Hát kell némi ismeret,de még mindig könnyeb és olcsóbb szerelni,javítani,mint egy mai robeszt:)
Ugy hogy ajánlom a simsont,ha jól rendbe van rakva,akk nem lesz baj vele(egy darabig:D)
a simsont meg anyagból rakták össze és ha annak baja van csavarhúzó meg 10es kulcs és megcsinálod ráadásul pici pénzből nem úgy mint egy kínait ami robogó, a váltás meg külön élvezet...:D de ezt neked kell tudnod!
szerintetek megéri elcserélni a kínai robogómat jó állapotban egy ugyancsak jó állapotú simsonra? a robogó teljesen jó állapotban van ahhoz képest hogy kínai.
Szerintetek, mi lenne, ha a 70-es simóról az első 17-es lánckereket 16-re cserélném? 17-el megy 90 kilóm alatt 70 (GPS), 16-al mi lenne? Megérné, dombokon jobban felmenne? Esetleg 15-ös lenne a jobb választás?
Oké!
Akkor az álandó nyomásváltózás miatt nem kapok állandó értéket.
Amúgy amikor a dugattyú palástja lezárja a csatorna ablakát akkor onnan egy hullán indul vissza a forgaattyúházba nemde? és az a hullám ha van akkor az befojásol akármit is?
Sziasztok,
Lenne egy eladó piaggio nrg gyujtótrafóm(elektronika is benne van).
Tartalékba vettem de már nincs simsonom,teljesen új.Babetta gyujtással használtam.
Este megcsinálom, bocs, hogy kicsit értetlenkedek, de nem akarom a 2500ft-s csonkom elrontani! FBS paszta jó lesz? Ez meddig hőálló? Érdemes lenne a hollanderhez is kennem?
Ahogy már korábban mondták, annyit vágj, hogy akanyar után a rezórészt éppen fel tudjad húzni.
Én ezt úgy csinálnám, hogy feltolom agyig a dobot ameddig felmegy, filccel megjelölném a könyökön, leszendném, és a dobon visszamérnék annyit amennyi annak a kezdeti egyenes része, vagy ha iylen nincs, akkor a jelöléstől 3-4 centit, ez már elég hogy megfogja, és nem is lóg be.
célszerű pasztával összerakni, és megvárni amíg megköt.
Azt még meg tudod mondani, hogy a 32mm-es alsó könyökből mennyit lehet kb. vágni? Elég jól benyúlik a dobba, de nem figyeltem, nem gondoltam rá, hogy vágok belőle! Nem rég van meg ez a rendszer! Csak este tudom megcsinálni, addig is kíváncsi vagyok mi vár majd rám!
Felül nyersz 80-1000 fordulatot, cserébe ennél kicsit töbebt veszítesz alul.
Nyilván, ha belóg 10 centit, akkor hiába vágod le, nem sokat fog számítani, mert a hossz megmarad.
Régebben kiszámoltam, hogy az egyes ablakok mennyi idig vannak nyitva 10 ezren.
(Néhány ezred másodprc rémlik, e nem ved kp nek, mindenesetre nem sokáig)
Ebből lehet némileg következtetni arrs, hogy miylen sebességel jön ki onnan a nyál.
Viszont ezen nagyon sokat nem érdemes rugózni, mivel a karter is és a henger is folyamatos nyomsváltozással dolgozik, így a csatornában sem állandó a nyomás, hanem folyamatosan változó, és ennek következtében a sebesség sem állandó.
Heló! Nem rég vettem egy belső rezós tuning kipufogót, amit csak 32mm-es könyökkel lehet használni. Ennek a könyöke elég jól belóg a dobba, az lenne a kérdésem, hogy érdemes lenne belőle vágni, vagy csak rontanék vele? Ha vágjak belőle, akkor mennyit? Előre is köszi. Amúgy be állítottam a karburátort, most jól indulgat, a gyertya is kiég!
Ezeknél a hengereknél nem tudom miért nem 44-es furatra csinálják a hengert, (talán nem tudnak beszerezni ilyen méretű dugót) akkor pont 60ccm lenne, és nem lenne papír vékony a henger fala, maradna túlméret (persze ehhez megint kéne több dugóméret).
Ugy hogy ajánlom a simsont,ha jól rendbe van rakva,akk nem lesz baj vele(egy darabig:D)