takarítsd meg a tengelyt, ne legyen zsíros piszkos stb... A retesznek semmi köze az erőátvitelhez, mint mondtam, nekem benne sincs, és tanusítom, hogy együtt forog a főtengely és a lendkerék.
Valami, elég szar ha eltöri a reteszt.
Az ék nem tart, csak pozicionál.
Alapesetben ha felrakod és a helyén van minden, jól meghúzod akkor annak kutyakötelessége ott maradni.
Szerintem valamit te csinálhatsz rosszul.
Nagyon tudományos krdésem vab számodra mégpedig a firmályán az áll hogy s 51 c meg még pár szarság még azis áll a firmán hogy 1990 indexek megvannak 12 volt tiristor 4 gang 100-as óra mz teleszkópok merevítők megvannak csak levan szerelve, lábtartót nem néztem, ülés sima nem bordázott,lámpályán van dudor vagy mi a fene festése nem túl jó de gyári.
A kérdés az hogy ez megér-e 60 FT-t?
ha csak szivatóval megy akkor kevés benzint kap
a te karbidon is 2 csavar van ha ojan a karbid mint itt a képen
a rajzon a 9-es jelü müanyag dugót vedd ki és alatta van egy csavar, azonn kell tekerni valamerre
A váltóék vagy helyre tolja vagy nem, ha jó!
Akkor csinál ilyet, ha jó minden és szarúl van beállítva és pl 3-4 es közé megy az ék.
Mert ugye úgy van kialakítva a váltó, hogy 1-2 között legyen a üres, de a többi fogas is ugyan annyira van egymás mellett ezért szinte bárhova képes lukat váltani az ember.
Ha jó az ék, megfelelő átmérőjű akkor biztos nem a golyókkal meg a "nem tolja helyére" gond van. Egész egyszerűen csak rossz helyre megy az ék, nem a golyók alá, a fogaskerék középvonalába.
mert nem mindegy hogy milyen éket teszel bele... meg másik hogy jól meg kell húzni.
ezt nem kukamellől... van hanem kecskemétről van :P
Az ék nem tart, csak pozicionál.
Alapesetben ha felrakod és a helyén van minden, jól meghúzod akkor annak kutyakötelessége ott maradni.
Szerintem valamit te csinálhatsz rosszul.
Írj email-t ha érdekel. Elég olcsón adom.
Nagyon tudományos krdésem vab számodra mégpedig a firmályán az áll hogy s 51 c meg még pár szarság még azis áll a firmán hogy 1990 indexek megvannak 12 volt tiristor 4 gang 100-as óra mz teleszkópok merevítők megvannak csak levan szerelve, lábtartót nem néztem, ülés sima nem bordázott,lámpályán van dudor vagy mi a fene festése nem túl jó de gyári.
A kérdés az hogy ez megér-e 60 FT-t?
a te karbidon is 2 csavar van ha ojan a karbid mint itt a képen
a rajzon a 9-es jelü müanyag dugót vedd ki és alatta van egy csavar, azonn kell tekerni valamerre
Akkor csinál ilyet, ha jó minden és szarúl van beállítva és pl 3-4 es közé megy az ék.
Mert ugye úgy van kialakítva a váltó, hogy 1-2 között legyen a üres, de a többi fogas is ugyan annyira van egymás mellett ezért szinte bárhova képes lukat váltani az ember.
Ha jó az ék, megfelelő átmérőjű akkor biztos nem a golyókkal meg a "nem tolja helyére" gond van. Egész egyszerűen csak rossz helyre megy az ék, nem a golyók alá, a fogaskerék középvonalába.