Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a gyújtás oldali szimeringtől a gyújtás hibán keresztűl bármi lehet. Gondolom motor szét ellenőríz alkatrész cserél etc.
Üdv.Eladó pár cucc simó már nincs meg igy felelegesek.Minden ami a képen van 15ezer.Gyári 50cc-s henger dugóval,gyári 100 as óra,gyári fesz.szabályzó,16n3 as karbi és egy felujitásra szoruló főtengely...csak a hajtókar lóg menetek,ékpályák jók
Köszönöm, lejjebb vettem és a levegőt újra rá állította. Jobb is lett.
Zoli!
Érdekelne, hogy foglalkozol még henger tuningolással?
Eminem! mégmindig szenvedsz a karbival?
A benzinszint akkor legyen, mint a gyári előírás, függetlenül attól, mekkora hengeren van.
Utángyártott úszó anyaga sokkal vékonyabb, és ygnegébb mint a gyári, kéeps magától elgörbülni
Sziasztok! Van pár gond a gépemmel és nem tudunk megoldást találni rá hetek óta. A segítségetek kellene. Egy s51 e típusról van szó, 16N1-es karbival és tirisztoros gyújtással. A gyertya szép világos barnára ég ki és kompresszió is van benne bőven. De hidegen csak tolásra indul , melegen viszont elsőre beröffen. Ezenkívül mikor menet közben visszaengedem a gázt és behúzom a kuplungot akkor hirtelen felpörög, felveszi a teljes fordulatot és csak a szívatóval tudom leállítani, hogy ne forogja szét magát a blokk álló helyzetben. Menet közben nagyon erős, jól gyorsul de a váltások között is felpörög nagyon, hiába engedem vissza a gázt, valamint erősen melegszik a hengerem. Még valami, tirisztorostól szokatlanul menet közben rángat és dadog, ki-ki hagy gyújtásokat. Holnap délután indulok egy 350 km-es túrára, nagyon kéne a segítségetek!

Előre is köszönöm!
Sziasztok! Sima 70-es simsonnál mekkora legyen a benzinszint? 16N1-es karburátor van rajta. Gyári értékre állítsam, vagy picit a szint fülé? most melegen picit fullad, de csak picit. Benzinszint el szokott állítódni? Előre is köszi.
Helló!

Vállal valaki henger átalakítást?
(membrán, vízhűtés)
Legalább kettő, de az egyik le van dugózva. A súber melletti a fordulat állító csavar, kifelé növeli a fordszámot. A másikat a dugó kiszedése után megfelelően keskeny fejű csavarhúzóval állítani, mert a menetét tönkre lehet tenni. Ez benzin levegő keverék mennyiség állító csavar kifelé nyitva több üzat enged be. Alap beállítása 3,5 fordulat kifelé. Gyújtás és úszószint ellenőrzés légyszűrő pucolás olajzás után állíts alapjáratot. Lehetőleg a légszűrő dobozban ne legyen semmi ami elzárná a levegő útját.
Sziasztok!
16n3 típusú karbim van!
Csak egy állitó csavar van rajta.
Nincs alapjáratom!
Hogyan kell ezen alapjáratot állítani ?
Köszi
Heló,
Hétvégén ott leszel a MAMI kupán?
Viton anyagu szimeringet vegyél.
MAgyar gyártány is van, kb 800 forint.

a huber mezei cucc, nem járműbe való.
Hali!

Nektek mi a véleményetek, illetve a tapasztalatotok a huber, TCK szimeringekkel kapcsolatban?
S51es motoromban akarom kicserélni őket.
Előre is köszi a válaszokat! :)
Sziasztok!

A héten szombaton azaz 2010.07.31.-én a MAMI kupa V. fordulója lesz Kakucson, a gokartpályán. Egész nap edzések, versenyek.
Nézőknek a belépés díjtalan!

Kategóriák:
-Pitbike
-Simson
-Robogó
-MZ
-125 kupa (Aprilia)
-Veterán és Pannonia kupa

Gyertek versenyezni vagy nézőnek!
üdv mindenkinek ..
tudnátok segiteni...Eddig a simomon tökéletesen müködött a világitás féklámpa minden..most semmi...kicseréltem az égöket vezetékeket átnéztem és semmi..
akkor a világitótekercs lehet? sajna nem naon vagyok ebbe jártas..melyik is az? köszi a segitséget...
Köszi ,vettem 67-es fúvókát,ki fogom cserélni. Felmerült egy olyan lehetőség is,hogy olaj-olajos benzin van a forgattyús házban . Lehetséges ilyesmi? Minden infót szívesen fogadok.
Szerintem nézd meg ha jól húz a gép nincs eltörve a lendkerék (azt is nézd meg mert haverom olyat vett amin el volt törve és 10km után szétszakadt teljesen és szétbaszta az összes tekercset.) mond az embernek hogy vegyétek le az oldaldekniket és nézd meg a kuplung kosarat meg kisfogaskereket is. azok is szarok szoktak lenni. Meg nézd meg hogy nincs e nagy nyolcas a kerekebe. Én mostanába így mennék simsont venni mióta haverokat átverték vele. És ezek azok a dolgokak amik eladáskor úgy vannak hogy megvan oldva hogy ne hallatszódjon és ne lehessen érezni. De ez csak segítség nem kell megnézni csak ha akarod. Alapjárat nekem hidegen is van csak alacsonyabb az meg hogy hány fok van kinn az max ahoz van köze hogy jobban vagy kicsit rosszabul indul. De lehet hogy olyan alacsonyra van lőve az alapjárat hogy hidegen nincs.
jah.. és egy olyan kérdés.. néztem egy 4 sebességest, de az első sebességet csak ugy veszi, ha megmozgatom kicsit a váltót.. mi lehet a gondja? állitólag vmi csavart kell belőni, és jólesz.. de nem tudom..
jah +nincs alapjárat, vagyis az eladó azzal érvelt, hogy hideg.. lehet hogy ebben igaza volt.. bár nem tudom (dél körül röttyentette be, 40 fokba..) viszont, előtte beszéltem vele telefonon, és tényleg pötyögött, hallottam. érdemes rá 50et szánni? vagy hagyjam?
Simsont vennék Székesfehérvár és környékéről. (nincs kedvem a szállítással bajlódni. )
s51es lenne az ideális
4 sebességes.
jó állapotú. ha eladó motorodra ismertél, írj itt, vagy vegyél fel msnre. (msn jobb lenne, ide nem mindig tudok feljönni)
A négy lukas keverőcsőhöz 67-es főfuvi dukál. Persze akkor, ha a féklevegőt a légszűrőtől kapja.
nekem volt benne gyári tömíttés de akkor is köpte az olajat
most meg nincsen benne semmi
egyszer csak eltömődik az a sok olaj aztánn akkör nem fogja köpni
Fogsz egy axe spray-s dobozt és levágod a tetejét vagy valami spray-s doboznak azt a kis karikát a tetején tudod ahol kinyomod a kinyomnivalót az alatt azt a visszaperemezett részt. és azt teszed oda én ezt csinálom és kb 2 évente kell cserélnem.
ha jól emlékszek akkor a könyök belseje 32mm
valószinü hogy a tömítés is akkora
Üdv ! Hozzátok fordulnék egy kis szakmai segítségért,mert az én Simsonom az teljesen kikészít ,pedig már sok mindent elkövettem . A motor fullad ,nem akar fölpörögni. A karbi 16N1-11 típusú. 72-es főfúvóka van benne . A fúvókatartó 4 kislukas . Az úszószint 27,5-32,5 közé van állítva. Milyen gond lehet? Látom vagytok néhányan akik sok tapasztalattal rendelkeztek ebben a témában . Választ előre is köszönöm. Kecső Jani