Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A mágnesgyújtás, és az akkumulátoros megszakítós között, az az alapvető difi, hogy üzem közben az akkumulátorosnál a trafon folyamatosan foylik áram, a megszakítósnál meg nem.

Mezei megszakítós gyújtásnál a mágneses mező összeomlása idéz elő egy nagy lökést, ez adja a gyújtásenergiát.
(megszíkítóval vezérelt elektronikus cuccoknál szokott a megszakító zárásától keletkezni a szikra)

Szerintem ajavkönyvben benne van az összes tekercs-rtafó ellenállásérték.
A megszakítóhézag 0,4mm, ahogy a gyertya szikraköze is.
Ezt már néztem letöltöttem az S51 és az S50 es nek a könyvét de mindegyik mágnes gyújtásról beszél semmi meg szekító hézag semmi.Igazából a kérdésem elsősorban a következő! (lehet hülyén hangzik de nagyon régen szereltem megszakítót és megvagyok keveredve) a megszakítónak gyújtáskor milyen állapotban kell lennie "csukott" vagy nyitott? Mert 1-2 szaki nekem azt mondja ,hogy normál helyzetben csukva van és gyújtáskor kell nyitnia és úgy sül ki a kondi én úgy gondolom ,hogy fordítva normál helyzetben nyitva és gyújtáskor csuk majdnem össze aszem 0,1 mm és akkor húz át vagyis sül ki a kondi a trafó felé ,mind ezt a lendkerék vezérli mivel elvan fúrva a furata és az így keletkezet sonka eltartja a megszakítót.Jól tudom vagy tévedek?
Innen:
http://www.szocimotoros.hu/hu/...

szépen letöltöd a simson javítási kézikönyvet, abban benne van a működés elve, és az összes adat ami kell neked.
Kb mindegyik tekercses-megszíkítós-lendkerékmágneses gyújtás egyformán műkszik.

Ha az egyiket megérted, mindet érted.(ismered)

De vaamit túrok neked
szia emzoli reméltem ,hogy itt megtalállak!Szeretném kérni a segítséged kéne nekem egy megszakítós Simson gyújtásának működési leírása és adatai.A neten egyszerűen nem találom csak a Simson klubbon ,de oda meg tagsági kell ami nekem nincs.Nagyon örülnék ha tudnál oldal nevet adni vagy címet esetleg ha neked van ha elküldenéd e-mail cim gedeon@freemail.hu előre is köszönöm ha segítesz!
Semmivel se fessed ki.
Ki kell pucolni, és nem kell hagyni a benzint elfogyni, valamit a motort nem az esőn kell tárolni.
Szerintem egyikkel se.
Sziasztok!Valaki megtudná mondani , hogy a tank belsejét lakkbenzines vagy nitrós festékkel fessem ki?
Heló! Érdemes megvenni a mofakeres utángyártott kipufogót csonkal együtt kb 7000ft-ért? Mik a vélemények nem fúj ki, jól el van tömítve minden hol? stb. Előre is köszi.
Köszi a választ
Alap beállítás 3,5 kifelé, de amit kíván a motor oda kell állítani.

Tuji
Heló mindenki! Tudja vki hogy mennyire kell ki- vagy betekerni a szívócsonknál lévő kis csavart enduró karbinál?
Csap nem P20,akkor lehet MZ.
A karbi fűnyíróé a benzincsap meg P20 ról való.
Az a megoldás, hogy összeálltok hárman-négyen, és egyszerre vesztek többet.
Ha mondjuk 4manusz összeáll, és vesztek 10 litert,(mondjuk ketten 3-3 ketten emg 2-2 litert) akkor egy jó időre meg van oldva az olajproblémátok, és a postát szétdobva is még 2000 csak az olaj.
(boltban meg sokkal több)
Hali!
Van 1-2 eladó cuccom ha valakit érdekelne
helló sziasztok sürgős segítség kell ha van egy gyújtás ami motorfürészé és azt mondja ismerősöm hogy 53 ccmig jó vagyis nem az hogy jó hanem adíg ajánlja mert az a köbcenti felett nem megy jobban a motor vele mint a gyárival de én ezt egy 250 s mz re akarom az müködik nem tehát az anyira nem lényeg hogy hány köbcenti csak hogy jó legyen beállítva az előgyújtás de lehet ghogy az új szimómon lesz ami meg 65ccm segítsen valaki
Például épp pont azért mert tettél fel egy nagyobb lánckereket, és nem bírja leforogni, illetve nincs rendesen beállítva a motor.
Sziasztók!
Lenne egy olyan kérdésem hogy mért nem megy a simsonom 50-nél többet pedig tettem föl nagyobb lánckereket előre.légyszi segitsen valaki előre is köszi.
Köszi! Bár így már drága, hogy az olaj is drágult+posta. Azért köszönöm!
hali srácok.
nem érdekel valakit egy mz ts 125 ös egy simsonért?
persze nem valamennyi ráfizetés mindenképp esedékes mert azért nem feltétlenül egy árkategória a 2-ö.
bár ha valaki ajánl érte egy pöcc röff simsont ami tetszik nekem lehet rábólintok egy sima cserére is.
de azért kérdezzetek nyugodtan hogy mi a helyzet.
a mociról egy link: http://www.motor.hu/motor_vpag...
2 kilóig levélként feladható, úgy "csak" hatszázakármennyi, bár még így se nagyon éri meg postázgatni.
A posta a macera, mert drága.

20 kilóig 990 forint egy csomag, tehát, csak akkor érdemes, ha veszel vagy tizet egyszerre, annak meg csak akkor van értelme, ha többen összeálltok.
Gyengült a forint, 2 rugó egy lityó Elf full szint olaj.
ez egy 90 ccm-es tomos volt, az ex Jugó Tomos kupából, vendégként.
A simson futamban az abszolút 3.-ik helyet szerezte meg.
Iszonyat virsli gumin tolták a Tomososok