szia állítottam már rajta de akkor is csak egyes van de van úgy hogy megvan a sebesség csak ugyanúgy szalad mintha üresben lenne a váltó ékre gondolok hogy nem tolja helyre a golyókat!
a főfúvokán dugulás felmerülhet...
Szedd szét a karbit és pucold ki alaposan és úgy újra rakd össze.
DE a légszűrőt is nézz meg hogy nem e koszos. mert az is okozza a dugulást.
Az apriliám mellé van egy simsonom olyan városi kecske szaladgálósnak jó lesz kategóriába tartozik. Viszont nagyon nehezen indul be, és ha esetleg beindul akkor is végig rajta kell tartani a szivatót mert leáll, de így is kb 3 km után hiába húzom a gázt lehörög és leáll... Aztán megint nem idnul be egy 5 percig aztán nagy nehezen megint megy szivatóval és megint leáll.. 16os karbi van rajta, a suber tű pont középen van és a karbin csak 1 db csavar van. Valaki tudna adni egy gyorstalpalót hogyan kezdjek neki?
Be kell állítani a váltót, a karbi alatt a blokkon egy 8-as anya alatt van egy sliccelt kontraanya, na azt kell forgatni addig amíg nem jó.
Ez lehetséges, hogy után gyártott alkatrészeknél picit eltér(vonóék, csőtengely stb)
De kb. ott a jó beállítás, addig tekerd amíg minden sebességet be nem vesz rendesen.
A dob tengelyét minek cseréltétek? Vegyél egy új zégert, nem egy nagy tétel, és hasonlítsd össze, ha a régi ki van tágulva valószínű az okozza, hézagolni meg úgy hézagoljátok, hogy ne lötyögjön, de ne is szoruljon rajta.
lehet hogy ledobta a seegert, mert nagyon sokat szoptunk vele mire felraktuk.. de érdekes, a másik tengelyre(3 sebisre) meg hézagolással, mindennel eggyüt patent rá ment... erre meg, alatta van a hézagoló alátét, és a seeger nagyon nehezen ment rá.
Akkor szokott ilyen lenni ha ledobálja a zégert a váltódobról, ez lehet attól mert nincs kihézagolva rendesen, vagy mert már lefáradt a zéger, egy új zéger+ rendesen kihézagolni és jó lesz.
Ha már így váltó témánál járunk,olyan problémám van az s51b -s simsonommal, hogy régen 3sebis váltó egy jó ideig működött normálisan(1-2hónap) és fogta magát, egyszer csak 1es volt és semmi több, állítottam rajta, úgyis maradt 1es. Utánna kicseréltem azt a tengelyt, ami a golyókat tolja a helyére, megint jólett 1hónapig, és megint kezdte, 1es,üres megvan, fel akarom tenni 2be és csak darált valamit, szétszedtem, semmi rendelleneset nem találtam, hát rendeltem egy 4sebis váltót, összerakjuk, patent minden, le az asztalról, gyújtás beállítva stb.. és megint csak, 1,üres,2 es ritkán...és attól följebb csak üres. mivel lehet a baj?:S állítási gondok? ha igen merre állítsam?
Választ előre is köszi.
Szevasztok!
nem tudja valaki, hogy simsonbolt.hu-n kívül hol lehet S50-be való normális( akár német) főtengelyt venni?
másik:
nincs valakinek normális "horpasztott" S50 tankja?
üdv
3 saru van a hátulján, egyik test, másik +12V a 3.ra pedig a hőgomba egyik felét kell kötni, másik felét pedig testre, ha kell adok hozzá egy gombát (nem skodáé, hanem VW-é), működni azzal is működik, de nem tudom hogy pontosan-e.
Sziasztok!
Egy érdekes problémám jelentkezett. Haverom S50-es szimója olyan dolgot csinál, hogy nem pörög fel, csak alapjáraton megy, ha odahúzod neki, hörög, aztán meg leáll. Igazából ez sokminden miatt lehet, de számos dolgot kilőttünk és így sem változott semmi. Beállítottam az előgyújtást gyári értékre, számos gyertyát próbáltam, egy rövidke ideig jó más gyertyával, de aztán azt is beköpi. Próbáltam már másik trafóval, de ugyanez a baj...Főtengelyszimmering is kicserélve...Főtengelycsapágyak nem lógnak...Úszószint a karbiban rendben, de másik karbival is ugyanez a történet...Arra gyanítunk hogy a szikra terhelés alatt nem kielégítő valami miatt...A szigetelések, kábelek látszólag nem sérültek, már csak valami gyújtásalapi problémára gondolunk...Mi lehet a baj?Bármi ötletetek van írjatok nyugodtan, minden segíthet...már nincs ötletem...Előre is köszi: Peti
Heló mindenki! Ha érdekel valakit van egy eladó 260-as egyedi idomos Etz-m 2011-ig műszakival meg minden papírral és adnék hozzá egy donor 250-es etz-t is. A két gép 90.000. Az e-mail címem: halasztomisi@citromail.hu
van nekem eladóba csak blokk nincs benne de gondolom hogy az nem vészes mert olyannak újítanál fel amilyet akarsz. érdekel? a váz meg a többi része nagyon renben van én anno tartaléknak vettem de mára nem kell. a kerekei alufelnisek! meg stb.
a hanga elég rossz, főleg hogy kibelezte a kipufogót
amikor megvette még egész jól ment
de most már anyira megy jól mint egy babetta
még jó hogy nem attam el neki az én motoromat, már lehet nem is menne
Szedd szét a karbit és pucold ki alaposan és úgy újra rakd össze.
DE a légszűrőt is nézz meg hogy nem e koszos. mert az is okozza a dugulást.
Az apriliám mellé van egy simsonom olyan városi kecske szaladgálósnak jó lesz kategóriába tartozik. Viszont nagyon nehezen indul be, és ha esetleg beindul akkor is végig rajta kell tartani a szivatót mert leáll, de így is kb 3 km után hiába húzom a gázt lehörög és leáll... Aztán megint nem idnul be egy 5 percig aztán nagy nehezen megint megy szivatóval és megint leáll.. 16os karbi van rajta, a suber tű pont középen van és a karbin csak 1 db csavar van. Valaki tudna adni egy gyorstalpalót hogyan kezdjek neki?
5 perc környékén megtalálod a választ:)
Be kell állítani a váltót, a karbi alatt a blokkon egy 8-as anya alatt van egy sliccelt kontraanya, na azt kell forgatni addig amíg nem jó.
Ez lehetséges, hogy után gyártott alkatrészeknél picit eltér(vonóék, csőtengely stb)
De kb. ott a jó beállítás, addig tekerd amíg minden sebességet be nem vesz rendesen.
Választ előre is köszi.
nem tudja valaki, hogy simsonbolt.hu-n kívül hol lehet S50-be való normális( akár német) főtengelyt venni?
másik:
nincs valakinek normális "horpasztott" S50 tankja?
üdv
az is lehet hogy falsot sziv azér tortyog
Egy érdekes problémám jelentkezett. Haverom S50-es szimója olyan dolgot csinál, hogy nem pörög fel, csak alapjáraton megy, ha odahúzod neki, hörög, aztán meg leáll. Igazából ez sokminden miatt lehet, de számos dolgot kilőttünk és így sem változott semmi. Beállítottam az előgyújtást gyári értékre, számos gyertyát próbáltam, egy rövidke ideig jó más gyertyával, de aztán azt is beköpi. Próbáltam már másik trafóval, de ugyanez a baj...Főtengelyszimmering is kicserélve...Főtengelycsapágyak nem lógnak...Úszószint a karbiban rendben, de másik karbival is ugyanez a történet...Arra gyanítunk hogy a szikra terhelés alatt nem kielégítő valami miatt...A szigetelések, kábelek látszólag nem sérültek, már csak valami gyújtásalapi problémára gondolunk...Mi lehet a baj?Bármi ötletetek van írjatok nyugodtan, minden segíthet...már nincs ötletem...Előre is köszi: Peti
s50b alaplapra fel tudom tenni az s51 világítástekercsét?
Működni fog?
Eladó a képen látható cucc + simsonhoz magura kormány, karbi hiányos állapotban. Ki mennyit ad érte?
simsonos91[KUKAC]gmail[PONT]com
MSN: misa80[KUKAC]freemail[PONT]hu
amikor megvette még egész jól ment
de most már anyira megy jól mint egy babetta
még jó hogy nem attam el neki az én motoromat, már lehet nem is menne
de ha egyszerre van bekötve 2 ugyan ojan akkor az szerintem nem jó neki
szerintetek?