Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát kell némi ismeret,de még mindig könnyeb és olcsóbb szerelni,javítani,mint egy mai robeszt:)
Ugy hogy ajánlom a simsont,ha jól rendbe van rakva,akk nem lesz baj vele(egy darabig:D)
Szoci motorhoz azért kell némi műszki ismeret.
a simsont meg anyagból rakták össze és ha annak baja van csavarhúzó meg 10es kulcs és megcsinálod ráadásul pici pénzből nem úgy mint egy kínait ami robogó, a váltás meg külön élvezet...:D de ezt neked kell tudnod!
szerintetek megéri elcserélni a kínai robogómat jó állapotban egy ugyancsak jó állapotú simsonra? a robogó teljesen jó állapotban van ahhoz képest hogy kínai.
Szerintetek, mi lenne, ha a 70-es simóról az első 17-es lánckereket 16-re cserélném? 17-el megy 90 kilóm alatt 70 (GPS), 16-al mi lenne? Megérné, dombokon jobban felmenne? Esetleg 15-ös lenne a jobb választás?
Oké!
Akkor az álandó nyomásváltózás miatt nem kapok állandó értéket.
Amúgy amikor a dugattyú palástja lezárja a csatorna ablakát akkor onnan egy hullán indul vissza a forgaattyúházba nemde? és az a hullám ha van akkor az befojásol akármit is?
Sziasztok,
Lenne egy eladó piaggio nrg gyujtótrafóm(elektronika is benne van).
Tartalékba vettem de már nincs simsonom,teljesen új.Babetta gyujtással használtam.
A semmiylen pasztánál az fbs is jobb, egy ideig bírja a hollandernél is.
Este megcsinálom, bocs, hogy kicsit értetlenkedek, de nem akarom a 2500ft-s csonkom elrontani! FBS paszta jó lesz? Ez meddig hőálló? Érdemes lenne a hollanderhez is kennem?
Ahogy már korábban mondták, annyit vágj, hogy akanyar után a rezórészt éppen fel tudjad húzni.
Én ezt úgy csinálnám, hogy feltolom agyig a dobot ameddig felmegy, filccel megjelölném a könyökön, leszendném, és a dobon visszamérnék annyit amennyi annak a kezdeti egyenes része, vagy ha iylen nincs, akkor a jelöléstől 3-4 centit, ez már elég hogy megfogja, és nem is lóg be.
célszerű pasztával összerakni, és megvárni amíg megköt.
Azt még meg tudod mondani, hogy a 32mm-es alsó könyökből mennyit lehet kb. vágni? Elég jól benyúlik a dobba, de nem figyeltem, nem gondoltam rá, hogy vágok belőle! Nem rég van meg ez a rendszer! Csak este tudom megcsinálni, addig is kíváncsi vagyok mi vár majd rám!
HA gyári a könyököd, akkor azért gondolt át...

Felül nyersz 80-1000 fordulatot, cserébe ennél kicsit töbebt veszítesz alul.
Nyilván, ha belóg 10 centit, akkor hiába vágod le, nem sokat fog számítani, mert a hossz megmarad.
Ha te mondod Zoli bá, akkor nekiállok és vágok belőle amennyit csak tudok.
kb 8-10 centi könyök rövidítés, kapásból 1000-rel magasabb fordulatszámot hoz a simsonnál.
Régebben kiszámoltam, hogy az egyes ablakok mennyi idig vannak nyitva 10 ezren.
(Néhány ezred másodprc rémlik, e nem ved kp nek, mindenesetre nem sokáig)
Ebből lehet némileg következtetni arrs, hogy miylen sebességel jön ki onnan a nyál.

Viszont ezen nagyon sokat nem érdemes rugózni, mivel a karter is és a henger is folyamatos nyomsváltozással dolgozik, így a csatornában sem állandó a nyomás, hanem folyamatosan változó, és ennek következtében a sebesség sem állandó.
Köszi, a választ, de amúgy érdemes is, vagy csak mintha jobban menne tőle érzésem lesz? Neked mi a tapasztalatod? Te milyen dobbal/csonkkal csináltad?
Hello emzoli.
Megtudod saccolni hogy a töltet sebessége mekkora a felömlőcsatornában egy 50-es motornál?
Annyit vágj le, amennyit csak lehet, vagyis minél kevesebbet lógjon bele a dobba, de még ne fújjon ki. Én így szoktam
üdv
Kösz srácok a válaszokat.
Heló! Nem rég vettem egy belső rezós tuning kipufogót, amit csak 32mm-es könyökkel lehet használni. Ennek a könyöke elég jól belóg a dobba, az lenne a kérdésem, hogy érdemes lenne belőle vágni, vagy csak rontanék vele? Ha vágjak belőle, akkor mennyit? Előre is köszi. Amúgy be állítottam a karburátort, most jól indulgat, a gyertya is kiég!
Sziasztok!Hova kössem be a leállítógombot , mexás gyújtásnál , szóval mit kell letestelni ahhoz , hogy leálljon?
hali!

Eladó Simson SR50 blokk nélkül 15ezer ft
Ezeknél a hengereknél nem tudom miért nem 44-es furatra csinálják a hengert, (talán nem tudnak beszerezni ilyen méretű dugót) akkor pont 60ccm lenne, és nem lenne papír vékony a henger fala, maradna túlméret (persze ehhez megint kéne több dugóméret).
S50-be ilyenek vannak:
http://www.simsonbolt.hu/produ...

http://www.simsonbolt.hu/
produ...


Mindenképpen a 4 felömlőset venném.
Haverodnak meg beállítási problémái lehetnek.
Tuning után normális bejáratás aztán utána jó lesz
S50-eshez nem létezik 70-es henger, van aki csinált, de nagyon költséges dolog.