimmeringekkel.
Aztán múltkor éktörésem volt, meg a fél gyújtást cserélni kellett, és hívtunk egy szakit, aki már huszon valahány éve Simsonokat szerel, és csukott szemmel szétszed egy M531 / 541 blokkot.
Aztán amikor rakta rá a főtengelyre az éket, akkor kérdezte, hogy nem szokott-e nagyon füstölni a gép, mert az a szimmering nagyon csúnyán van berakva.. (mellesleg igen, zöld huber..)
Akkor még nem volt ilyen gondom, de 1 hónappal ezelőtt szétszedtem (hengert le aztán elküldtem, hogy 60/4 legyen).
És azóta áll, és tegnap hozzáértem a főtengelyhez és látom hogy takonyzöldes, csúszós cucc van a kezemen.
Akkormár rögtön gondoltam hogy ez bizony az éktöréskor beleöntött OMV váltóolaj, amiben kb 1000 km van :S
Szóval szerintem az lesz.
Valami jó tömítőpasztát tudsz ajánlani? Ami nem túl drága, mert már eléggé fogy a költségvetés :S
És ha bekenem a pasztával és úgy rakom be akkor hogy fogom legközelebb kiszedni?:D
Kössz a segítséget, ismét :D
A kismaticás gyári álapotú mennyitérhet?Zöld.
Azt a c1hb/akármit ami 90-es kiadás volt merevítővel mz telóval nem enduro hanem 12voltos matricával típushoz megfelelően a tankmatrica kifakulva!60-ért sokallottam.
Mi a különbség? Csak egy fogaskerék? Mennyibe kerülne? :S
A szétszedéssel arra gondoltam, hogy dekni le, fogaskerék le.
régi szimit kitúrni, aztán újat be
1:VAn az első ránézésre is barkácsolt, átalakított, összekókányolt motor.
Azt ott kell hagyni, mert válhetően belül is oylan.
2:VAn a leharcolt, de viszonylag eredeti, abból még lehet, hogy tudsz motort csinálni.
3 VAn a "felújított" újrafestegetett, na az iylet igen alaposan meg kell nézni, ha kívülről is tele van utángyártott szar alkatrészekkel, akkor bár menynire is csini kívülről, vélhetően a felújítás is a legeszarabb utigyárti cuccokkal történt.
Az iyle nomtor általában drága is, szép, de szinte biztosna nem jó.
4: a legjbb vétel egy kívülről is zömmel eredeti alkatrészeket tartlamazó motor, amin semmi lényeges szerkezeti átalakítás nincs
Ilyen egyre kevesebb van.
meg lehet cibálni a főtengőt, és rögtön kideül, miújság a motorben belül.
A generátorházban nagy tisztaságnak, és sivatagi szárazságnak kell lennie, ha nem így van, vélhetően szar a szimmering, ami nem szokott magától tönkremenni, ha csak valami észlény ki nem cserélte valami kaka szimmeringre.
NEM ÉRHET LE MINTKÉT KERÉK!
HA leér, karambolos volt, felejtős.
(sok iylen van)
Felső villaszárat megfogva, meg kell cibálni előre-hátra, és figyelni a váznyakban a kormánycsészét,
HA az ficereg, a főváz kuka.
Kerékcsapágyak elelnőrzése a kerék oldalra cibálásával.
Ha valamelyik lóg, lehet alkudni.
Ha én eddig nem jutok el, a motort be sem indítom, otthagyom, mert felesleges vele foglalkozni, túl sok munka a főváz csere.
Ez után, meg szoktam nézi menyni olaj van a váltóban, ha nykon van öntve otthagyom, ha semmi sincs benne szintén.
(akor öntik tele, ha már nagyo csörömpöl, mert akkor kevésbé zajos)
Beindítás után, lehetőleg ne csörömpöljön nagyon, minden funkció könynen múködjön, a simson eredetielg ilyen!
20x47x7
20x35x7
22x35x7
20x30x7
Itt a kép a kapcsolóról és 1000 postaköltséggel együtt ha megfelel.
S51es simó vásárlásakor mire kell ügyelni, mit kell megnézni? Az alapvető dolgokon kívül..(telók,gumik,stb) köszi
Nem tudom mennyit kérjek érte a fedél sérült szóval nem ajánlom neked a hengerfej meg kell havernak szóval nagyon jó árat kell mondanod hogy fontolóravegyem amúgy ha lenne 5 simsonhengerfejem eltudnám adni marha nagy a kereslet rá.És ez még jó is.
mennyi?
Ha szimmeringe cserélek mindig kettőt veszek, mert az elsőt rendszerint ferdén teszem be :DDD
Blokkbontáskor eléggé kell ütlegelni, hogy kifáradjon.
Én nem próbáltam még kiszedni , mert a szimmering, rendszerint addig van életben, ameddig a csapágy.
Azért gondolom, hogy a szimmering, mert a blokk 2 éve lett felújítva (mielőtt megvettem).
Csakhát a lehető legszarabb szimmeringekkel.
Aztán múltkor éktörésem volt, meg a fél gyújtást cserélni kellett, és hívtunk egy szakit, aki már huszon valahány éve Simsonokat szerel, és csukott szemmel szétszed egy M531 / 541 blokkot.
Aztán amikor rakta rá a főtengelyre az éket, akkor kérdezte, hogy nem szokott-e nagyon füstölni a gép, mert az a szimmering nagyon csúnyán van berakva.. (mellesleg igen, zöld huber..)
Akkor még nem volt ilyen gondom, de 1 hónappal ezelőtt szétszedtem (hengert le aztán elküldtem, hogy 60/4 legyen).
És azóta áll, és tegnap hozzáértem a főtengelyhez és látom hogy takonyzöldes, csúszós cucc van a kezemen.
Akkormár rögtön gondoltam hogy ez bizony az éktöréskor beleöntött OMV váltóolaj, amiben kb 1000 km van :S
Szóval szerintem az lesz.
Valami jó tömítőpasztát tudsz ajánlani? Ami nem túl drága, mert már eléggé fogy a költségvetés :S
És ha bekenem a pasztával és úgy rakom be akkor hogy fogom legközelebb kiszedni?:D
Kössz a segítséget, ismét :D