Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor van szopó, ha átüt, és nem megszakad.
Lehet, hogy a pót van fenn, nem? Pannóniába nekem is ki van hozva.. És van benn kettő, de csak az egyik van bekötve, ha bedöglik, átteszem a kábelt a másikra. Egyébként bedöglött alsó kondenzátorral, ÉS kintivel működött jódarabig... (a lenti bekrepált, de volt tartalék, és a Pancsin mindenféle átmadzagozás nélkül kintről beköthető...)
a multkor haverom vett egy 5-est
és a légszürű fölött volt a kondenzátok
azt monta hogy lent az alaplapon is van
én ugy tudom hogy csak azzal az értékkel működik ami rá van irva, a 2 kondinak már nagyobb értéke van
működhet 2 kondenzátorral?
Legjobb kikábelezni, és valami rendesebb márkás fóliakondenzátorral hazsnálni.
Ennél már csak egy normális elektronikus gyújtás jobb:)
igen simán még két felömlőssel is ami az én dugó méterem még csak 39,5-ös!
itt csak a henger fej van lemarva 1,5 mmre és polírozva , és a karbi szívótorka teljeaten kifúrva 18-asra. no meg házi rezó. és így 6-at kirak kettesban :)
Háát nekem azért már feküdt meg... Pedig hozzá se nyúltam...

Ellenben az utángyártott egész tűrhetően bírja... Pedig utángyártott tekercs, trafó, megszakító, kondenzátor. Jó, vagy a tekercs, vagy a trafó nem szállt el, de tönkrement, vissza kellett mennem pestre, és inkább megvettem mindkettőt, mert nem értem rá szórakozni vele. Azóta biztos van benn egy 10e...

Pannóniába is utángyártott megy (simsoné) az is elég jól üzemel...
60/4F
Mert hallottam olyat, hogy másodikban simán megy a 60
Hát ha ütik kalapáccsal, azt nem szereti, szépen kell kitolni valamivel.

De ha már itt vagy, jövő péntekre lesz már olaj?
MAgától tényíleg, viszont elég gyorsan tönkre lehet tenni.
Ja, a másik meg, ha megjavul, utánna tedd vissza a gyári kondit, meg megszakítót, jobban jársz velük mint az utángyártott hulladékkal, a gyári kondi plédául nem romlik el soha...
szerintem akkor már ne ott keresd a gondot simónál nekem is voltak ilyen rejtélyes dolgok h amihez nyúltam nem ott volt a gond hanem teljesen máshol baszódott el valami szerintem cserélj egy jobb oldali szimeringet!ha pedig olajos nagyon a gyertya akkor elöbb balt!
remélem tudtam segíteni
Azóta levetted már a hengert? Mert anélkül nembiztos hogy látod hogy eltört, nem feltétlen esik ki a helyéről. Esetleg nem erőszakoltad rá úgy hogy a gyűrű benyomta a stiftelést?
Ha eltörtem volna a gyűrűt(gyűrűket) az látszana, vagy kiesett volna a helyéről. Nem 1x szedtem már szét a hengert és eddig nem vettem észre semmit a gyűrűn. Meg akkor a kompressziónak is gatya lenne de abban meg nincs hiány
Váltó Mesterek
mi van még senki nem kelt fel?
Eltöted valamelyik gyűrűt, vagy mindkettőt.
probáld meg a gyergyahézagot variální
bár mekkora a hengered?
DE nekem 2 F-es :) és ennyit megy
Egy gyári 3-as váltóval, 16-os kis lánckerékkel lehetséges az, hogy egy Papp Miki féle 4F henger 60-at megy másodikban ?
sziasztok!
szeretnék a simsonra termoszifonos vízhűtést tenni és kíváncsi vagyok a véleményetekre!
keresnék valami kis hűtőt,(legjobb 1 zündapp-é lenne, mert az legalább gyári:D), a hengert az megcsináljuk,de a hengerfej maradna léghűtéses.
valami nehézség lenne ezzel kapcsolatban?
valami alternatíva milyen hűtő lehetne jó?
olvastam olyat hogy a kocsik fűtőradiátorát is használták már erre
Hát valahogy megértelek, amilyen emberek járnak oda, meg az oktatási színvonaláról sem híres.
Eljöttem 10. után, 2 év elég volt ott, nem épp az a hűdeűberkirály suli:) Inkább kelek 5-kor és megyek a 10ker közepébe...
Jelenleg senki nem ír rajtunk kívül, majd ha valaki, valami Simsonos témát feldob akkor lehet zavaró a dolog, de így sztem senkit nem zavar:D
Csonka egyetem és elmegyógyintézet:D..:D Én DJG-s vagyok/voltam, Szeptembertől meg Pestre járok majd.
Mellesleg 2 évig a Csonka egyetemre jártam, Kátára, bár ez már itt kezd nagyon OFF lenni.