Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindegy az, mert nem tom, hogy simsont vagy vmi fasza krosszot vegyek.
Igen biztosan tudom!
Ahhoz kevés a 13 ló.
Ráadás nem is egy nagyon magas fordulaton dolgozik.
a 120-hoz kellene minimum 18 ló.
Ha mutatsz videót, on-boardot ,hogy mit forog, bemérem és áttétel alapján milliméter pontosságra megmondom, hogy mennyi az annyi.:)
Mert te azt biztos tudod mi?
Szerintem meg közelíti a 120-at, ha jó napja van.
Akk meg beszéld le vele, hogy adja oda egy kicsit kevesebbért
Nem megy az 120-at de még csak a közelébe se...
Vmék nap mert a haveromé
Mikor láttad ezt a hirdetést?
Szerintem már csak darabokban van meg
120km/h-val? Hány ccm?van egy német simo 130ccm és csak 150-el bir menni!

www.zt-tuning.de
Hát nekem tetszik kinézetre is meg 13LE és 120 km/h-val bír menni. Csak egy gond van hogy nincs rá pénzem
Ez csak rajtad múlik, ha neked tetszik, és árba is annyi hogy meg tudod venni hát vedd, mindenkinek más a véleménye...
Én nem venném meg mert számomra rohadt ronda, ráadásul ez azzal a sz@r amcsi üdítős matricával van teli...
Szerintetek érdemes lenne megvenni ezt a simsont?
csipi:Ahogy irtam volt már alkarmam érezni hogy mikor van baj a hengerben.A kompresszióm hatalmas.Nagy erő kell hogy valaki lerugja a berugókart.Álitottam a levegőn és most egy kcsit jobb.A multjához képes kb olyan 70-80%osan üzemel..

A henger alján a tömitésnél azt vettem észre hogy egy kicst meg van szakadva de nem megy bele a forgattyusházba a szakadás.
Ó ez máris megnyugtat.
Amúgy nekem már több simsonom volt mint neked.
Egyenes leszek és őszinte:Nem.
Na jó de tudod hogy te kivétel vagy.
Na mivan már a hülye pukkosokkal szóba sem álsz?
Heló! Szerintetek mi lehet a baja, a berúgónak, van hogy ritkán teljesen könnyen lemegy és nem is hajt meg semmit de visszafele már kattog és utána már be tudom rúgni, vagyis rákap és hajt is! Remélem érthető voltam. Ja és amikor könnyen letudom nyomni akkor teljesen folyamatos, tehát semmi sem ér hozzá semmihez, nem darál stb. lőre is köszi!
sztem nézz elöször is kompressziót, ha van kopresszió akko és nem pörög ki rendesen( üresben csutka gáz kb 3-4 másodpercig) akko farsot szív. általában a karbi és a szivócsonk körül , de már jártam ugy h a henger és a forgattyúsház között, de lehet hengerfej tömítés is. ha van még kérdés irj
maygarul zárástol visszafele 2*360fok?
a levegőből kétszer kell kifele tekerni de előtte koppanásig befelé tekerted.
Van a beállításról egy jó kis cikk:
http://www.simson.hu/index.php...

Egyébként szigetelés a huzalokon van, itt tömítés van.
GEry:A karburátor kitakaritottam, új szigetelést kapott , a tűszelepet megcsináltam.Megy a motor de csutka gázon 30km/h ezelőtt pedig 55-60 felett ment.A benzin szintet hogyan tudom beállitani?
Illetve elég-e az hogy a levegőarány a zárt állásbol csak 1 kört van kinyitva?
Brumo:Az a dugattyú lassan 3 honapja van benne.Az első 2 hétben nagyon jól be lett járatva, 1/30 benzin keverék.Most 1/35 , direkt a kenés miatt.Tudom milyen érzés az ha eltörik a gyűrű mert ezt is ahoghy megvettem 4 nap mulva vittem fúrni.Szóval érzésre meg hangra nem hinném hogy eltört a gyűrű.

Létszives olvasd el az előző hsz-emet!
Ha folyik a túlfolyón akkor nézd meg a tűszelepet, zár-e rendesen, illetve állítsd be a benzinszintet, takarítsd át az egészet, ezek után jónak kell lennie.
Brumo:Elnézést de m ár nem tudom mit csináljak tajta meg haverok után.Karbi pucolás megvolt,uj tömitést raktam bele.Megnéztem a sűbetűt.megnéztem a gyujtást kábelt a rezet egy kcist megcsiszoltam.Levettem a gyertyapipát a kábelről leelenőriztem a kábelt.Megnéztem a gyertyát.ezek után vissza szokott jönni az ereje de most nem.Miért?

Utóirat:Karbi visszaszerelés után fojt a benzin a túljojón.Felakadt az adagolo tű(nem tom mi a neve).Azt is megcsináltam.

De csutka gázon mégis elszáll az erő!