Hali
Engem is szivatott már meg igy az 50-esem,pedig én is ábráról raktam össze(lehet ez volt a baj:D).A legnagyobb fogaskerék az 1-es,na azt raktam bele fordítva, és nekem is kidobálta az 1-est,mert a rajzon nem nagyon lehet látni hogy hogy is kell belerakni ,mert a két oldala nem egyforma.
Mert azokat könnyebb reszelgetni . Mondjuk egy komolyabb tuninghoz egy doboz pálcát el kell használni a hegesztgetésekhez. Most néztem, hogy másik kipucsonkot kell csinálni, mert nem fér el benne a kipucsatorna, felömlő csatornáknak is fel kell tölteni kissé a környékét a membránházról nem is beszélve. Valszeg még a blokkal is össze kell majd dolgozni a nagy marha 6 lapos membrán miatt a hengert.
A problémám továbbra is fennáll . Üresben ha gázt adok neki először leakar fulladni majd 1-2 sec gondolkodik és felpörög. Valamint ha full gázt adok felakad a schubert tű. Mi lehet itt a probléma?:S
Ennek a 70es változata fékpadon 8,15 loerőt tudott 6500 on, tehát elég jó, a 60as úgy 6 loerő lehet, meglehetősen traktor karakterisztikával.
Azért a felömlőt írtam, mert kb attól ilyen, nyilván, ha azt ki tudom reszelni, akkor a többit is:)
Simsonba mindenki ki meg beömlőt farag, miközben a felömlő kicsi:)
Olyasmit tudok neked csinálni simán mint amilyen Pedrózának volt 2 éve.
Semmi extra, csak két 20mm széles felömlő, megy mindenhol, igaz nem is forog többet 8 ezernél.
Szóval a lényeg azlenne hogy kicsit hangolni kéne a hengeren. Felömlőket piszkálni, szívót nagyítani, és nyelvesíteni, és a kipufogó nyílást megcsinálni.
amúgy 1 alacsony fordulaton dolgozó hengert szeretnék
Kérdéssel, s egyben segítségkéréssel fordúlnék hozzád.
Simsonom hengerét szeretném valakivel átfaragtatni, nem nagy cucc, csak a 2 felömlőt módosítani, ílletve a szívó és kipuff nyílást alakítani.
Információim szerint Santyi már nem foglalkozik túlzottan eme munkaággal, ílletve Mihura gondoltam még, de vele meg nemtudom hogy mi a helyzet ilyen téren.
Lényegét tekintve szinte ugyan az a váltóállítás elve, az 51 nél az alaphyelzetet állítod, 50 nél meg a két szélső határt.
ebből kifolyólag simán be ehet lőni talűálomra
Sziasztok!
Nem tudom nagy pofátlanság-e ide betennem a motorom hirdetését, de most ezt teszem
Szóval: Gyári festésű váz,gyári kábelköteg,fékdobok felszabályozva, kerekek ujraküllőzve, elöl hátul porszórt MZ felni, belsőrezós kipufogó.
Ha esteleg valakit érdekel, az adatlapomon az elérhetőségem.
Üdv! A multkorában irtam,hogy gond van a haver 50-es blokkjával,vagyis a váltójával,nos széthuztam újból majd összeraktam ismét robbantott ábra alapján,minden hézagolót a szépen vissza a helyére,visszaraktuk a blokkot a vázba inditjuk,és végre veszi a sebességeket,de az 1-est az kilöki rajta kell tartani a lábad a váltón hogy ne lökje ki,a 2-3-ik fokozat az tökéletes,gondolom a váltón kellene állítani,nos én állítottam is gondolom a blokkon lévő egymással szembe néző 6-os mentesszárral,tekertem én ide-oda mind2-őt de csak nem akarja az 1-est rendesen venni.Arra lennék kiváncsi merre mennyit tekerjek egyiken,másikon hogy jó legyen,és hogy merre.Ha 51-es lenne nem is lenne gondom,mert azokhoz azért elég jól értek csináltam is már sokat de 50-est még keveset.Kérlek segítsetek.
Köszönöm előre is.
Simsonnál az lényegtelen, gyujtás nincs 12 meg 6V-os, csak világítás és töltés, elég a két tekercset kicserélned a régi alaplapon. (meg ugye a töltőelektronika meg stb.) A gyújtórendszer teljesen ugyan az.
Az alaplap az csak egy darab alumínium, nincs közte külömbség. Tény, hogy van 6 és 12V-os világítás (és töltés) Simsonon, de az csak a 2 tekercsre vonatkozik, maga az alaplap az ugyan az. Megszakítós vagy tiris gyújtásról van szó?
de 6v os állórész és 12v os állórész
mert van 6v os és 12 vos elektronika a simsonoknál az enyém 6v os volt eredetileg beletettem egy 12v os simson ból származó alaplapot és nem akar menni
Engem is szivatott már meg igy az 50-esem,pedig én is ábráról raktam össze(lehet ez volt a baj:D).A legnagyobb fogaskerék az 1-es,na azt raktam bele fordítva, és nekem is kidobálta az 1-est,mert a rajzon nem nagyon lehet látni hogy hogy is kell belerakni ,mert a két oldala nem egyforma.
am h h nem forog túl 8ezren ? piszkált hengernél még nemláttam olyat h 8knál megakad mint a gyári 6500-7k környékén
Azért a felömlőt írtam, mert kb attól ilyen, nyilván, ha azt ki tudom reszelni, akkor a többit is:)
Simsonba mindenki ki meg beömlőt farag, miközben a felömlő kicsi:)
ílletve kipu szívó munkálását is tudod kivitelezni ?
Semmi extra, csak két 20mm széles felömlő, megy mindenhol, igaz nem is forog többet 8 ezernél.
Szóval a lényeg azlenne hogy kicsit hangolni kéne a hengeren. Felömlőket piszkálni, szívót nagyítani, és nyelvesíteni, és a kipufogó nyílást megcsinálni.
amúgy 1 alacsony fordulaton dolgozó hengert szeretnék
Ha nem nagyon nagy macera, megcsinálhatom én is.
Kérdéssel, s egyben segítségkéréssel fordúlnék hozzád.
Simsonom hengerét szeretném valakivel átfaragtatni, nem nagy cucc, csak a 2 felömlőt módosítani, ílletve a szívó és kipuff nyílást alakítani.
Információim szerint Santyi már nem foglalkozik túlzottan eme munkaággal, ílletve Mihura gondoltam még, de vele meg nemtudom hogy mi a helyzet ilyen téren.
Tudsz ajánlani valakit aki kivitelezné nekem ?
ebből kifolyólag simán be ehet lőni talűálomra
Nem tudom nagy pofátlanság-e ide betennem a motorom hirdetését, de most ezt teszem
Szóval: Gyári festésű váz,gyári kábelköteg,fékdobok felszabályozva, kerekek ujraküllőzve, elöl hátul porszórt MZ felni, belsőrezós kipufogó.
Ha esteleg valakit érdekel, az adatlapomon az elérhetőségem.
Köszönöm előre is.
Ma Sós Anti féle 60 4F hengert alakítottunk át vízhűtésesre szeritnem jó majd kiderül milyen lesz.
mert van 6v os és 12 vos elektronika a simsonoknál az enyém 6v os volt eredetileg beletettem egy 12v os simson ból származó alaplapot és nem akar menni