Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hány köbcentis?
Csere érdekel pit bike-ra?
Na akk mennyiért adod a motort?
ki vállal hengerfúrást? OLCSÓN?
Hali
Engem is szivatott már meg igy az 50-esem,pedig én is ábráról raktam össze(lehet ez volt a baj:D).A legnagyobb fogaskerék az 1-es,na azt raktam bele fordítva, és nekem is kidobálta az 1-est,mert a rajzon nem nagyon lehet látni hogy hogy is kell belerakni ,mert a két oldala nem egyforma.
Mert azokat könnyebb reszelgetni . Mondjuk egy komolyabb tuninghoz egy doboz pálcát el kell használni a hegesztgetésekhez. Most néztem, hogy másik kipucsonkot kell csinálni, mert nem fér el benne a kipucsatorna, felömlő csatornáknak is fel kell tölteni kissé a környékét a membránházról nem is beszélve. Valszeg még a blokkal is össze kell majd dolgozni a nagy marha 6 lapos membrán miatt a hengert.
Hát én ugy gondolom hogy 75 000 píz
Mennyiért árulod?
A problémám továbbra is fennáll . Üresben ha gázt adok neki először leakar fulladni majd 1-2 sec gondolkodik és felpörög. Valamint ha full gázt adok felakad a schubert tű. Mi lehet itt a probléma?:S
traktoros karakterisztikát mire érted ?

am h h nem forog túl 8ezren ? piszkált hengernél még nemláttam olyat h 8knál megakad mint a gyári 6500-7k környékén
Ennek a 70es változata fékpadon 8,15 loerőt tudott 6500 on, tehát elég jó, a 60as úgy 6 loerő lehet, meglehetősen traktor karakterisztikával.
Azért a felömlőt írtam, mert kb attól ilyen, nyilván, ha azt ki tudom reszelni, akkor a többit is:)

Simsonba mindenki ki meg beömlőt farag, miközben a felömlő kicsi:)
Arról tudsz mutatni valami teljesítmény diagrammot, esetlegesen videót ?

ílletve kipu szívó munkálását is tudod kivitelezni ?
Olyasmit tudok neked csinálni simán mint amilyen Pedrózának volt 2 éve.
Semmi extra, csak két 20mm széles felömlő, megy mindenhol, igaz nem is forog többet 8 ezernél.
Úgylátom jókor keltem

Szóval a lényeg azlenne hogy kicsit hangolni kéne a hengeren. Felömlőket piszkálni, szívót nagyítani, és nyelvesíteni, és a kipufogó nyílást megcsinálni.

amúgy 1 alacsony fordulaton dolgozó hengert szeretnék
Mit szeretnél?
Ha nem nagyon nagy macera, megcsinálhatom én is.
szia Zoli.

Kérdéssel, s egyben segítségkéréssel fordúlnék hozzád.

Simsonom hengerét szeretném valakivel átfaragtatni, nem nagy cucc, csak a 2 felömlőt módosítani, ílletve a szívó és kipuff nyílást alakítani.

Információim szerint Santyi már nem foglalkozik túlzottan eme munkaággal, ílletve Mihura gondoltam még, de vele meg nemtudom hogy mi a helyzet ilyen téren.

Tudsz ajánlani valakit aki kivitelezné nekem ?
Lényegét tekintve szinte ugyan az a váltóállítás elve, az 51 nél az alaphyelzetet állítod, 50 nél meg a két szélső határt.
ebből kifolyólag simán be ehet lőni talűálomra
Sziasztok!
Nem tudom nagy pofátlanság-e ide betennem a motorom hirdetését, de most ezt teszem
Szóval: Gyári festésű váz,gyári kábelköteg,fékdobok felszabályozva, kerekek ujraküllőzve, elöl hátul porszórt MZ felni, belsőrezós kipufogó.
Ha esteleg valakit érdekel, az adatlapomon az elérhetőségem.
Üdv! A multkorában irtam,hogy gond van a haver 50-es blokkjával,vagyis a váltójával,nos széthuztam újból majd összeraktam ismét robbantott ábra alapján,minden hézagolót a szépen vissza a helyére,visszaraktuk a blokkot a vázba inditjuk,és végre veszi a sebességeket,de az 1-est az kilöki rajta kell tartani a lábad a váltón hogy ne lökje ki,a 2-3-ik fokozat az tökéletes,gondolom a váltón kellene állítani,nos én állítottam is gondolom a blokkon lévő egymással szembe néző 6-os mentesszárral,tekertem én ide-oda mind2-őt de csak nem akarja az 1-est rendesen venni.Arra lennék kiváncsi merre mennyit tekerjek egyiken,másikon hogy jó legyen,és hogy merre.Ha 51-es lenne nem is lenne gondom,mert azokhoz azért elég jól értek csináltam is már sokat de 50-est még keveset.Kérlek segítsetek.
Köszönöm előre is.
Hello

Ma Sós Anti féle 60 4F hengert alakítottunk át vízhűtésesre szeritnem jó majd kiderül milyen lesz.
nem kinlódok vele inkább beleteszem a tirisztorosat! az jobb mint a kalapácsos ?
Simsonnál az lényegtelen, gyujtás nincs 12 meg 6V-os, csak világítás és töltés, elég a két tekercset kicserélned a régi alaplapon. (meg ugye a töltőelektronika meg stb.) A gyújtórendszer teljesen ugyan az.
megszakítós. És attól lehet hogy az eredeti gyújtótrafót hagytam benn?
Az alaplap az csak egy darab alumínium, nincs közte külömbség. Tény, hogy van 6 és 12V-os világítás (és töltés) Simsonon, de az csak a 2 tekercsre vonatkozik, maga az alaplap az ugyan az. Megszakítós vagy tiris gyújtásról van szó?
de 6v os állórész és 12v os állórész
mert van 6v os és 12 vos elektronika a simsonoknál az enyém 6v os volt eredetileg beletettem egy 12v os simson ból származó alaplapot és nem akar menni