Azért én is gondoltam ,hogy nem várod meg azt mire meg lesz a jogsi és addig is valamit furikázol vele.:)
Hát igen, ezek sajnos velejáró dolgok egy idősebb gépnél, de (szerintem) pont ez a szép benne, mert így még jobban hozzá tudsz kötődni, megismered és ez jó. Meg persze ezeket azért illik is elvégezni és egy jó motoros meg is teszi.:)
Legalább akkor valami "járatás" vagy "melegítés" videót ha tudsz.:)
(természetesen ha már készen van:)
Természetesen néha azért megyek vele, szerelgetés után...:D 4 éves állás után karbipucolás, tankmosás, tank javítás, mivel szivárog pár helyen(nem mai darab már:DD) karbiszinkron, és hasonló finomságok, szerencsére már csak a tankot kell rendbe tenni, és utána készen van:)
Köszönöm szépen Szerencsére összejött, sajnos még vagy másfél hónapig nem mehetek vele(jogosítvány hiány), de utána ha időm és pénzem engedi akkor motorozok, onboardot meg nem ígérem
Megcsodáltam én is ezt a remekművet, tipikus mucsaröcsöge népe, akiknek a kezébe használható dolog kerül a kapán kívül. Ami működik azt elkell rontani, szétkell barmolni:)
Megnéztem... lehet nem kellett volna.
A gyökérje még örül annak ,hogy elhagyta a kipufogót, aztán mint egy trófeát lóbálja "ez az.. megvan gazsi".
Hát páratlanul értelmesek meg kell hagyni, de tényleg ha betonfal lett volna félúton: "rohadjon meg.. estig itt leszünk, de csak azért is átmegyünk rajta.. " jelleggel fogják fel.
Nem tudom mi volt ebben a jó, azt se ,hogy minek kellet ezt a "tudományt" felrakni, én elsüllyednék szégyenembe ha csak ilyennel tudnék elődrukkolni.
hallod! kérdezd már meg... pont leszarom xD de neked sincs jobb dolgod de azért köszi (Y) tudom hogy hogy irok és milyen szar... azt ha beteg vagyok pff.. szeva
Üdv! Van egy honda mb 50/125. Elszeretném cserélni simson endurora. A hondának annyi a baja hogy becsúszott a stift a dugóban elfordult a gyűrű és reccs. Ha valakit érdekel szört a szörre csere Kérem írjon. A henger frissen fúrva még látszik a honolás is. kb 500 km van benne. A dugó kb. 6000 ft. Suzuki RG kell bele mert gyári nincs. Se a hengeren se a vázbilétán nincs feltüntetve a köbcenti.
Egyébként a dt fórumban sincs simsonozás, vagyis néha azért van basztatásból. De konkrétan egy jó darabig nem volt.
A történet onnan indult ki hogy pár nagyon okos embernek nem volt igaza, és akkor jött elő hogy mert a szar simson aztán egy rakat fos, bezzeg a yamaha az már 80-ban.
Aztán mások a csúcstechnika yamaha megoldásokat már akkor megcsinálták, szoci gyárak is, amikor éppen a zongoragyártásból átmentek más motorok koppintásába, arról már nem szól a fáma.
Eleve azt vallom, hogy mára a nagy gyártók közül kb az maradt életbe, aki a szarfoshugyot is eladta, lényegében minél olcsóbban.
Ettől függetlenül tiztelem a yamahát és nagyon jó motornak tartom ahogy a dt-t is, mert strapabíró megbízható szerkezet, de helyén kellene tudni kezelni a dolgokat.
"Konkrétan a szerinted szar 90esre térve:
Az 51-es simsont ELEVE úgy fejlesztették, hogy lehessen belőle 70es motort csinálni, ennek
megfelelő a kuplung, főtengely, a hajtórúd erősebb mint némelyik modern 80as kismotoré"
Ebben annyi kiigazítást eszközölnék, hogy konkrétan az S51-es 50ccm-es Simson főtengely csap átmérője ha jól tudom egyezik a 125-ös (azaz százhuszonöt) Dt-ével, illetve a főtengely tengelyátmérője éppúgy 20mm-es átmérőjű.
Általában olyan bunkó szoktam lenni, hogy mikor nyugati motorokat javítunk, akkor a simson alkatrészek elő szoktak kerülni, meg subler. Aztán innen már egyenesági következmény a japán szídás. És ha valami gond van, akkor nyilván azért szar, mert japán c. monológok :D
Bár konkrétan a yamaha dt-kben semmi japán nincsen, olaszok legyártották jól a japóknak a selejtet :)
Hát lehetséges, de tényleg olyan elszomorító amikor most nem csak pl. Ő hanem amikor már vagy 20 fölötti emberek írnak be úgy mint egy 13 éves....
Mert az ,hogy mellényom valaki valamit az egy dolog, én is sokszor elb@**om. De legalább látszik a szövegkörnyezetből és a fogalmazásból ,hogy nem csak zongoráztam a billentyűzettel.
Persze hazudnék, én is 13-14 éves koromban jónak tartottam, hogy msn rövidítés, meg teljesen érthetetlenné tenni a sok smiley-val. De azért 1-2 ével belül igen csak rájöttem ,hogy nagyon gyerekes és dedós, mellesleg érthetetlen is.
(persze ez csak az egyik vége, mert van(nak) akik ténylegesen nem tudnak helyesen írni.:)
Ez nekem nem jó. Mert nekem olcsó kell. Én nem akarok olyat ami szépen le van festve meg ilyen én akarom lefesteni. Meg én akarom rendehozni. Ez nekem drága.
Sziasztok, bocs hogy belerondítok a topikba!
Ha van köztetek vendéglátós, ajanlok egy fagyihűtőt!
Működik rendesen, normális álapotú simsonra cserélhető!
(Fatheré)
Miskolc és vonzáskörzete!
Szépjóreggelt fórumozók. Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok,hogy nem-e tudnátok ajánlani valami szert,amivel polírozott felületet lehet ápolni?Milyen árba mozog az ilyen,és milyen névre hallgat ?:)
Hát igen, ezek sajnos velejáró dolgok egy idősebb gépnél, de (szerintem) pont ez a szép benne, mert így még jobban hozzá tudsz kötődni, megismered és ez jó. Meg persze ezeket azért illik is elvégezni és egy jó motoros meg is teszi.:)
Legalább akkor valami "járatás" vagy "melegítés" videót ha tudsz.:)
(természetesen ha már készen van:)
Nem baj, majd akkor ha időd és pénzed engedi.:)
Le is írtam a gratulációm a galériába!
A gyökérje még örül annak ,hogy elhagyta a kipufogót, aztán mint egy trófeát lóbálja "ez az.. megvan gazsi".
Hát páratlanul értelmesek meg kell hagyni, de tényleg ha betonfal lett volna félúton: "rohadjon meg.. estig itt leszünk, de csak azért is átmegyünk rajta.. " jelleggel fogják fel.
Nem tudom mi volt ebben a jó, azt se ,hogy minek kellet ezt a "tudományt" felrakni, én elsüllyednék szégyenembe ha csak ilyennel tudnék elődrukkolni.
(nézd csak meg a simsonos videókat, pl a "csnegelei kétéltűek " címűt)
:)
Ha így vélekedsz, meghagyom neked, végül is a te döntésed...
De te jársz rosszul nem én.
A történet onnan indult ki hogy pár nagyon okos embernek nem volt igaza, és akkor jött elő hogy mert a szar simson aztán egy rakat fos, bezzeg a yamaha az már 80-ban.
Aztán mások a csúcstechnika yamaha megoldásokat már akkor megcsinálták, szoci gyárak is, amikor éppen a zongoragyártásból átmentek más motorok koppintásába, arról már nem szól a fáma.
Eleve azt vallom, hogy mára a nagy gyártók közül kb az maradt életbe, aki a szarfoshugyot is eladta, lényegében minél olcsóbban.
Ettől függetlenül tiztelem a yamahát és nagyon jó motornak tartom ahogy a dt-t is, mert strapabíró megbízható szerkezet, de helyén kellene tudni kezelni a dolgokat.
Az 51-es simsont ELEVE úgy fejlesztették, hogy lehessen belőle 70es motort csinálni, ennek
megfelelő a kuplung, főtengely, a hajtórúd erősebb mint némelyik modern 80as kismotoré"
Ebben annyi kiigazítást eszközölnék, hogy konkrétan az S51-es 50ccm-es Simson főtengely csap átmérője ha jól tudom egyezik a 125-ös (azaz százhuszonöt) Dt-ével, illetve a főtengely tengelyátmérője éppúgy 20mm-es átmérőjű.
Általában olyan bunkó szoktam lenni, hogy mikor nyugati motorokat javítunk, akkor a simson alkatrészek elő szoktak kerülni, meg subler. Aztán innen már egyenesági következmény a japán szídás. És ha valami gond van, akkor nyilván azért szar, mert japán c. monológok :D
Bár konkrétan a yamaha dt-kben semmi japán nincsen, olaszok legyártották jól a japóknak a selejtet :)
Mert az ,hogy mellényom valaki valamit az egy dolog, én is sokszor elb@**om. De legalább látszik a szövegkörnyezetből és a fogalmazásból ,hogy nem csak zongoráztam a billentyűzettel.
Persze hazudnék, én is 13-14 éves koromban jónak tartottam, hogy msn rövidítés, meg teljesen érthetetlenné tenni a sok smiley-val. De azért 1-2 ével belül igen csak rájöttem ,hogy nagyon gyerekes és dedós, mellesleg érthetetlen is.
(persze ez csak az egyik vége, mert van(nak) akik ténylegesen nem tudnak helyesen írni.:)
Ha van köztetek vendéglátós, ajanlok egy fagyihűtőt!
Működik rendesen, normális álapotú simsonra cserélhető!
(Fatheré)
Miskolc és vonzáskörzete!
" eznem hejesírásóra nem? külömbenis miközöthozá lúzer(a végén sok felkiáltójel, mert azt persze megtalálja:)
Ráadás hemzseg a helyesírási hibáktól...