Heló! Valaki tudna nekem abban segíteni , hogy hol találnék 70/4es rezóhoz könyöktervet?Elegek lennének nekem csak az értékek , amit a Mota-ba kell beírni.
Ezenkívül még az lenne a kérdésem , hogy mi baja lehet a simómnak , milyen irányba induljak el javításilag? Tünete: Magasabb fordulatszámon "betilt" vagy nemis tudom hogy fogalmazzam meg , hallatszik rajta , hogy még forogna vagy ezret , de csak elkezd darálni. Adatok:70/2 , trapézosított kipuablak , hangolt rezó ,babetta gyújtás, 16 os karbi 76os fúvókával , gagyi "sportszűrő"
Remélem tudtok segíteni , Köszi!
Egyébként a pesten található motorszerelő iskolákról nem tudsz semmi információt? oktatási színvonal, stb.? konkrétan egy érdekelne, a Pannónia Motorkerékpár-Szerelő Szakiskola
Az alapjárati fordulatszám szabályozó csavar, a suberház mellett van, függőlegesen áll, egy kis levegőcsatornát zár el, és a legjobban becsavart állástól kifelé, még vagy 3 fordulatot kell tekerni, hogy történjen is valami, mert a furat amit nyitogat, kb ott van, ha lent tekergetd, semm sem trténik.
A keverékcsavar, a henger felé van, egy plomba alatt, szintén függőlegesen.
Az alapjárati csavar, az ufóházban egy nagy sliccelt csavar alatt van, a főfuvi meg szokásosan a keverőcső(tűsfúvóka) végén csücsül.
Széria 50es motort 68-72es fuvival kell etetni.
Heló mindenki! Nem tudna vki 1 képet küldeni vagy elmondani h 1 16N3-4-es karburátornál milyen részek vannak? Ilyen van az 51-es endurókon... csak azért kérném mert fogalmam sincs itt melyik az alapjárat és a levegő csavar... meg h mi a gyári főfúvóka érték. Köszi előre is a választ.
Oksa:D, és értékmegnevezéssel kb a 3 liter olajra mennyi a postaköltség, vagy ez sok mindentől függ? Akkor majd érdeklődök pár nap múlva:)
Néztem az ide felkerült két videót a versenyről, igazából csak a motorok hangja miatt, de nem gondoltam volna hogy ilyen izgalmas tud lenni egy ilyen "kis" verseny
Ha én naponta 15 szimót szednék szét szívesen válaszolnék laikusoknak. Pont ez a témakör amiben ellentétesek a meggyőződések és mindenki a magáét hisz 101-es-nek.
Ezenkívül még az lenne a kérdésem , hogy mi baja lehet a simómnak , milyen irányba induljak el javításilag? Tünete: Magasabb fordulatszámon "betilt" vagy nemis tudom hogy fogalmazzam meg , hallatszik rajta , hogy még forogna vagy ezret , de csak elkezd darálni. Adatok:70/2 , trapézosított kipuablak , hangolt rezó ,babetta gyújtás, 16 os karbi 76os fúvókával , gagyi "sportszűrő"
Remélem tudtok segíteni , Köszi!