az óra mutat valamit, a valóság az meg egy másik valami.
Nem mintha bármi jelentősége volna, de valós 65 höz kettesben 8500 at kellene a motornak forogni, az meg mérsékelten valószínű egy szériától, mivel a legnagyobb teljesítményét 5000 valahányszázon adja le.
HA túl is forog egy ezressel, még akkor is hiányzik 1500 fordulat a 65 höz.
A szériánál a realitás 50es motorral az a 60-65 15 fogassal, 16 ossal kicsit több, de rendszerint 70 et nem éri el.
Mindezt ugye utsó fokozatban.
:) hát házilag építettem azaz módosítottam...., Bár a henger maradt gyári. és a hengerfeje lesíkolva 1,5 mm-et. A karbi szívótorka 18 mm-re felfúrva. Házilag épített rezó. bár előtte a gyári simó kerekeivel volt már 82 km/h de most sachs kerekeivel van és így kicsit más a láncáttétel, mert a sachs 17 colos kerói vannak a simónak meg 16-os. van még mit csiszolni rajta azért....
szerintetek szép teljesítmény e? ha 1 egy sebeségben 30-35 km/h utána felváltom a második sebeségben meg lazán felviszi a 58 km/h-ra és utána jön a 3ik váltás de ott csak 75 km/h-nál áll meg de ott már nem tud tiltásig menni. Bár nem is zavar ez mert tudom hogy a dugó kicsi de ha nagyobat teszem akkor tutira kiforogná.. A dugómérete 39,5mm. Az első lánckerék meg 16 fogas. A 17-est nem tettem be mert az hamar szétkoptatta.
Kérek jó és rossz indulatú komentet erre.
Valamien úton mondom nem lehetne állítani kicsit hogy ne keljjen mindig rögtön szerelőhöz vinni? Vagy is hogy mit tudnék állítani rajta hogy egy kicsit jobb legyen:?
Egyébként ezt a szar alkatrész gondot nem lehet sehogy kiküszöbölni ?
Lehet jópár dolog :)
Ha a hengerfejnél a 4 csavart rosszul húztátok meg az is gond,gyújtás is lehet rosszul beállítva,vagy mint nekem volt egyszer csak tönkrement a tekercs,pedig senki és semmi sem nyúl hozzá.....
Vagy a szimeringet ha rosszul rakod bele,akkor is lehet ilyen probléma,falsch levegőt szív,mint a hengerfejnél,ha nincs rendesen meghúzva......
Nagyon köszönöm a választ!
Szerintem a 2-3 közül vmeik !
De inkább 2..
Csak az a bajom hogy én nem anyira kenyem ezt a kuplung dolgot..
Szerelőhöz visszem..
De erre gondoltam én is hogy ezek az után gyártott sz-- miat szar!
Csak az zavar h max 2 hónapot bír és vége..:S
HA az, hogy egy idő után nem emel ki, akkor annak több oka is lehet:
1: megnyúlik a bowden(jó szarok a kapható bowdenek)
2: utángyártott a kuplung valamely alkatrésze, ami a gyári keményre edzettel szemben puha mint a fos, és egyszerűen elkopik. Ilyen lehet a blokkon található kiemelőkar, a nyomólapon a hernyócsavar, vagy a tengelyben a 3 pálca, ezek bármelyike okoz iylen jelenséget(a gyári meg gyakorlatilag sohasem kopik el)
3: nem megfelelő olaj van a motorban
4: nem megfelelő a beállítás, nincs holtjáték, úgy az alkatrészek elkoptatják egymást, ha egyfoyltában kicsit feszül.
Üdv!
Van 1 Simson S51 elektronik gépem..
Nagyon jó motorikusan .Télen max 2. rúgásra indul...
Olyan bajom van vele hogy egyszerűen bevan álllítva a kuplung jól kiemel ...MAx 2 hónapig jó és aztán szépenn kezd elszálni!:S
Volt már 2-3 szerelőnél meg 1 házinál is(télen nyáron simsonnal jár sose rossz neki) Eddig még a házi emberke tudta megcsinálni úgy h majdnem 2 hónapot jó volt.
Ésszel van használva....
Tudnátok valami tippet mondani mit kéne megnézni vagy kicserélni?
Nagyon várom válaszotokat!
1000 hálám!
Nem mintha bármi jelentősége volna, de valós 65 höz kettesben 8500 at kellene a motornak forogni, az meg mérsékelten valószínű egy szériától, mivel a legnagyobb teljesítményét 5000 valahányszázon adja le.
HA túl is forog egy ezressel, még akkor is hiányzik 1500 fordulat a 65 höz.
A szériánál a realitás 50es motorral az a 60-65 15 fogassal, 16 ossal kicsit több, de rendszerint 70 et nem éri el.
Mindezt ugye utsó fokozatban.