Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cső emberek!
S50 N-s simsonhoz vennék nagyobb hengert dugót.
Mondták nekem, hogy a 70-es is rámegy anélkül, hogy fúrni kellene, igaz ez? Most vett a barátom 60-ast és azt mondja, hogy hamarabb felmelegszik vele a gép és "elmegy az ereje" Létezik ez vagy csak még bejáratós és azért csinálja ezt? Érezni a különbséget a 70-es és a 60-as henger között? igazából fater használná én csak hébe hóba mennék vele, de tennék rá nagyobb hengert érdekesség ként, hátha "erősebb " lenne egy pöppet:):)
itt a továbblépes,70 mm magasra beállitva a hüvelyt ennyire méret
kb 0.2mm marad el a dugó.Ideális lessz ha kész lenne de inkább
a vizes henger lessz elötérbe. A dugó gyárrilag ablakos igy adott
a membránhoz.
én értem de nem sürgős. csak egy elképzelés volt :) de lehet hogy majd fog kelleni.
kedvem lenne csak idöm nincs a zündapot is elkezdtem be kellene fejeznem. És ott a többi.
Bázz ilyenekkel is foglalkozol? :| és a morini blokkosra mennyiért tudnál csinálni 2ről 4 felömlősre megcsinálni? bár még nincs nálam a henger. de jövhéttől jönni fog a csomag. és a henger perselyezve van és nem aluhengeres lesz és vas. és az könnyebb lesz megcsinálni.:)
Sziasztok!
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyeiek,kérdésem lenne
Eladó simsont keresek max 35-40közt nem nekem kell egy havernak kellene,nem akar érte többet kiadni,szóval ebben az árban,nem baj ha ütött kopott,vagy csörög is egy kicsit,csak menjen,majd felújítjuk.
Köszönöm előre is.
uhh kössz a választ, akkor keresek vkit aki megcsinálja mert a legközelebbi bolt ahol 60-as fejet tudnék venni az olyan 25 km, abból 5 belváros, piros lámpa stb. nem akakrom strapálni
Ösze tudod rakni, csak be fog lógni a 38as furat mint egy él körben, és ott a kívánatosnál kisebb lesz a présrés, melegedni, és detonálni fog.
http://simsonforum.uw.hu/index...
Ja és az mit jelent, hogy 'eldetonál'? :S
És ha nincs kiszedve össze se tudom vele rakni? :S
Sima esztergályos megtudja csinálni?
De baj, a fejet a présrésnél ki kell szedetni a hengerfutat átmérőre.

A dugó kúposséga anyag, és hőterhelés függő.
EYg széria 60-as simán elmegy 4-5 százados kúposséggal, és 3 század hengebe illesztéssel.
Köszönöm a válaszod! Akkor sztem veszek majd egyet.
Még azt szeretném kérdezni, hogy olvastam, hogy a kúpossága miatt kevesebb az esély a ragadásra. És miért kisebb? A hőtágulás máshogy hat rá? Ja és az nem baj, hogy gyári ndk-s 50-es hengerfejem van?
Az olcsó dugók közül, még mindíg a leg jobb a Sajtos féle dugó (kejcton)
Önmagában az, hogy egy dugattyú könnyű, vagy nehéz, még nem sokat mond el róla.

Az 50as motor dugója 50 gramm körüli, a 70es meg 90, tehát majdnem dupla, és mégsem történik dráma.
Ez azért van, mert nem forog 16 ezret a motor.

A simsonban minden igen erősen túl van méretezve, a 60as dugót gond nélkül elbírja.
(nézz meg egy yamaha dt/tzr 125ös főtengelyt nnak van oylan vastag hajtórúdja, akkora átmérűjű alsó csapja mint a simsonnak!)

Áttételezni a motor teljesítménydiagramja alapján lehet, egy oylan hengerszett, ami nemigen megy 6 ezer alatt, az vélhetően nem visz el már egy 15 ös lánckereket sem.

HA "nyomatékos" a tuning, akkor lehet rá felpakolni hosszabb szekundert, persze iylenkor a csúcsteljesítmény nyilván kisebb.
Emzoli!

Lenne egy-két kérdésem, ha nem baj :D
Hamarosan jön majd a 60-as 4 felömlős hengerem, hozzátervezett rezóval. Én a hengerfaragáshoz, meg az ilyen dolgokhoz nem nagyon értek, úgyhogy N1 tuning készíti nekem.
Az lenne az első kérdésem, hogy a gép körülbelül hányas első lánckereket bírna el? Most eddig 50-es kicsit reszelt hengerrel, 15-ös lánckerékkel. Ha jó napja volt akkor olyan 75 volt a vége (GPS).
16-osra gondoltam, a 17-es szerintem már túl nagy lenne, vagy akkor alig gyorsulna, és azt nem akarom :S

Második kérdésem:

Keystone dugattyút érdemes lenne kérnem bele? Mert egyik hozzászólásodnál láttam, hogy ezt írtad: "A Keystone a legjobb, az ambika olyan, mint a takony" (nempontosan idéztem)
Viszont azt is hallottam, hogy a keystone nehezebb, és nem nagyon szeretik a főtengelycsapágyak, és maga a főtengely sem. :S
És nekem 50-es főtengőm van, nem kotyog, nem semmi baja, és egy hosszú életű gépet szeretnék, és nem akarom, hogy baja legyen. Ja és a henger és a kipu 7-8 ezerre dolgozik.

Válaszodat előre is köszönöm!
Tisza figyelmetlen vagyok, ez az én gyertyám! PAL N7 Super
Tudom, hogy tűt középre célszerű állítani! Na még egy olyan hogy haver 51-es gyári simsonjába belerakta az én 75-ös fúvókámat, és 30 km után nagyon szép őz barna/rozsdabarna lett a gyertyája, na ez is érdekes :S
Bocsi, de ezt most nem értem, mindjárt teszek be képet milyen most a gyertya!
Tűvel középen állítasz, főfuvival meg főleg legfelül.
ott álílts, ahol nem jó.
HA minden 100.-ik ütem kimarad, akkor azt nem veszed észre, viszoint a gyertya elkezd kormolódni.
Vagyis ha elindul tökéletesen megy, nem dadog meg ilyenek!
Azt még elfelejtettem mondani, hogy a motor tökéletesen működik, tettem bele egy 72-es fúvókát, amivel kiég barnás szürkére, csak nem úgy megy velemi mint kéne! Ha a tű legfelül van akkor jobban megy! Szerinted mit tegyek?
JAh, igen, és ha SZÁRAZON feketén kormos , akkor az gyújtákihagyogatás.
Az utóbbi 2 évben átment pár 100 fúvóka a kezemen, átkalibrálási okból.
Egyiknek sem volt köze a ráütött értékhez!
Rendszerint kisebb, van amikor sokkal, és kb 20 körül 1 nek nincs is furata nem likas:)