yautja:Én is ezzel a problémával küzdöttem 1 hete.Alapjáraton le akart állni fulladozott és néha leállt indulás után azonnal.De bemelegedve már nem volt probléma.
Nekem karburátor beállitás oldotta meg a helyzetet.
Nincs mit. DE amúgy ha probléma lenne akkor érdemes végig visszaolvasni mert annyi variációkat és pont lehet hogy megtalálod ami kell de ha nincs akkor segítünk:), Bár elég fárasztó így 86szor ugyanazt leírni.
nekem is ugyanezt csinálja a szimóm (mármint azt, hogy húzom a gázt, de nem nagyon reagál, sőt fulladozik. de nekem annyival másabb a bajom, hogy pár perc szenvedés (néha leáll meg ilyesmi) után megembereli magát, és ha már egyszer elindulok vele, akkor minden OK. én arra gyanakszom, hogy a tank belülről eléggé rozsdás, és ez okozhatja a prolémát. fater azt mondja hogy lehet nem a megfelelő gyertya van benne. én azt fogom tenni hogy ha sikerül szereznem egy tankot akkor lecserélem a régit.
Farostlemez vagy vékony rétegelt lemez (1cm vastag) majd rá szivacs (textilboltban kapsz, 400*400*25mmes valami 300ft), a fát lekezeled lakkal, vagy lefested.
Majd az egészet bevonod műbőrrel és kárpitosszeggel (ennek híján rajzszeg, apró szeg) rögzíted.
Tudom, mert az enyém a képen látható motor. :)
Hellósztok
Hatalmas probléma lépett fel.
A moci most igen érdekesen reagál. Nem is tudom hol kezdjem...
Volt hogy gyönyörűen első rúgásra indult én meg is örültem hogy megjavult(A bajt mindjart leírom)
és amikor a gázt meghuztam egy bizonyos fordulatszámig felpörgött, de ez nagyon alacsony volt max 2000rpm
és utána bármennyire is huztam a gázt a fordulatszám leesett és fulladozott a masina. És
mondom tök hirtelen. Neha volt hogy nem robbant es így kihagyott egy-egy ütemet.
Én nagyon reménykedtem hogy a karbiban lesz
a baj. Ezért allítgatni kezdtem. Itt volt hogy teljesen jo volt csak kihagyogatott itt is
néha és egyszercsak minden előzmény nélkül leállt(ez már menet közben volt). Néha meg olyat csinalt a kipu hogy majdnem
összeszartam magam úgy megijedtem
ilyen hatalmasakat szisszent kb. 3 szor olyan hangosat mint amikor egy felrázott colat felbontasz.
Szegénykém nagyon rossz bőrben van és lassan én is mert elégge kétségbe vagyok esve hogy több sebből
vérzik a jószág.
Félek hogy a gyújtással (is) vannak bajok. Ez viszont számomra nagy baj mert sehonnan nem sikerült
megtudakolnom hogy mi is a művészete ennek a gyújtásállításnak. Ugyanis a karbiban az úszószintet beállítottam a szervizkönyv
alapján úgyhogy az elméletileg most
tökéletes.
Nem értek a motorhoz annyira viszont úgy magát a techinkát vágom, szóval ha van egy jo szakmai leíras akkor
azon már eligazodok mint ahogy a karbit is
megcsinaltam.
Tehát ugye ha valaki ezt a gyújtásállítást tudná részletezni annak nagyon örülnék:D
Itt annyit tennék hozzá hogy az előző tulaj szétbuherálta az elektronikát és így aksi sincs benne
hanem direktbe illetve az általam beépített kapcsolón
át van összekötve a generátor a gyujtó trafóval, de remélem ez nem zavar be a gyújtásállításba.
Annyit sejtek hogy a jobb oldali motorházfedél alatt kell ügyködni:D
A problémáról biztos nem írtam le elég infót ezért kérlek szóljatok hogy mi kéne még.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Benjo
Hy!Mi baja lehet a Simsonnak , 51es , hogy nem reagál a keverékállító csavarra a 16N1es karbi? Menetközben egy fordulat fölött elkezd rángatni , nem forog ki.Okozhatja a szimering?Am tabletta gyújtással üzemel , üresben kiforog csak menetközben rángat.(úszószintet belőttem , karbitömítést kicseréltem) SEGÍTSETEK LÉGYSZI! ÜDV!
ismerve az utángyártott alkatrészek minőségét, a gyári adat, az csak Kb mostmár.
Nemtom megmondani, ha állítással nem orvosolható a probléma, ki kellene húzni a vonóéket, és megtekinteni a reteszelőgolyókat, mert akkor is kidobálja, ha azok eltörtek.
Kihúztni úgy kell, hogy a lánckerék felől nyomod egy m8as 100 mm-es csavarral, akkor nem potyognak ki a pozicionáló kis golyók.
Beolod a csavart, kihúzod a vonóéket, és meglesed, ha be van verődve, garantáltan törött valamelyik golyó.
A golyókat mágneses csavhúzóval lehet kipiszkálni.
látom vágod a kérdést,a szvató gumilyának a tesztje az érdekelne ?mert arra gyanakszom hidegen ad többet de melegen is és kicseszik vele,mert elégetlen anyag az folyik a kipuból.....
állitanám de nem megy a csavarra abszolút nem reagál,hátul a karbilukakból a széles gyárilag betömött a többi szabad ugye..?gyujtást kizárnám ha csak a gyertya nem szivat izolátor van a kicsikébe...
Hát igen a szűrő most szabadon van a karbihoz erősítve...de így sokkal könnyebben indul a motor meg jobb a hangja is...akkor mit csináljak? Csináljak gumibol vagy vmiböl 1 ien kivezetőt a karbira, és annak a végére a szűrőt? vagy? am. köszi
Szerintem sok levegőt kap mivel nem a házban a szűrő, hanem ha jól értem akkor szabadon.Az asszony robogóján görgőt cseréltem és gondoltam kipróbálom lusta voltam felrakni a szűröt,minek 1 próba körre?,de muszály volt mert alapjárattól egy kicsit feljebb már lefulladt.Szűrő fel és újra húzott szépen a vas!
Olyan bajom volt, hogy nem akart indulni a simsonom, csak nehezen, meg a hangja is elég beteges volt, és kiszedtem az egész légszűrőházat ami a motorba van, meg a két oldaldeklit is leszedtem meg az e részt teljesen kiűrítettem, szóval csak a váz van...és a légszűrő kivehető részét, magát a szűrőt, hozzáerősítettem a karburátorhoz, meg raktam rá egy BMX kormányt, igy az összes elektromost vezetékezést meg kellett szakítanom...Olyan bajom van, hogy igaz, hogy mostmár a motor 1.re indul, meg tök szép lett a hangja is, de "magas" fordulaton elkezd fulladozni....Nem tudom ez miért van, csak akkor csinál ilyet ha megyek vele, ha túráztatom akkor nem, de akkor is kicsit olyan mitha fulladozna...Miért lehet ez? Válaszaitokat előre is köszönöm,
Szia Zoli!
Mi lehet még a baja a simsonomnak, már állítottam a váltóján de még mindig csak csak kidobja az 1-est ritkán. Már talán egy-másfél fordulatot is tekertem rajta! Mi lehet elkopva, vagy miért csinálja? Láttam a lehrvideóban 46,6mm-es csövet kell a lánckerék tengelyébe dugni, és elvileg akkor jó lesz. Na nekem az nem 46.6mm, hanem kevesebb. Mit csináljak, hogy jó legyen? Előre is köszi.
Szép gépállat, vigyázz rá :)