Ahhoz kevés a 13 ló.
Ráadás nem is egy nagyon magas fordulaton dolgozik.
a 120-hoz kellene minimum 18 ló.
Ha mutatsz videót, on-boardot ,hogy mit forog, bemérem és áttétel alapján milliméter pontosságra megmondom, hogy mennyi az annyi.:)
Ez csak rajtad múlik, ha neked tetszik, és árba is annyi hogy meg tudod venni hát vedd, mindenkinek más a véleménye...
Én nem venném meg mert számomra rohadt ronda, ráadásul ez azzal a sz@r amcsi üdítős matricával van teli...
csipi:Ahogy irtam volt már alkarmam érezni hogy mikor van baj a hengerben.A kompresszióm hatalmas.Nagy erő kell hogy valaki lerugja a berugókart.Álitottam a levegőn és most egy kcsit jobb.A multjához képes kb olyan 70-80%osan üzemel..
A henger alján a tömitésnél azt vettem észre hogy egy kicst meg van szakadva de nem megy bele a forgattyusházba a szakadás.
Heló! Szerintetek mi lehet a baja, a berúgónak, van hogy ritkán teljesen könnyen lemegy és nem is hajt meg semmit de visszafele már kattog és utána már be tudom rúgni, vagyis rákap és hajt is! Remélem érthető voltam. Ja és amikor könnyen letudom nyomni akkor teljesen folyamatos, tehát semmi sem ér hozzá semmihez, nem darál stb. lőre is köszi!
sztem nézz elöször is kompressziót, ha van kopresszió akko és nem pörög ki rendesen( üresben csutka gáz kb 3-4 másodpercig) akko farsot szív. általában a karbi és a szivócsonk körül , de már jártam ugy h a henger és a forgattyúsház között, de lehet hengerfej tömítés is. ha van még kérdés irj
GEry:A karburátor kitakaritottam, új szigetelést kapott , a tűszelepet megcsináltam.Megy a motor de csutka gázon 30km/h ezelőtt pedig 55-60 felett ment.A benzin szintet hogyan tudom beállitani?
Illetve elég-e az hogy a levegőarány a zárt állásbol csak 1 kört van kinyitva?
Brumo:Az a dugattyú lassan 3 honapja van benne.Az első 2 hétben nagyon jól be lett járatva, 1/30 benzin keverék.Most 1/35 , direkt a kenés miatt.Tudom milyen érzés az ha eltörik a gyűrű mert ezt is ahoghy megvettem 4 nap mulva vittem fúrni.Szóval érzésre meg hangra nem hinném hogy eltört a gyűrű.
Ha folyik a túlfolyón akkor nézd meg a tűszelepet, zár-e rendesen, illetve állítsd be a benzinszintet, takarítsd át az egészet, ezek után jónak kell lennie.
Brumo:Elnézést de m ár nem tudom mit csináljak tajta meg haverok után.Karbi pucolás megvolt,uj tömitést raktam bele.Megnéztem a sűbetűt.megnéztem a gyujtást kábelt a rezet egy kcist megcsiszoltam.Levettem a gyertyapipát a kábelről leelenőriztem a kábelt.Megnéztem a gyertyát.ezek után vissza szokott jönni az ereje de most nem.Miért?
Utóirat:Karbi visszaszerelés után fojt a benzin a túljojón.Felakadt az adagolo tű(nem tom mi a neve).Azt is megcsináltam.
Ráadás nem is egy nagyon magas fordulaton dolgozik.
a 120-hoz kellene minimum 18 ló.
Ha mutatsz videót, on-boardot ,hogy mit forog, bemérem és áttétel alapján milliméter pontosságra megmondom, hogy mennyi az annyi.:)
Szerintem meg közelíti a 120-at, ha jó napja van.
Szerintem már csak darabokban van meg
www.zt-tuning.de
Én nem venném meg mert számomra rohadt ronda, ráadásul ez azzal a sz@r amcsi üdítős matricával van teli...
A henger alján a tömitésnél azt vettem észre hogy egy kicst meg van szakadva de nem megy bele a forgattyusházba a szakadás.
Amúgy nekem már több simsonom volt mint neked.
Na jó de tudod hogy te kivétel vagy.
http://www.simson.hu/index.php...
Egyébként szigetelés a huzalokon van, itt tömítés van.
Illetve elég-e az hogy a levegőarány a zárt állásbol csak 1 kört van kinyitva?
Létszives olvasd el az előző hsz-emet!
Utóirat:Karbi visszaszerelés után fojt a benzin a túljojón.Felakadt az adagolo tű(nem tom mi a neve).Azt is megcsináltam.
De csutka gázon mégis elszáll az erő!