Jövő pénteken ezért megyek pestre, Technikumba íratkozok(csak akkor már elmennék olajért is), Távközlési informatikus leszek, vagy mifene (Hiradásipari technikusnak ez az egyik új neve)
Éretségi vizsgán meg biztos át fogsz menni, amilyen arcok nálunk átmentek..., sima ügy lesz bárkinke)
Hát én azért maradnék a gyári 4 nél, és a sekunder primerjével (lánckerék) játszanék mintsem elrontsam a váltó amúgy sem jó kiosztását egy 25/26-31/30 es áttétellel.
Akkor majd péntekig még megbeszéljük hogy hogyan veszem át az árut, nem tudom csütörtökön mennyire leszek fórum közelben mert szóbelizek, de késődélután/estefelé tuti leszek. Gondolom Te Zolival személyesen rendezed le az anyagiakat, ha jó neked úgy akkor az enyémet is személyesen elintéznéd vele(elvileg egy fúvókám lesz majd tőle még, ami 300Ft), és amikor megyek a cuccér akkor kifizetlek, és akkor nem kell utalgatni:)
Egyik ismerős alaposan bekente a hengert tömítő pasztával. Amitől nem látszott, hogy egy alátétet alatta hagyott a hengernek. Elég sokáig keresték mi baja a motornak.
Nembaj, a szándék megvolt a részünkről, innentől a másik félen múlik elfogadja-e a valóságot, vagy marad az állomvilágba:)
Olaj ügyben: jövő pénteken megyek fel Pestre, akkor lesz már? mert én vennék tőled 2 L-t meg akkor Dani91-nek elhoznám ha aztmondja, az úgy összesen 5 lityi.
Elhiheted nincs semmiféle különbség az 531 és 541 blokkal szerelt Simsonok között!
De ,hogy lásd mert biztos nem hiszed el, itt egy kép: http://img0.tar.hu/epj73/img/7...
Remélem érthető és jól kivehető a különbség, az ,hogy nincs.:)
És ,hogy valami örömöd is legyen...
Létezik hosszú egyes (12/43) a gyári 10/44 helyett, de az annyira ritka ,hogy csak na!
Legtöbben maguknak csinálják, készítik és nem széria közeli motorba.
Lényeg a lényeg, hogy ahhoz képest a gyári rövidebb (10/44) de annál nincs rövidebb!
van az enduró kiosztású 4-es aminek rövidebb az 1-ese (h nagyobb partokon is felkusszon)
de mentem gyári nem enduró kiosztású 4-el is es annak is érezhetően rövidebb volt az 1 mint a 3 sebisnek (az összesen elöl 15-ös lánckerék volt)
Heló mindenki! Kérlek legyetek nálam okosabbak! :D Van 1 simson és már hetek óta nem tudunk rájönni (mert már többen csináljuk) mi baja... Úgy kezdődött h levettem a hengert meg visszatettem :D Ennyi :D Innentől kezdve alig indul ha elindul szaggat, dadog mintha kondis lenne. Volt már kondi csere, megszakító csere, gyertya és megszakító hézag beállítás, gyújtásbeállítás, retesz csere is már:D Akkor volt már trafó csere meg gyertya gyere is persze. Egyik ismerősöm apja mondta h lehet h szimeringes azért dadog. Hát kicseréltem azt is épp ma próbáltam ki de ugyanaz.. kb az első 10 m-ig jó volt :D Tettem rá 1 teljesen másik karbit is ma de semmi jelentős változás. 2 dolog van még amire gyanakszom az egyik a tavaly kicserélt gyújtótekercs, és annak a bizonyos ismerősömnek a faterja mondott olyat is h lehet h főtengelyen az a rész ahol a szimering van kikopott már és ott engedné az olajat.. ezt nem nagyon hinném mert nincs agyon használva a motor. Meg a gyertya se retkes meg nem is nagyon füstöl csak amennyire kell. Bocs a hosszú meséért de vhogy el kell magyarázni :D Jah és 50-es simsonról van szó alapjárata van amikor van de ha meghúzom a gázt dadog 2-t és leáll.
Éretségi vizsgán meg biztos át fogsz menni, amilyen arcok nálunk átmentek..., sima ügy lesz bárkinke)
Neked meg gratulálok akkor:)
És te hová tovább? mármint, mész egyetemre vagy főiskolára, vagy tanulsz valami értelmes szakmát?
Sok sikert a vizsgához, én most végeztem hétfőn vele:)
Tuji
Olaj ügyben: jövő pénteken megyek fel Pestre, akkor lesz már? mert én vennék tőled 2 L-t meg akkor Dani91-nek elhoznám ha aztmondja, az úgy összesen 5 lityi.
Mi megpróbáltuk:)
A többi már csak rajta múlik...
(hogy ezt már hányszor hallottam)
Nem szokta zavarni az iylesmit álíltó emberkéket, hogy nem az egyes más, hanem a kettes hosszabb a háromsebességesben:)
1. fokozat:10/44
2. fokozat:17/38
3. fokozat:22/34
Gyári 4 seb.:
1. fokozat:10/44
2. fokozat:16/40
3. fokozat:19/36
4. fokozat:22/34
Csak hogy minden világos legyen:)
A négysebességesek öszes áttétele egyforma, ha B, ha Comfort, ha enduró, ha Electronik.
Ennek rendkívül egyszerű a magyarázata:
EGYFÉLE 4SEBIS BLOKKOT GYÁRTOTTAK M 541 tipusszámmal és azt pakolták mindenbe.
A háromsebis tipusa M 531
Továbbá: az 531 és 541 es blokkok 1-es és végáttétele AZONOS.
De ,hogy lásd mert biztos nem hiszed el, itt egy kép:
http://img0.tar.hu/epj73/img/7...
Remélem érthető és jól kivehető a különbség, az ,hogy nincs.:)
És ,hogy valami örömöd is legyen...
Létezik hosszú egyes (12/43) a gyári 10/44 helyett, de az annyira ritka ,hogy csak na!
Legtöbben maguknak csinálják, készítik és nem széria közeli motorba.
Lényeg a lényeg, hogy ahhoz képest a gyári rövidebb (10/44) de annál nincs rövidebb!
de mentem gyári nem enduró kiosztású 4-el is es annak is érezhetően rövidebb volt az 1 mint a 3 sebisnek (az összesen elöl 15-ös lánckerék volt)
HA igen, akkor is atavalyi ygnege és melegedő motrot viszem:)