Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem is ezt csinálja
melegen be kell tolni meg az alapjárat néha elmegy
szerintem szimeringes
holnap veszek is bele uj szimeringet
mzoli azt monta nekem hogy abbol lehet kivenni amejiknek az aljára rá van irva hogy vmv
vagy valami hasonló
Az ilyen különféle "tájszakszavakat" elég nehéz értelmezni, nem igazán lehet tudni te mit értesz a "lebrekegősödik" alatt.
Ha a kondi szakad, akkor a megszakítón nagyobb szikra keletkezik, de rövid ideig még működik (amíg be nem ég) viszont ha rövidrezár a kondi, ami sokszor csak melegen jelentkezik, akkor a szikra megy el, de ezek eggyike sem olyan hogy időnként jön elő... Megszakítót meg megtisztítod, beállítod a megsza hézagot 0,4mm-re aztán beállítod a motorodnak megfelelő előgyújtást (S50 1,5mm; S51 1,8mm; S51 60ccm 1,6mm; 70ccm 1,4mm Felső Holt Pont előtt) ezek után jónak kell lennie a gyújtásnak, ha van szikra, az biztos hogy jó helyen lesz.
Ha már a motorjavításnál tarotok, a következő találós kérdésem lenne:
Hidegen azt mondom 1-2 szívató után beindul, de prüszköl, majd egy kis idő után veszi a fordulatot. Elindulás után néha megy rendesen néha meg lebrekegősödik. Melegen nehezen vagy nem is indul rúgásra.
Én arra gondoltam, hogy kondi vagy +szakító, de akkor az mindig rossz lenne. Ugyhogy most A karburátorra is gondoltam már hogy esetleg dugulás lehet benne és néha kevés benzint kap. Ha valakinek van építő jellegű ötlete szivesen fogadnám.
tényleg a szivatót nézz meg de a szivató állító bovdent engedd lejebb hogy legyen kicsit nagy holtjátéka. és a szivatónál a gumit nézz meg és esetleg azt pucold ki. és aztán test. :) de legalább jó úton haladsz:)
Ha melegen nem indul, hidegen meg szivató nélkül, akkor valószínű sokall, illetve nézd meg hogy a szivató zár- e rendesen.
Baz nem igaz már, országom egy N1 karbiért.Akár hogy állítgatom nincs alap járat.De megjött ma a fesz szabályzó
Vettem hozzá uszoház tömitést is mert ez engedet meg szar anyag volt ez jó parafa.
Meg úgyan úgy nem, indul melegen.Bele vágtam a 70-es fő fuvokát a subert meg leg alulra csak így megy faszán máshol alig pörög,ugrál.
Végül is fasza mert van benne erő megy mint állat csak ez a rohadt alapjárat meg melegen nem indulás
Hollandernél ugyanaz de a kipuf szögével lennének gondjaid
Érdeklődnék hogy valaki tud e véletlenül Budaörsön vagy közelében Simson boltot. Illetve olyan bolt kellene, ahol tudok főfúvókákat venni Simsonhoz.
Előre is köszönöm.
Köszi
Gyáriból ki lehet szedni, az utángyártott hengerekből meg nem, (kivétel talán a régi magyar henger) gyárit meg arról ismered fel, hogy valahol rajta van tisztán olvashatóan a WMV felirat, illetve bordák között az M541 vagy M531 illetve henger tetején a persely mellett egy bekarikázott 3 jegyű szám (pl.: 014)
Sziasztok!
Olyan segítségre lenne szükségem, hogy farigcsálni szeretnék hengert-eket a Simsonomhoz, de valahol valakitöl halottam , hogy nem mindegyikből lehet a hüvelyt kivenni. Tehát azt szeretném megtudni hogy honnan ismerem fel azt a hengert amiből kimelegíthetem a hüvelyt
Köszi Köszi
Üdv! Lenne egy hülye kérdésem. Szóval van nekem egy Simson s50 amibe Star blokk van.(adatlap, képek) Szeretném megkérdezni hogy rámegy-e az 50 illetve 51-re való kipufogókönyök?
simson alkatrészek eladok!
oldal dekli, blok felek, 60ccm henger, meg sok más aproság!
aprilia alkatrészek iis eladók!
Érdeklődnék , hogy a hátsó teleszkópokat mennyibe adnád ?
üdv Brenner Gyula
Be is kellene olajozni azt a légszűrőt.
a lég szűrőt nem kell kicserélni elég ha kimosod valami mososzeres vizbe de vmi forróba 5 percig . Aztán hagyod száradni 1 napot majd kipucolod a karbit és majd megnézed a gáznál hogy a súbertűnek a lemeze melyik fokozaton van és ott a lemezt le vegy fel rakva tudod álltani és meg hallod hogy tortog vagy nem. Sok sikert!
pucoldki jól a karbit. meg légszűrőt cseréld ki.
pontossan.
Hát spec nem azért van már jó ideje szétszedve és van benne annyi munkaórám ,hogy eladjam...
Amúgy meg nem adom el, amúgy sem adnának érte annyit amennyit érne, meg nem is akarom eladni.:)
Na és akk mit szóltok ehez?
amúgy meg hova menjen ez neked 120at ? ilyen futóművel ? gondolkolj már bele a villacsavarodásba, a csővázba, ílletve a bazijó fékekbe ( mz tárcsaféke se olyan hűű de nagy durranás főleg meg gyári munkahengerrel )

nemtudom minek 120al menni simsonnal, mikor 1 egészséges 100-105 kihozható és utazóba megvan a 85-90
Hali!

Olyan kérdésem volna, hogy mit csináljak ha a simsonom, mikor el akarom inditani, elindul, első rugásra, megy kb 2 mp-t és hiába huzom a gázt leáll....oylan mintha nem lenne alapjárat...aztán utána már 5x rá kell rugni...megin elindul, ha nem huzom a gázt azonnal leáll, ha huzom akkor ien fulldokló hangot ad a motor míg majdnem leáll, utána meg nagyon felpörög a motor, utána meg kezdni megint a fulladást....kb. 2-3 percig kell játszani ezt fulladós gázos izét, utána elindulok, de ha utána nem huzogatom neki a gázt, gyakran akkor is leáll, mitha nem lenne alapjárat....nem tudom mit csináljak...

Válaszaitokat előre is köszönöm.

Imi.
szerintem ocsmány.......ráadásúl monsteres hányadék. mennyiért vesztegetné ? lehet annyiért még az enyémet is megkapnád
kozzee te nem akarod eladni a simsonodat?