Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez igaz
Nem azt mondom hogy nem rövid, mert rövid, de S51-esben csak 1 féle 1. fokozat van gyárilag, és nem is lehet cserélgetni csak úgy, mert az egyik "fogaskerék" maga a tengely.
nekem is rövid az 1-es
és 4 sebességes
De ami meg kimaradt, a kormányról adagolható hátsófék elengedhetetlen:)
Nincs olyan hogy hossszabb/ rövidebb 1-es, csak 1 fajta 1. fokozat volt, 4 és 3 sebességesnél is.
Ha csak felrak egy szimpla MZ gumit hátulra, mivel az (azthiszem) 300-as, ezért a felni össze fogja húzni, az úgy nem lesz jó.
hát sztem csinálj mindenféleképpen kilépőt!
a váltó az maradjon 3 sebis ha az van hosszabb az 1-es
a blokk is maradjon gyári 2f
a vázat nem nagyon kell megerősíteni
hátulra rakjál mz gumit mert szélesebb és az elején még nem érzed annyira gépet és stabilabb az egész nem fog annyira billegni.
a stopizni akarsz mindnenféle képpen legalább egy mz tárcsaféket előre mert a gyári dob előre nagyon hurka
dióhéjba ennyi reméltem tudtam segiteni
Üdv! Lassan összejön a keret, akkor szeretném a Simsont fighter géppé alakítani(tudom nem a legalkalmasabb).Mit alakítsak át?Váz tippek,blokk tuning.Más valami?
köszi emzoli a választ szerintem akkor megfogadom a tanácsaidat !
am te ott leszel bgyarmaton?
ja oké értem... :D
JAh, és k55 ből van puha páylagumi, meg normál utcai keénységű, a mintázata alapján egyiket sem fogod szeretni esőben.

Vegyes pálya/utca felhasználásra teljesen jó választás a heidenau k36 előre 80/90 hátra 90/90 méretben.
Viszont ehhez érdemes előre legaláb 1,8 as felnit, hátra meg 2 felettit fűzni(mz felni)
Az RSW gumit utcán nagyon gyorsan elkoptatnád, nem oda való, az csak pályára való, oylan puha, hogy körömmel nyomot lehet hagyni benne.
Normál utcai gumival is lehet jó időket menni, éppen tegnap értekeztünk erről a többi racsnizóval hogy a guminál sokkal korábban végevan az első futómű tűrőképességének.
nem azért esel el, mert a gumi kevés, hanem mert az eleje bepattog, és ezt bármiylen gumival megteszi.
üdv
először is köszönöm szépen a választ!
szerinted a k55-el valamivel jobb köridőt lehetne elérni?
csak mivel puhább gumi lehet h 1-2 verseny után lefeküdve..
szerinted kifizetőbb a keményebb gumit venni?
Szóval nemtudom milyen felnit használsz, az eredeti gyárihoz 2,75 ös gumi való, szélesebb nem jó rá, mert behúzza, és billeg tőle a motor.

Ennek a 2,75-nek kb megfelel a 80/90es ,gumi, vagy 70/90es, csak ez meg hátra már kevés lehet.

Amit mondtál gumit, abból szerintem nincs simsnra megfelelő méret.

HA mindennáron RSW gumit szeretnél, akkor arra ott van a k55 RSW bár szerintem pont B gyarmat az, ahova a z iylen puha gumi hót felesleges.

A kupások zöme mitas m06 ot használ vagy heideneu k63-at ezek utcai gumik, a heidenau talán jobb valamivel.
emzoli
akkor itt kérdezem meg
Hm?
Ezt nemtom hol olvastad, nem írtam ilyesmit:)
Az adatlapomon a full idomos motor az nem az én művem, hanem Dimmáé(suzu 777)
Ja az elég rendes, aszittem megint a szokásos "szérijamotormvannyócvanatmegy" duma.
De ez akkor ugye más tészta.
Bár a adatlapodon olvastam hogy régen építettél pályamotort?.
És a mociról írnál adatokat. pl henger, meg végsebi, és lóerő stb:)
akkoe így szép teljesítmény?
Nem írok a hobby elektronika oldalára, bár főleg ha a simson szóbakerül , akkor vannak vicces beszólások.
Nem szóltam.
Te vagy HE-n? Ismerős a neved... Üdv
Akkómeg nafene:)
bicikliórával csináltam meg. bár a pontos kerékméret alapján lett bediktáltva. a második sebességnél persze tiltásig húztam a gázt kiváncsiságból.... hogy meddig megy. De viszont ha autóval megyek melette akkor viszon pontossan 50-et mutat az óra. akkor meg?
Persze, azért megjegyezném, hogy a 85 höz kell nagyjából 8 loerő egy simsonba a gyári váltóval.
Ja, hogy ez azért annyira nem széria.
Az más.