Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki esetleg nem tudja hogy a s51 es simsonnak a kipuffkönyöknél lévő tömítés mérete mekkora?
Hello!
VAn 1 Bing17 karbi eladó ha vkit érdekel!
Simson Schwalbe alkatrész valakinek? (e-mail adatlapomon)
és akkor a sublerről még be sem linkeltem a képet:)
Tudod itt csak az a gond, hogy azzal hogy segítesz, csak rossz irányba viszed el (mert a hülyeséget köztudottan jobban megjegyzi az ember). Inkább örülj neki hogy kijavítanak, és nem hagyják rá a fórumra, és nem terjednek tovább a helytelenül leírt alkatrésznevek, meg a sok téves infó...
köszi emzoli mindíg van aki kijavít mindíg tanul valami az ember. Igaz csak egy h a hiba. De jó hogy mindíg beleköt valaki mindenbe amivel segítek. Inkább akkor segítsetek ti persze ti nem segítetek csak kötekedtek. Na jó inkább vegyük úgy hogy nem is szóltam semmit. Lehet hogy nem tudok mindent a simsonról meg nem bírom megcsinálni a felömlőket meg ilyenk nem értek hozzá mert fényező vagyok és karosszéria lakatos nem autó szerelő. vagy motorszerelő. Na mindegy....
Ez meg a suber:
http://robogoalkatresz.odormot..." target="_blank">link

(a suber jelentése: retesz, v-mit elzáró csappantyú, tolattyú.
ez a Schubert:
link
De ha elindul és nem badog és szép őzbarna a gyertya akkor elneálítsd a gyújtást. Karbi lesz szerintem.
Én nem tudom de azzal a kis shubetes karburátorral egyik haveromnak sincs alapjárat. Az a nagy shubertes az király mert azon jobb az alapjáratállító csavar.
Köszi Szépen hogy figyelmeztettél ,hogy lemaradt a kérdőjel
Amúgy köszönöm ,hogy leírtad! Megpróbálom hátha sikerül belőnöm akkor!
ÜDV
"Gyújtást hogyan kell állítani!"
E mondat mögé szerintem kérdőjel kéne.
Egyébként meg megszakítós gyújtás esetén:
Deknit leveszed.
megszakító legnagyobb hézagát (mindegy hogy hol van) 0,4mm-re állítod, (a megszakító melletti csavart kell enyhén föllazítani, és arrébtolni a megszakító állórészét)
aztán indikátorórát be a gyertya helyére, lendkereket odaforgatni a megfelelő gyújtási időponthoz (S50-nél 1,5mm S51 50ccm 1,8mm 60ccm 1,6mm 70ccm 1,4mm FHP előtt) alaplapot fellazítod (alul felül egy kis fül fogja), majd odaforgatod hogy épp akkor kezdjen nyitni a megszakító. Gyertya hézagát 0,4mm-re állítani.
Ha esetleg nincs indikátor órád, használhatsz tolómérőt is.
Utánna esetleg strobival ellenőrizhető a pontos gyújtás.
Tirisztoros beállítását most nem írnám le, majd azt valaki más.:)
Hello!
Vettem egy Simot!
Nincs alapjáratom!
Karbi jó ujjabb fajta karbim van 16n3-as !Gyújtást hogyan kell állítani!
Valaki írjon már egy alap beállítást amit eszközölni tudok!
ÜDV
Hello mindenki.Nincs valakinek véletlen egy eladó 16N1 karbija?
Ja-ja, pontosan, és majd el is próbálom hagyni a rezót.:)
Aztán majd a lámpáig érő vízben is menj egy kört, ahogy a videóban láttad
Jól van, megpróbálkozok feltenni egyet bár nem tudni mikorra lesz meg a "kájhacső" de amint tudok teszek fel. ;)
Akkor majd én is várok egy videót, ha lesz rajta rezó
*illúzióromboló módon ciripel...
Húú, hát jól mondod... állok.:)
Elkészültem a hengerrel, meg lett fúratva stb.
Be derékszögeltem a hajtókart, járatgattam.
Nagyjából össze van rakva, még a dugattyúnál kicserélem a két hézagolót (mert ami benne van szar és eléggé illúziómódon ciripel)
Már elv. készül is az egyedi hézagoló.:)
Amúgy még mindig rengeteg pénz kéne, rezóra, karbira, festésre, meg az apróságokra, cirka 50-60ezer kellene még.(és sajnos az sem most lesz meg..)
Most lesz egy kis pénzem, úgyhogy azt hiszem következő a rezó lesz. Ill. közben meg kéne benzin, olaj és be kéne rendesen karburálni, gyertya is kell.. szvsz még igencsak áll a dolog.

De azért jól muzsikál, jó lesz azt hiszem.:)
A simsonnal hogy állsz?
Remek, várom!:)