igaz. de én másképp szoktam úgy hogy a dugót leveszem és a felső perselybe rakom nagy csavarhúzót és lejjebb viszem a hajtó kart. és így lazítom meg csavart.
ez nem jó célszerszám. mert szépen meghajlítod a hajtókart és az kuka lesz. Bár nem biztos hogy lesz látható a hajlás. Mert egy idő után főtengely hibás lesz. Bár én másképpen szoktam megoldani. úgyhogy a jónagy laposcsavarhúzót a fogaskerekekhez teszem és akkor kilazítom. Ennyi.
út széli kényszer szerelőszerszámnak jó, otthon viszont normálisan meg lehet fogni célszerszámokkal.
Lendkerékhez laposvasból lehet gyártani megfogót két pöcökkel, lánckerékhez hátsófék, primer kisfogashoz meg szétfűrészelt kuplungkosárból.
A robik főtengelye pláne hurka, azt mégkönynebb szétcsavarni, 16 os vagy mégkisebb az alsó csapjuk.
Gokarthoz is lehet kapni, vszontott nem viccelnek, felső csap 14 alsó minima 20, az jobban fog.
Ezt nem tudtam, csak azt ,hogy pl. valamelyik robogó oldalon még árulnak ilyen "bonyolult" szerkezetet jó pénzért.
De amúgy nekem sosem volt szimpatikus a megoldás.
Ezt sima holtpont tuskónak hívják, alapesetben semmi baj vele, bár ha rángatod stb akkor nem épp kellemes a dugótetőnek.
Mondjuk én alapban nem kínoznám így a dugót.
De szó mi szó használnak ilyet.
Hali mindenki! Egy haveromnak készítettem ezt a rajzot gyors segítségnek. :P Msn-en küldtem át neki. Gondoltam veletek is megosztom, hamár így lerajzoltam. :D Egy segítség (célszerszám :P) a lendkerék vagy a fogaskerék, vagy akár a kuplung anyájának lelazításához.
Üdv mindenki.
helóó engem érdekelne a sok s50 es cucc csak sajna most nincs pénzem de 10.én mindenféle képpen megvenném ha addig megbírnád tartani akkor megveszem még 3000 ért is. meg az érdekelne mennyi lenne a póstaköltség?
Köszönöm, de akkor tárgytalan, nekem egészséges sonkák lennének a lényegesek, de szétbarmolt menettel sajnos tárgytalan, váltó alkatrészekre nincs szükségem, de az ár ennyi cuccért korrekt.
S50 Összes cuccomat 2500-ért odaadom a főtengő fellül bronzos a hajtókar nem kottyan ja de a menetek összevannak barmolva a végén nem életveszélesen de azért kapott ha leköszörülsz belőle 2 menetet jónak kéne lennie és szerintem megoldható!
A fékfal nem része csak a váltócuccok.Van még MZA-s Új dugóm 1500-ért csak vigye valaki 40,47-es!
általában hogy ha főtengely szimmering hiba akkor alapjárata nincs vagyis magas. meg esetleg kissé füstölög a dob
ha dadog. akkor a karbi fúvókákat pucoldki rézdróttal utána a gyújtást nézz meg lehet hogy a gyertya pipa rossz mert a nagy rezonancia is okoz ilyeneket. meg az összes érinkezőket ellenőrizd meg tisztítani meg pucolni. hátha bejön. mert előfördul hogy alapjáraton oké ha húzom neki akkor összeér vmi. előfordul ilyen is.
A durrogás, "szuszogás", a kipufogóból, ha jól tudom, rendszerint a szegény keverék, gyújtás, vagy hengerfej probléma.
Mivel a karbit beállítottad (legalábbis a benzinszintet), ezért marad a gyújtás.A hengerfej nem valószínű.
Jó lenne tudni, milyen gyújtásod van, de gondolom mexás.
Lendkerékhez laposvasból lehet gyártani megfogót két pöcökkel, lánckerékhez hátsófék, primer kisfogashoz meg szétfűrészelt kuplungkosárból.
A robik főtengelye pláne hurka, azt mégkönynebb szétcsavarni, 16 os vagy mégkisebb az alsó csapjuk.
Gokarthoz is lehet kapni, vszontott nem viccelnek, felső csap 14 alsó minima 20, az jobban fog.
De amúgy nekem sosem volt szimpatikus a megoldás.
Mondjuk én alapban nem kínoznám így a dugót.
De szó mi szó használnak ilyet.
Üdv mindenki.
S50 Összes cuccomat 2500-ért odaadom a főtengő fellül bronzos a hajtókar nem kottyan ja de a menetek összevannak barmolva a végén nem életveszélesen de azért kapott ha leköszörülsz belőle 2 menetet jónak kéne lennie és szerintem megoldható!
A fékfal nem része csak a váltócuccok.Van még MZA-s Új dugóm 1500-ért csak vigye valaki 40,47-es!
ha dadog. akkor a karbi fúvókákat pucoldki rézdróttal utána a gyújtást nézz meg lehet hogy a gyertya pipa rossz mert a nagy rezonancia is okoz ilyeneket. meg az összes érinkezőket ellenőrizd meg tisztítani meg pucolni. hátha bejön. mert előfördul hogy alapjáraton oké ha húzom neki akkor összeér vmi. előfordul ilyen is.
Amúgy megszakítós gyújtás simsonra volt megszakítós meg tirisztoros.
Megszakítósból volt 2 fajta vagy több de mad kijavítanak úgyis.
van elég sok minden még!
ha kell valami kérdezz van s50 s51 star!
Mivel a karbit beállítottad (legalábbis a benzinszintet), ezért marad a gyújtás.A hengerfej nem valószínű.
Jó lenne tudni, milyen gyújtásod van, de gondolom mexás.