A mágnesgyújtás, és az akkumulátoros megszakítós között, az az alapvető difi, hogy üzem közben az akkumulátorosnál a trafon folyamatosan foylik áram, a megszakítósnál meg nem.
Mezei megszakítós gyújtásnál a mágneses mező összeomlása idéz elő egy nagy lökést, ez adja a gyújtásenergiát.
(megszíkítóval vezérelt elektronikus cuccoknál szokott a megszakító zárásától keletkezni a szikra)
Szerintem ajavkönyvben benne van az összes tekercs-rtafó ellenállásérték.
A megszakítóhézag 0,4mm, ahogy a gyertya szikraköze is.
Ezt már néztem letöltöttem az S51 és az S50 es nek a könyvét de mindegyik mágnes gyújtásról beszél semmi meg szekító hézag semmi.Igazából a kérdésem elsősorban a következő! (lehet hülyén hangzik de nagyon régen szereltem megszakítót és megvagyok keveredve) a megszakítónak gyújtáskor milyen állapotban kell lennie "csukott" vagy nyitott? Mert 1-2 szaki nekem azt mondja ,hogy normál helyzetben csukva van és gyújtáskor kell nyitnia és úgy sül ki a kondi én úgy gondolom ,hogy fordítva normál helyzetben nyitva és gyújtáskor csuk majdnem össze aszem 0,1 mm és akkor húz át vagyis sül ki a kondi a trafó felé ,mind ezt a lendkerék vezérli mivel elvan fúrva a furata és az így keletkezet sonka eltartja a megszakítót.Jól tudom vagy tévedek?
szia emzoli reméltem ,hogy itt megtalállak!Szeretném kérni a segítséged kéne nekem egy megszakítós Simson gyújtásának működési leírása és adatai.A neten egyszerűen nem találom csak a Simson klubbon ,de oda meg tagsági kell ami nekem nincs.Nagyon örülnék ha tudnál oldal nevet adni vagy címet esetleg ha neked van ha elküldenéd e-mail cim gedeon@freemail.hu előre is köszönöm ha segítesz!
Heló! Érdemes megvenni a mofakeres utángyártott kipufogót csonkal együtt kb 7000ft-ért? Mik a vélemények nem fúj ki, jól el van tömítve minden hol? stb. Előre is köszi.
Az a megoldás, hogy összeálltok hárman-négyen, és egyszerre vesztek többet.
Ha mondjuk 4manusz összeáll, és vesztek 10 litert,(mondjuk ketten 3-3 ketten emg 2-2 litert) akkor egy jó időre meg van oldva az olajproblémátok, és a postát szétdobva is még 2000 csak az olaj.
(boltban meg sokkal több)
helló sziasztok sürgős segítség kell ha van egy gyújtás ami motorfürészé és azt mondja ismerősöm hogy 53 ccmig jó vagyis nem az hogy jó hanem adíg ajánlja mert az a köbcenti felett nem megy jobban a motor vele mint a gyárival de én ezt egy 250 s mz re akarom az müködik nem tehát az anyira nem lényeg hogy hány köbcenti csak hogy jó legyen beállítva az előgyújtás de lehet ghogy az új szimómon lesz ami meg 65ccm segítsen valaki
Sziasztók!
Lenne egy olyan kérdésem hogy mért nem megy a simsonom 50-nél többet pedig tettem föl nagyobb lánckereket előre.légyszi segitsen valaki előre is köszi.
hali srácok.
nem érdekel valakit egy mz ts 125 ös egy simsonért?
persze nem valamennyi ráfizetés mindenképp esedékes mert azért nem feltétlenül egy árkategória a 2-ö.
bár ha valaki ajánl érte egy pöcc röff simsont ami tetszik nekem lehet rábólintok egy sima cserére is.
de azért kérdezzetek nyugodtan hogy mi a helyzet.
a mociról egy link: http://www.motor.hu/motor_vpag...
ez egy 90 ccm-es tomos volt, az ex Jugó Tomos kupából, vendégként.
A simson futamban az abszolút 3.-ik helyet szerezte meg.
Iszonyat virsli gumin tolták a Tomososok
Mezei megszakítós gyújtásnál a mágneses mező összeomlása idéz elő egy nagy lökést, ez adja a gyújtásenergiát.
(megszíkítóval vezérelt elektronikus cuccoknál szokott a megszakító zárásától keletkezni a szikra)
Szerintem ajavkönyvben benne van az összes tekercs-rtafó ellenállásérték.
A megszakítóhézag 0,4mm, ahogy a gyertya szikraköze is.