Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még annyit, hogy, ha kellene olaj, milyet tudnál küldeni, mennyiért, és postával mennyi lenne, hogy kellene fizetni, szóval minden érdekelne, ha tudnék tőled venni.
Ez ilyen épített széria 70-es amúgy! Igazából 80 kiló alatt ment 69-et, de sajna nem simson kipufogó van rajt, hanem mz-ből lett szerkesztve. Jó hülye volt aki kitalálta, de végül is nem megy vele lomhán, csak hát lehet a gyári kipufogó dobna még rajt. De úgy is 45-50-el megyek vele, azt meg kényelmesen viszi. 3.1-es fogyasztással.
Szasz!

A gyári 70es, azért picivel többet tudott, de nem sokkal.
A valós 70-75 az tök reális a széria 70es től.
(az 50es meg 60at megy valójában, a jobban sikerült darabok max 65-öt)

Én nem próbáltam még kisebb hátsó lánckerékkel, lehet, hogy a láncbúrában nem fér el akkor a lánc.
Boltban meg klell próbálni.
Szia Zoli!
Az én motorom 4 sebességes, 70-es, 17-es első lánckerékkel. AZ megy GPS szerint 70-et. Akkor ez reális? Most nézem a mofakert, a ROLLER hátsó lánckereket rá lehetne tenni az 51-esre? Az 3 foggal kisebb! Ha rá is lehetne érdemes lenne? Amúgy a motor meg teljesen erős nincs vele gond.
JAh, és a száz-húszezer, szép futásteljesítmény:)
Tegyél fel 12 es lánckereket, akkor "százat megy"
(óra szerint)
Nekem egy teljesen gyári 51e-m van furatlan henger van benne 120000km edig csak lamelát cseréltem benne és 80 at viszi lazán és szerintem gyárilag max 4 ló lehet bene :)jah és 6-7k fordulaton
Nincs valahol fent a vidi?
Mert a Motorshow1 oldalán keresgéltem, de nem találtam.
Kíváncsi lennék rá. :)
Ezért is kéne visszahozni a gyártását :-)
tegnap a motorshow1-be simsont teszteltek és tuningoltak
dodor elkente neki keményen
azt monta hogy magyarországon jelenleg a leg népszerübb motor
A hengerek: 51es, 60ccm, 50es fúrt + dugó! ELADÓ!
Ezek is!
Itt van egy-két kép! / ELADÓ /
Eladó Simsonra alakított fejidom! Irányár 3500 , csere szóba jöhet!
valószínü hogy kevés benzint kap
Rendben, akkor nem piszkálom.
Üdv!

Sürgős segítség kellene! A problémám, hogy a simsonomnak ha odarántom a gázt nem pörög fel hanem fullad, majd 1-2sec múlva kezd felpörögni. Valamint menet közben egyenletes gáznál rángat mintha nem gyújtana néha. A motor üzemmeleg, dugulás nincs, karbi tiszta. Mi lehet a probléma?
Amennyiben alányit a felömlő a dugattyú élének akkor ne bántsd, mert a vezérlési szög is számít.
Nagyjából a pótfelömlőtől erősebb a simson.
Teljesen jó állapotú gyári nem utángyártott 11ezer km van benne.Spirállal,tartóval ahogy a képen van 5000ft.Postázom ha kell
magyar001:mennyiért adod a komlett 100-as kilóméter órát (simson)?
nincs véletlenűl valakinek 1 fölösleges 51-es hez valo lendkereke nagyon kellene köszi előre is
Hali!
Az mekkora teljesítmény romlással jár, ha nem nyitja ki egészen a pótfelömlőket a dugattyú?
Kicsit kevesebb, mint a felömlő negyede marad zárva.
Az sokat számít?