Van egy olyan érzésem, hogy a váltó 1 és 2 közti ejtésére akar rávilágítani a sajátos módján, de megvárom míg értelmesen kiszenvedi a kérdést, addig nem mondok biztosat.
Mitől lehet az a motoromon (S51N), hogy az 1. sebességfok hamar felpörög, de a 2. és 3. fokozat nagyon jó húz és sokáig tart.A síber tű a legalsón van, a kipufogo megfelelően átalakitva,kifurva.Szerintetek mi lehet a probléma?
Mitől lehet az a motoromon (S51N), hogy az 1. hamar felpörög, de a 2. és 3. nagyon jó.A síber tű a legalsón van, a kipufogo megfelelően átalakitva,kifurva.Szerintetek mi lehet a probléma?
Jól mondtad, csak egy kicsit pontosítok, nem növeli, hanem csökkenti az előgyújtást!
Aztán egy ideig tartja, majd utána megint növeli, de ebbe bele menni kár, mert ahány motor annyiféle előgyújtás karakterisztika, egy robogón is más meg egy váltós motoron is.
De alapvetően csökken az előgyújtás értéke.
nem tudom gyári gyújtással jó volt a rendesen ment gyertya DENSO W24FS-U. van itthon egy másik alaplapom előbb megpróbálom azzal meg reggel veszek egy NGK-t és ha nem jó akkor még jelentkezem
először dönts el hogy gyújtás vagy karbi baja van mindent ne csinálj egyszerre, mert úgy soha nem derül ki hogy mi volt a baj ha véletlenül sikerül is megoldani!
ha nagy az előgyújtásod akkor nehezebben indul a gép és kis fordulaton is szarakodhat!
1,5mm a gyári érték, de 1,6-ra szoktam én állítani.
ezért van pl a kis gyorsasági gépeknél(Aprilia AF1 50, RS50)illetve a nagy gépeknél, hogy CDI gyújtást alkalmaznak, ennek az az előnye hogy indításnál illetve kis fordulaton pl 1,5mm az előgyújtás és ahogy növeled a fordulatot úgy rakja magának egyre nagyobbra(régi autóknál röpsúlyos vagy váákumos előgyújtás vezérlés)
Sziasztok!
a motorom nem veszi fel rendesen fa fordulatot hidegen rugásra beindul de akkor is dadog főfuvit próbáltam már 75öst 80ast de akkor se jó tűt is próbáltam már!
Kértem is ,hogy fogalmazza át de még így sem értem mi a problémája, mit akar ezzel ki hozni belőle.
Mitől lehet az a motoromon (S51N), hogy az 1. sebességfok hamar felpörög, de a 2. és 3. fokozat nagyon jó húz és sokáig tart.A síber tű a legalsón van, a kipufogo megfelelően átalakitva,kifurva.Szerintetek mi lehet a probléma?
A fórum már kifogástalanul működik regisztráció, illetve belépés után.
GP Racing
A régi oldalon talál leírásokat majd természetesen az új oldalon is (idővel) megtalálhatjuk majd.
Mitől lehet az a motoromon (S51N), hogy az 1. hamar felpörög, de a 2. és 3. nagyon jó.A síber tű a legalsón van, a kipufogo megfelelően átalakitva,kifurva.Szerintetek mi lehet a probléma?
Aztán egy ideig tartja, majd utána megint növeli, de ebbe bele menni kár, mert ahány motor annyiféle előgyújtás karakterisztika, egy robogón is más meg egy váltós motoron is.
De alapvetően csökken az előgyújtás értéke.
nem tudom mintha össze vissza gyújtana
jó a motor most már szépen veszi.
KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGETEKET
Tudom, unjátok már az ilyen kérdéseket, de Papp Miki féle 60/4F hengernek mekkora előgyújtás kell?
Kössz! a válaszokat!
van egy s50b simom és ha beindul elinduléskor nem pörög ki de ha játszok a gázzal akkor meg kipörög.ez miért lehet köszi a választ előre is
1,5mm a gyári érték, de 1,6-ra szoktam én állítani.
ezért van pl a kis gyorsasági gépeknél(Aprilia AF1 50, RS50)illetve a nagy gépeknél, hogy CDI gyújtást alkalmaznak, ennek az az előnye hogy indításnál illetve kis fordulaton pl 1,5mm az előgyújtás és ahogy növeled a fordulatot úgy rakja magának egyre nagyobbra(régi autóknál röpsúlyos vagy váákumos előgyújtás vezérlés)
a motorom nem veszi fel rendesen fa fordulatot hidegen rugásra beindul de akkor is dadog főfuvit próbáltam már 75öst 80ast de akkor se jó tűt is próbáltam már!
Lehet a babetta gyújtás csinálja?