Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vki nem cserélne esetleg? engem egy jó állapotú simson érdekel. amit pedig én adnék az egy 2 éves robogó (kínai) FELÚJÍTOTT ÁLLAPOTBAN! semmi baja sincs. 1600km! van benne. tökéletes boltba járni vele és csavarogni össze-vissza csak azért cserélem el mert váltós mocit szeretnék. nem cserélem el mindenáron csak ha lesz vmi jó ajánlat. mindenképpen jó állapotú simson érdekel. ha vkit érdekel ide írjon és beszélünk.
Vissza kellene alakíytani a nyilván szétberhelt világításrendszert gyárira.

A világítótekercs, és a rájuk kapcslt fogyasztók, teljesítménye, szorosan meg van határozva, ha nem egymáshoz valók, vagy ha össze vissza van kötözgetve, nyem műkszik rendesen.
Állítólag ugyan olyan jó mint a ROCKET nevezetű társa.
Látni láttam képről.. vaskos darab meg állítólag japán..
Mindenesetre jó vélemények vannak eddig róla.
Szakértők! :)

Yoko hajtókarom van, örüljek vagy ne? :D
még annyit , hogy fesz.szabályzó be van kötve és, ha olyan erősségű izzót használok ami elő van írva az nagyfordulaton kiég , kisfordulaton meg alig világít 2 közül az egyik izzóm .
már egy jóideje olyan problémám van a világításommal (6 V-os a cucc) , hogy ha rakok olyan erősségű izzót előre és hátra amilyet kell nem világít olyan erősségel h az látható legyen , épp h csak világít az izzó ( szinte nem is világít) kipróbáltam erőssebb izzókkal is és ugyan az , DE , ha keveszem az elő vagy a hátsó izzót akkor tökéletessen világít , de nem elég ha csak az egyik kell mind a 2 . gondoltam olyan lehetőségre h akksiról működtetem a világítást persze akksir rákötve a töltőtekercset csak nem tudom h ez így megoldaná -e a problémát és ebben az esetben kell -e valahova kötnöm a világítótekercset vagy ilyenkor az nem kell ? Kérlek benneteket segítsetek nekem mert eléggé para így este rohangálni simsonnal , mindne kereszteződésnél a rendőröket figyelni meg hát persze akik mögöttem jönnek . Remélem tudtok valami megoldást tanácsolni !
hát igen csak némi:D nem egy bonyolult felépítésű a motor és a gyújtás sem:D
Megszakítóhézag 0.4?
Ha 0.4-re beállítottad, majd elforgatod az alaplapot, állítassz előgyújtást, utána is vizsgáld meg a megszakítóhézagot.
0.4-et meg 0.4nek állítsad be. Legtöbben a 0.4-es hézagmérővel olyan 0.6-0.8 közöt szoktak állítani és ebből fakad az urban legend, hogy a simson 0.2-0.3-as hézaggal a legjobb.
Nekem az utcaimban a rocket hajtókar mellé adott görgő 15k-t bírt ki, gyakorlatilag vagy versenyen (ez volt a kímélőüzem) vagy pedig melóbamenve (itthon koppgáz, melóhelynél visszaveszem) , azóta is egyben van, csak főtengő lett belerakva, fúrva nem volt, érezhető válla nincs, igaz 1:25-ben ment csakis, fullszint olajjal.
Mondjuk kuplunghang iszonyatos jön belőle, bár az már 0km-es korában sem volt semmi.
Hahó!

Van itt Pesten egy haveromnak egy Schwalbeja S51-es blokkal és nem tudunk rájönni mit kéne csinálni vele. Nem rég vette, akkor még jó volt, de egyre rosszabb lett. Nehezen indul, indításkor néha durrant is és ha elindul akkor is csak nagy fordulaton működik és leálláskor is néha durran.
Mi a porlasztott kipucoltuk, beállítottuk a benzin szintet,a karburátor 16N3-as. új gyertyát tettünk bele. Most már úgy megszakító és a kondenzátort is kicseréltük. (tudom,h nem jók az utángyártottak, de végső elkeseredésünkben már megnéztük azt is) Sőt még a szimeringek is újak. A gyújtás beállításnál vannak már érdekes dolgok. Körülbelül holdpont előtt 3 mm-re volt állítva és eddig is ott volt mikor még rendesen ment, mert az alaplap csavarokat alig tudtuk meglazítani. Megpróbáltunk 1,8 mm-re állítani de ahogy közeledtünk hozzá egyre nehezebb indult, azt 1,8 közelében már nem is indult el. Szikra az szép kékes még egy kicsit olajos is mikor kiszedjük. Karbiban 72-es a főfúvóka, a tűt legfelső illetve előtte lévő pöcökbe akasztva is próbáltuk.
És még mindig ugyan az a baj. Szerintetek mit kéne kicserélni vagy átállítani rajta?
NAgyíon szépen köszönjük!
Ismét remek munkát végeztél a plakáttal!

(csak egy halk észrevétel: "versenyt" csak a hivatalos izék szervezhetenek, ha talicskáné megneszeli, képes kimenni ugatni,hogy tiltott verseny)
Sziasztok!
A Team RPT, Pitbike SM versenyt rendez 2010.08.28-án (Szombaton) a kecskeméti gokartpályán.

Két külön értékelt kategória lesz, tehát a kisebb köbcentis motorosok sem lesznek hátrányban!

Pálya: Kecskeméti gokart stadion
Kategóriák: I. 110-140ccm-ig
II. Open ccm

Díjazás: Kategóriánként az első 6 helyezett részesül tárgynyereményben, Kupák, érmek + egyéb

Tervezett időterv: Edzések 10órától
I. verseny: 14.00-tól
II. verseny: 16.00-tól

Nézőknek a belépés díjtalan!

Nevezési díj: egész napra: 6.500 HUF (8tól 18-ig lehet a pályát használni)
13h-tól 4.500 HUF (13-tól 18-ig lehet a pályát használni)
(az árba a transponder is bele tartozik)

Jöjjön mindenki, mert ez a legolcsóbb és legjobb lehetőség egy jót versenyezni!
Valakinek valamije van hozzá?
Hmm ammá' teljesítmény. :)
Mondjuk engem mostanában nem egyszer csapott meg a gondolat ,hogy kéne egy teljesen széria patent, tip-top kis Simson. :)
Amivel úgy igazán el lehet menni a világ végére is. :)
Valószínűleg a tuning mellé nem is ártana majd.
Na, tehát akkor leírom pontosan:
Hengeres test térfogatának kiszámítása:
http://upload.wikimedia.org/ma...

tehát:
3,14 x 20,5 a négyzeten x 44

3,14 a pí // 20,5 a henger sugara (41-es dugó fele) // 44 a löket.

Így kijön:
58,06174 köbcentiméter
Sziasztok!
Ha van valakinek eladó 3sebességes váltója( fogaskerekek v komplett váltó is érdekel) fejér megyén belül szóljon mert fontos lenne.
üdv
támad Maruzsi!

http://www.sportmotor.hu/motor...

ha emlékszik valaki még rá
Általásnos iskola kb 5-ik osztály, hengeres test térfogatának kiszámítása.
köszöntem (=
60 körül lehet
Halóhaló.Valaki megtudná mondani h a 41es dugóméret hány ccm? Előre is köszi
Na, ezt csinálja meg valaki egy kínai (vagy akármilyen) robogóval!
Van neki egy zöld 55ezerrel a hasában, gyári bontatlan.
Ha egy Simson karban van tartva és ügyelve van a megfelelő alkatrész minőségre akkor csak egyszer kell összerakni és egyszer beállítani majd kb 3-4 ezek km-ként esetlen utána karburálni, gyújtást állítani.
Így vígan elmegy 40 ezret is. :)
De Elek Petit kell erről kérdezni neki nem egy gyári bontatlan blokkos széria masinája van ami jóval túl tapossa a 20-30 ezer Km-t(eket) :)
Ha rendbe van téve, és rendszeresen "szervízelve" akkor sokáig motor marad egy Simson:)