Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy olyan érzésem, hogy a váltó 1 és 2 közti ejtésére akar rávilágítani a sajátos módján, de megvárom míg értelmesen kiszenvedi a kérdést, addig nem mondok biztosat.
Hát erre próbáltam én is rájönni
Kértem is ,hogy fogalmazza át de még így sem értem mi a problémája, mit akar ezzel ki hozni belőle.
De itt mi a probléma? azt mondod 1. hamar kiforog, a 2. 3. ban meg nagyon jól húz, akkor most mi a gond?
Sziasztok!

Mitől lehet az a motoromon (S51N), hogy az 1. sebességfok hamar felpörög, de a 2. és 3. fokozat nagyon jó húz és sokáig tart.A síber tű a legalsón van, a kipufogo megfelelően átalakitva,kifurva.Szerintetek mi lehet a probléma?
Szépen néz ki az oldal
Elkészült az új oldalam.
A fórum már kifogástalanul működik regisztráció, illetve belépés után.

GP Racing

A régi oldalon talál leírásokat majd természetesen az új oldalon is (idővel) megtalálhatjuk majd.
Fogalmazd újra mert szerintem senki se érti mit akarsz a 2. meg 3. al...
Sziasztok!

Mitől lehet az a motoromon (S51N), hogy az 1. hamar felpörög, de a 2. és 3. nagyon jó.A síber tű a legalsón van, a kipufogo megfelelően átalakitva,kifurva.Szerintetek mi lehet a probléma?
Jól mondtad, csak egy kicsit pontosítok, nem növeli, hanem csökkenti az előgyújtást!
Aztán egy ideig tartja, majd utána megint növeli, de ebbe bele menni kár, mert ahány motor annyiféle előgyújtás karakterisztika, egy robogón is más meg egy váltós motoron is.
De alapvetően csökken az előgyújtás értéke.
akkor szerinted CDI mit csinál?
http://sportmotor.hu/motoros_v...

nem tudom mintha össze vissza gyújtana
75ös jó lett (a tű középen)
jó a motor most már szépen veszi.
KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGETEKET
Amekkorát a motor kér!
Mekkora fűfuvi kellhet az 5felömlős hengerhez?
Hali!
Tudom, unjátok már az ilyen kérdéseket, de Papp Miki féle 60/4F hengernek mekkora előgyújtás kell?
Hátőőő, ez nem így van, ez 2t, ennek nem növekszik az előgyulája, illetve az nem jó ha iylen.
úgy javul de nem sokat... akkor 75ös főfuvi és a tűt lejjebb engedem...
valószínűleg karbulálás probléma, próbáld levenni a gumicsővet a légszűrőnél, és ha javul akkor sokat kap
NGK B8 vagy B9-e vegyél
1.7re állítottam! holnap majd megpróbálom...
Kössz! a válaszokat!
sziasztok
van egy s50b simom és ha beindul elinduléskor nem pörög ki de ha játszok a gázzal akkor meg kipörög.ez miért lehet köszi a választ előre is
nem tudom gyári gyújtással jó volt a rendesen ment gyertya DENSO W24FS-U. van itthon egy másik alaplapom előbb megpróbálom azzal meg reggel veszek egy NGK-t és ha nem jó akkor még jelentkezem
először dönts el hogy gyújtás vagy karbi baja van mindent ne csinálj egyszerre, mert úgy soha nem derül ki hogy mi volt a baj ha véletlenül sikerül is megoldani!
ha nagy az előgyújtásod akkor nehezebben indul a gép és kis fordulaton is szarakodhat!
1,5mm a gyári érték, de 1,6-ra szoktam én állítani.
ezért van pl a kis gyorsasági gépeknél(Aprilia AF1 50, RS50)illetve a nagy gépeknél, hogy CDI gyújtást alkalmaznak, ennek az az előnye hogy indításnál illetve kis fordulaton pl 1,5mm az előgyújtás és ahogy növeled a fordulatot úgy rakja magának egyre nagyobbra(régi autóknál röpsúlyos vagy váákumos előgyújtás vezérlés)
Sziasztok!
a motorom nem veszi fel rendesen fa fordulatot hidegen rugásra beindul de akkor is dadog főfuvit próbáltam már 75öst 80ast de akkor se jó tűt is próbáltam már!

Lehet a babetta gyújtás csinálja?