Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló
Állíts a keveréken hogy több levegőt kapjon. Sztem ennyi az egész, mert nekem is voltak ilyen gondjaim.
Szevasztok Simsonosok.
Lenne egy kis problémám, hátha ti tudtok segíteni.
Megérett a Simsonom ülése egy cserére, pontosabban csak az üléslemez, mert már eléggé el van rozsdálva, de nem vagyok hajlandó megvenni azt a lemezdarabot 5 ezerért a boltban.
Nem lehetne valahogy egyedi ülés gyártani rá?
Olyasmira gondoltam, hogy vágok le egy kis vékonyka darabot a szivacsból, ráhúzom a huzatot, alul pedig tűzőgéppel megfogatom, és lesz egy vékony kis ülés, bár tudom nem kényelmes, de hátra meg faridom lesz majd.Nem lenne olyan hosszú, mint a gyári ülés.
Milyen anyagból csináljam az üléslemezt?
Valami olyan kellene, ami nem rohad el túl gyorsan, viszont oda lehet ragasztani, vagy máshogy rögzíteni hozzá a huzatot.

Ilyesmire gondolok:
Nem vagyok dobálózós típus. Állítsd be a motort. Ennyi!

Tuji
Hellosztok!Valaki nem tud eladó sportsimsont?
elbukok a gépemen,teljes felujitás után is a jelenség h a melegen nem bir kipörögni csak ha lehuzom a gumit a karburátor és a légszűrő közül olyan ez a motor mintha nem kapna levegőt a karbit párszor már pucoltam de szerintem akkor is ott a hiba....dobjatok ötleteket tapasztalatokat....
Úgy gondolom, hogy szerelő nézte és szinte semmit nem lóg, azt mondta ez természetes lógás!
Én értem mire gondolsz, DE amikor nekem az volt a baja hogy nem lehetett levegőkeveréket állítani mert rossz volt a tömítés akkor hogy?
Ombre, az úszóházon van szellőzőnyílás, túlfolyó.
A tömítés abból a célból van hogy ne kelljen félóránként ganézni a blokkot.
Az úszóházban légköri nyomás van, mindig kiegyenlítódik a szellőző, túlfolyónyílásokon, ott nem tud falscholni, német szó, sch-val.
"csak amennyire kell annyira"

Tehát akkor megérett egy motorgenerál.
Amúgy a 70-re szerelés után kb 4000km van a gépbe! Főtengely csapágyak nem kotyognak, csak amennyire kell annyira!
akkor gázonn mégjobban zörögne
Ezt miből is szűrted le?
Miért zörögne a főtengely?
belsod:Szerintem a főtengelyed zörög.
na baz nemá.
Heló! Olyan gondom van, hogy alapjáraton csörög a simsonom. Ugye a gáznak van kis holtjátéka, de ha holtjátékon belül megmozdítom erősödik ez a ciripelős csörgés! Szerintetek mi lehet a baja? Súber? Vagy valami nagyobb baja lehet? Súberből az utángyártottat érdemes megvenni, vagy inkább csörögjön, ciripeljen? Előre is köszi.
Na jó fel adom.Nincs valakinek elfekvőben egy 16N1-es karburátora?
Akár el is cserélhetjük,de ha valakit érdekel az én 16N3as-om az jelezze.
nincs mit 4264adam, ha kell legközelebb is (persze ha nem haladja + a képességeim )
Még annyit , hogy a gyertyahézagnap mennyinek kell lennie kb 70esnél?
Valaki megtudná mondani , hogy a Babetta állórésznél(2vezetékes)a jeladó vasmagjának és a testnek össze kell zárnia?Kisípoltam multiméterrel és összezár a test és a vasmag.Már nemtudok mire gondolni , mibaja lehet , mert ha beállítom 1.4re be sem indul a motor , állítgattam szemre az alaplapot és volt ahol beindult , de nempörög fel normálisan stb...
csipi1990:Köszönöm a segítségedet.A levegő arány nem volt megfelelő.Ki is cseréltem a tömítést, igaz hogy egy hónapja vettem bele ujjat, de úgyis 2-őt vettem.

Még egyszer köszi a segítséget.
igedn erre gondoltam mert volt már olyan hibám is. és ha gumira cseréled vagy olyanra ami tökjól kell tömítenie. bár ha házilag van csinálva az nem mindig jó. és a fúvóka járatokat meg a levegő állító csavart is kiveszed és mega szivatónál is kiszedeg és kompresszoral fújasdki. és újra összerakod hátha jólesz.
Ma voltunk Gyarmatom. Mármint a MAMI.
Szept. 11-12, tehát kétnapos buli lesz.
aha szóval a karburátor pohár tömitésén át sziv farslevegőt..?ahol nekem klingelit van...a csavart hiába tekergetem nem reagál....
szuper köszönöm szépen mégegyszer megnézem a szintet