Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok új vagyok a fórumon. Azt szeretném megkérdezni hogy valaki nem-e tud egy kis házi tuningot s51n-hez. Válaszotokat előre is köszönöm
mindegy tudom mire gondolsz. az nekem is egyszer bedarálta a nagy kompresszó miatt :S:S Bár most acélalátétből helyettesítettem és most jó hála..
Retesz. Nem ék. Pontosan íves retesz
akkor sztem túl vastag a ék.
mert nem mindegy hogy milyen éket teszel bele... meg másik hogy jól meg kell húzni.
ok nem gond..... csak megteccett a sárga nnna.
Tudod mit bazmeg....
ezt nem kukamellől... van hanem kecskemétről van :P
takarítsd meg a tengelyt, ne legyen zsíros piszkos stb... A retesznek semmi köze az erőátvitelhez, mint mondtam, nekem benne sincs, és tanusítom, hogy együtt forog a főtengely és a lendkerék.
Valami, elég szar ha eltöri a reteszt.
Az ék nem tart, csak pozicionál.
Alapesetben ha felrakod és a helyén van minden, jól meghúzod akkor annak kutyakötelessége ott maradni.
Szerintem valamit te csinálhatsz rosszul.
de akkor külön forog a lenderék és a főtengely
Onnan hogy nem fekszik fel a lendkerék rendesen a főtengely kúpjára, mivel ugye a retesznek (ék) nem kell tartania, nekem nincs is benne.
mitől van az hogy mindig eltöri a motorom a lendkerék éket az első pár rúgáson
Írtam.
Nekem van 2db is.
Írj email-t ha érdekel. Elég olcsón adom.
Üdv mindenkinek a múlt héten lettem tulajdonosa ennek a kék csodának,de fesz szabályzó hibával vettem nem tudom nem-e lenne valakinek egy fölös.
szia egy olyan kérdésem lenne hozzád hogy a 9 -es dugó állati csavaron mit lehet állítani a karburátoron ?
Hát köszi de kihagyom őket...
Mennyi a ktm pl 40 kukamellől autsztriából?
hopsz képek kimaradtak.
hali nekem van blokk nélküli simson s51-es és esetleg ktm pl motorhibásan?
Simson S51 eladó, beszámítók rosszabb állapotú SIMSON.t!
Heló, ha a fúvókának nem álltál még neki, akkor azt visszamondanám, időközben átrendeződött a motorállományom, így szükségtelenné vált a Dellorto.
Üdv emzoli!

Nagyon tudományos krdésem vab számodra mégpedig a firmályán az áll hogy s 51 c meg még pár szarság még azis áll a firmán hogy 1990 indexek megvannak 12 volt tiristor 4 gang 100-as óra mz teleszkópok merevítők megvannak csak levan szerelve, lábtartót nem néztem, ülés sima nem bordázott,lámpályán van dudor vagy mi a fene festése nem túl jó de gyári.
A kérdés az hogy ez megér-e 60 FT-t?
ha csak szivatóval megy akkor kevés benzint kap
a te karbidon is 2 csavar van ha ojan a karbid mint itt a képen
a rajzon a 9-es jelü müanyag dugót vedd ki és alatta van egy csavar, azonn kell tekerni valamerre
van amikor megszorul egy kicsit , és csinálja azt is hogy egyből másodikba ugrik a golyók mérete egyébként 7 mm az jó szerintem csak az ék
A váltóék vagy helyre tolja vagy nem, ha jó!
Akkor csinál ilyet, ha jó minden és szarúl van beállítva és pl 3-4 es közé megy az ék.
Mert ugye úgy van kialakítva a váltó, hogy 1-2 között legyen a üres, de a többi fogas is ugyan annyira van egymás mellett ezért szinte bárhova képes lukat váltani az ember.

Ha jó az ék, megfelelő átmérőjű akkor biztos nem a golyókkal meg a "nem tolja helyére" gond van. Egész egyszerűen csak rossz helyre megy az ék, nem a golyók alá, a fogaskerék középvonalába.