Szevasztok lenne egy kérdésem van egy endurom sokat állt most elővettem megcsináltam rajta a hibákat 1-kivételével nincs alapjárat!Karburátort szétszedtem kitisztítottam a tűt lejjebb engedtem így kicsit tovább pöfög de így is lefullad az állítócsavarokat hiába tekergetem semmi jó minőségű benzin van benne minden más működik rajta régen volt alapjára azóta nem cseréltem rajta semmi lényegesset.Segítsetek!, mi lehet a hiba?
hali!
Találtam egy jó állapotú simsont olcsón, így gondoltam hülyéskedni jó lessz, de nem igazán értek ezekhez a gépekhez, le tudnátok nekem írni hogy milyen keverési arány kell?
Én pár éve elnéztem a mércét, amivel tankoltam később mindíg, és vagy másfél évig 1/60 felett, 1/70 közelében kevertem, egy nemannyira széria 60as ba.
Az még elégségesnek bizonyult, de eföé nem mennék.
A 3 sebességes simsonomat megérné átalakitani 4 sebességesre? Ez mennyibe fájna nekem meg miket kéne rajta csinálni?. Mekkorát dobna rajta sebeségbe még? És rövid 4. vagy hosszu 4.-et érne meg.?
Válaszotokat elöre is köszönöm.
egyik haverom meg azzal jött vegyek egy 4 sebeséges blokkot azt rakjam át a váltoját. ez hülyeség nem?:Dxd
Olvastam olyanokat is, hogy a 3 világítótekerccsel helyettesítsem a gerjesztőt, és akkor biztos lesz szikrám.
Nem tudom mi lehet a gond vele.Egy kis ideig volt szikra, elég szép, de aztán beleraktam a gyertyát, megpróbáltam beindítani, röffent párat, aztán semmi.
Gyertyát kivettem, szikra 0.
Még kábelről se volt.Pedig azelőtt még arról is volt, csak kicsike.
Lehet, hogy a gerjesztő halt meg?
A 3 vezetéket úgy értettem, hogy abból az egyik a test.Azt felhoztam a dobozba.
Vagy az csak úgy jó, ha az alaplap rögzítő csavar mögé rakom?
A világítás most nem lényeg, nincsenek is fent a tekercsei.
Tudom, már felvettelek, babetta gyújtást akartam tőled megvenni, de aztán mégsem :)
Nem tudod miért lehet az, hogy kiveszem a gyertyát, megnézem, szép kék a szikra, visszarakom, rugdosom, nem indul, kiveszem a gyertyát, aztán meg nincs.Gyertyapipa le, megnézem kábelről, ott jó naggyából, visszarakom a pipát, megnézem a gyertyát, megint ugyanolyan jó.
Már vagy 1 hete szenvedek ezzel a szerencsétlen babetta gyújtással, de az istenért nem akar menni.
Ha meg megy, néha-néha, akkor meg dadog mint állat.
Tirisztor lehet?
A rum/kóla 1/10, a VBK 1/2
:)
Találtam egy jó állapotú simsont olcsón, így gondoltam hülyéskedni jó lessz, de nem igazán értek ezekhez a gépekhez, le tudnátok nekem írni hogy milyen keverési arány kell?
Én pár éve elnéztem a mércét, amivel tankoltam később mindíg, és vagy másfél évig 1/60 felett, 1/70 közelében kevertem, egy nemannyira széria 60as ba.
Az még elégségesnek bizonyult, de eföé nem mennék.
Válaszotokat elöre is köszönöm.
egyik haverom meg azzal jött vegyek egy 4 sebeséges blokkot azt rakjam át a váltoját. ez hülyeség nem?:Dxd
Nem tudom mi lehet a gond vele.Egy kis ideig volt szikra, elég szép, de aztán beleraktam a gyertyát, megpróbáltam beindítani, röffent párat, aztán semmi.
Gyertyát kivettem, szikra 0.
Még kábelről se volt.Pedig azelőtt még arról is volt, csak kicsike.
Lehet, hogy a gerjesztő halt meg?
kompletten is érdekel, vagy csak a könyök és az a hőrács
esetleg enduro horpasztott oldaldekni is érdekelne
Vagy az csak úgy jó, ha az alaplap rögzítő csavar mögé rakom?
A világítás most nem lényeg, nincsenek is fent a tekercsei.
Nem tudod miért lehet az, hogy kiveszem a gyertyát, megnézem, szép kék a szikra, visszarakom, rugdosom, nem indul, kiveszem a gyertyát, aztán meg nincs.Gyertyapipa le, megnézem kábelről, ott jó naggyából, visszarakom a pipát, megnézem a gyertyát, megint ugyanolyan jó.
Már vagy 1 hete szenvedek ezzel a szerencsétlen babetta gyújtással, de az istenért nem akar menni.
Ha meg megy, néha-néha, akkor meg dadog mint állat.
Tirisztor lehet?
Nem adod el?Persze csak ha nem égett meg.