Akkor benzinszint.
Amúgy csak a biztonság kedvéért mondom, én is így jegyeztem meg, logikus, ha legalul van a tű, akkor kevesebbet kap, ha fentebb akkor többet.
valaki tudna segiteni nekem?
van egykis gondom a simsonnál melegen nem mindig akar felpörögni,pedig full gázt huzok ha visszaengedem van mikor leál vagy ketyeg alapjáraton.szóval nem tudom mi lehet a gond.már össze vissza álitottam a levegőcsavart de nem lett jóbb.légyszi segitsetek! elöreis köszi
4264adam még azt kérdezném h kipörög-e (tood üres csutka gáz 3 másodpercig) de a helyedben a tömítést azért cserélném márt csak azért is mert nem nagy költség és hamar +van.
amúgy 12 ezerre gondoltam. remélem nem sokalod. De ha sok akkor mondj árat:) Bár gondoljuk bele ha lebontdom darabokra akkor legalább többe jönne ki őszintén.
mert így jó a vevőnek ha attól függ hogy mekkora a tárcája. és másik hogy ha valaki szeretne végre eladni akkor vevőhöz igazodik.
DE ha kényelmes embernél akkor ráér akkor csillagos összeget mondhat akkor meg sosem kel el az áru. Másik hogy ha akarod hogy jó legyen az üzlet akkor mindig igaza legyen az vevőnek. Bár így adtam el cuccokat egy részét bőven. és legalább örülnek neki. és másik hogy abban esetben a reklamáció vevőre hárul mert ő határozta meg az árat. De ha én határozom meg akkor én felelőségem. De igaz is hogy ha vki megveszi akkor ő a hibája.
Csak kiakrtam azzal probálni mert vszinü trafó bajos a simo és van itthon 1 , ugyanz a csatlakozás minden azért krédeztem h jólenne e .
mertha tuti nemjó akk ráse rakom
ererelttemvonla kiváncsi
Ha jólenne rá akkor a Simsonhoz nem gyártottak volna külön trafót!
Miért kell hülyeséget kérdezni? Boltban 2000körül kapsz új rávaló trafót, börzén a gyári( használt de még jók) mennek 500-1000ft körül.
Egyszerűbb, jobb megoldás rávalót rátenni, és legalább az nem gányolás.
Üdv
akkor fars levegőt kap!
mert nekem is ugyan az a baja volt. előtte karbi pucolás és a benzin úszótartálynál van tömítés az le kell cserélni újra és megkísérelni akkor elvileg reagálnia kell.
Sos márkatársak ...S51b-m pöccre indul szépen veszi a gázt...na de 5perc járatás után gázadásra csak dadog nem pörög ki ...ömlik a kipuból az olaj...szimering furás gyujtótekercs kondi cserélve de semmi... ha valaki tud okosságot kérem jelezzen..milyen gyergyát igényel...stb?
Amúgy csak a biztonság kedvéért mondom, én is így jegyeztem meg, logikus, ha legalul van a tű, akkor kevesebbet kap, ha fentebb akkor többet.
már nem birom jobban visszavenni az anyagot.
Biztos a könyökön is folyik az oil.
valaki tudna segiteni nekem?
van egykis gondom a simsonnál melegen nem mindig akar felpörögni,pedig full gázt huzok ha visszaengedem van mikor leál vagy ketyeg alapjáraton.szóval nem tudom mi lehet a gond.már össze vissza álitottam a levegőcsavart de nem lett jóbb.légyszi segitsetek! elöreis köszi
DE ha kényelmes embernél akkor ráér akkor csillagos összeget mondhat akkor meg sosem kel el az áru. Másik hogy ha akarod hogy jó legyen az üzlet akkor mindig igaza legyen az vevőnek. Bár így adtam el cuccokat egy részét bőven. és legalább örülnek neki. és másik hogy abban esetben a reklamáció vevőre hárul mert ő határozta meg az árat. De ha én határozom meg akkor én felelőségem. De igaz is hogy ha vki megveszi akkor ő a hibája.
Válasz erre gombot használd...
mertha tuti nemjó akk ráse rakom
ererelttemvonla kiváncsi
Miért kell hülyeséget kérdezni? Boltban 2000körül kapsz új rávaló trafót, börzén a gyári( használt de még jók) mennek 500-1000ft körül.
Egyszerűbb, jobb megoldás rávalót rátenni, és legalább az nem gányolás.
Üdv
mert nekem is ugyan az a baja volt. előtte karbi pucolás és a benzin úszótartálynál van tömítés az le kell cserélni újra és megkísérelni akkor elvileg reagálnia kell.
tekerjél beljebb a keverék csavaron