Üdv kollégák!
Kérdésem lenne valamiért nagyon lomha a simsonom sehogyan se tudom beállítani hogy jólegyen. amal karbi van esetleg van valakinek itt ien és mit állított hogy jólegyen? Várom tippjeiteket.!
visszaolvastam a mit írtál, hogy új dugó van benne na az elbasztad. mert ha új dugó van benne akkor az még bejáratós ami szintén tilos pörgetni, meg sőt 1-esben sem! és max 35-40 km/ h val lehet járatni.
itt lett elbaszva mert viheted a hengerfúrásra. kapd le hengerfejet és nézz meg hogy milyen a dugó vane gyűrű törés? meg hengerfala végig karisolva? ha ezek van benne akkor fúrni kell de nem olyan sok. komplett fúrás cirka 5ezerbe van ami benne van új dugó is meg stb. ha nincs törés benne akkor kompressziómérés. szerintem... de ha jó a kompresszió akkor a karbi pucolás +beállítás kell...
a legfőbb probléma okozója a haverok mert sírba viszi a simódat és nem vállalnak érte felelőséget. és ezta probléma megszüntetése egy sisakkal jól kupán vágni a haverjaidat és a gond megoldódik és a simó működni fog jól.
Lenne egy kis baj a motormmal.Egy s51n-ről lenne szó (16N1-17 karbi,55ccm,új dugó stb, 72 főfuvoka.A baj kezdete a haverok miatt van szerintem.Lejönnek menek fele pár kört egy kicst meggyüstölik 1-esben, jó rossz nincs benne erő hamar felpörög.ugrál a motor.Eddig mindig sikerült utánnuk megcsinálni.De most valahogy a bajnak se akar megoldodni.Az igazi gond hogy teljes markolat gázon elszáll az erő, de eddig nem csinálta ezt.
A véleményeteket szeretném kérdezni, hátha tudtok segíteni Nekem.
Azon hezitálok, hogy veszek egy S 53-as Szimót. Szerintetek jó ötlet, vagy inkább maradjak az S 51-nél? Miben különbözik pontosan az 51-től? Azt látom, hogy a külső(tank dekli, kormány, műszerfal), ill. hogy tárcsa van elől, és Bing karbi, tirisztoros gyújtás, de ezeken kívűl van-e még más módosítás?
Véleményeiteket előre is köszönöm!
Üdv! emcett
nem úgy van az. Ha tűt lejjeb teszed akkor kevesebbet kap! ha feljebb teszed akkor többet kap. egyszerű bizonyíték... tedd full feljebbre a tűt és akkor nézmeg a kipuffogót hogy milyen füstöt csinál megsúgom jónagy füstöt..... :) ebben az esetben a optimális hogy tedd középre. és a levegőállítót meg tekerdbefele koppanásig és onnan kifelé 2 x nagy fordulatot. és innen tesztelgesd és picikét lehet akkor rajta tegekrni olyan három vagy negyednyi fordulatot be vagy ki fele. attól függ hogy mikor vesz gyorsabban a fordulatot. így kéne lennie.. de ha sehogy akkor (kibaxott) fars levegőt szívhat valahol mert nekem is ugyanau volt. bár nekem a benzin úszótálnál a tömítése rossz volt. lecseréltem újra és megoldódott a baj.
Majdnem pontos, ha lefele pakolod kevesebbet kap, ha felfele, akkor többet.
Egyébként én az 50-es hengert 72-es főfuvival használtam, és most a 60-as hengert is.
Szerintem csak beállítás kérdése.
Hát hogy melegen miért nem indul az szerintem elég sok dolog miatt is lehet.
A legegyszerübb a gyertya csere,nekem is volt olyan régen hogy hidegen jól idnult melegen,meg szarul,tegyél bele egy új gyertyát,ha 0,7-es a hézagja akkor üsd összébb,könyebben fog indulni,legalább is nálam ez a tapasztalat .Vagy az is lehet hogy a trafóddal van gond,túlmelegszik,és megáll,nálam ilyen is volt már.
Kondi,megszakító gond szerintem nem nagyon lehet akkor pukkadozna vagy valami.Esetleg gyújtó tekercs is lehet a gond,de először nézd csak meg egy új gyertyával.
Aztán írj ha továbbra sem jó.
Köszönöm a választ.
Igazából így hatvanas fő fuvokával óra szerint. nagy nehezen nyögi az 50-et 70-esel meg vígan vágja a 70-et.
De miért nem akar meleg indulni Így 60-al is alig alig de 70-esel egyátalán nem csak dadog és leáll.
És a suber legalul van de probáltam már mindenhol mindkét fuvokával és ugyan az van.
Üdv!
Ha alulra teszed a lemezt a suberen akkor kap legtöbbet ha felülre akkor a legkevesebbett középen ugye az a köztes megoldás, a gyári méretü főfuvóka tudtommal a 67-es volt.
Ha nem így van javítsatok ki.
Vagy valami áttétel gond van, mert hallani mennyire visszaesik a fordulat.