Hát az attól függ.
Figy a motor saját maga határozza meg hol jó neki, nem te.
Tehát ez hülye kérdés, nyilván egy olyan motoron ami más igényelne akkor nem fogj szeretni.
Amúgy ha túl nagy az előgyújtás, akkor verni szokta a lengőkart (ami e miatt hajlamosabb előbb meghalni) ill. jobban melegszik.
Én a helyedben kipróbálnám 1,6 al vagy 1,5-tel.
Persze nem árt ha van egy jó gyertyád..... stb. stb. :)
Ha eleve detonál, mért rakod fel?
Egyrészt ha detonál az már régen rossz, akárhogy is állíthatod attól független még (ha a H.fej miatt csinálja) detonálni fog.
Ennek több nem kíván mellékhatás lép fel, egyrészt ha jó sokáig használod így akkor szépen átlukad a dugód:)
Másrészt meg tuti melegebben jár, de én biztos nem kisérteném a sorsot.
Amúgy tud detonálni a motor rosz gyertyától, keverékbeállítástól, nem központos hengerfejtől, rosszúl beállított gyújtástól..stb. Bár ezek rendszerint érzékenyebb, hegyesebb motorokon következnek be.
Szerintem az a 1,8 nagy lesz neki, igazából nem értem problémádat, ha jó akkor mért baj ha nem idul elsőre?
Amúgy semmi köze gyújtáshoz, inkább lenne karbi beállítás...
Hali!
60/4F hengerben, milyen kárt okozhat, ha olyan hengerfejjel használom, amitől detonál?
És ha jól van beállítva, akkor ilyen meleg időben sem szabadna
túlmelegednie, esetleg megszorulnia a hengernek?
Ha 70-es simsonon 1,8 az előgyújtás, az okozhatja, hogy bemelegedés után áll fél órát árnyékon és nem indul 1 rúgásra ilyen időben? Megszakító 0,3mm. De amikor elindul akkor tökéletesen megy hidegen melegen egyaránt!
oké csak néhánytapasztalatokra voltam kiváncsi:)
mert régebben találtam anno a képtárban a simson membránosításról. hogy az mennyire nehéz megcsinálni.
Lehet, hogy keveset kapott a motor. Próbálgattam 4T racing kúszószikrás Brisket. Ennek 4mm hosszú a szikrája, középelektróda alaposan körül porcelánozva eléggé kiáll. Közép táján van egy gyűrű nem tom miből ami a szikrát átvezeti a testre. Kb. úgy néz ki mintha két szikra lenne. Ennek az a jó tulajdonsága, hogy hihetetlen mértékben elszegényített motorral sem történik semmi. Teljesen rendben üzemel. Amikor meghótt ez a gyertya, mondok veszek bele NGK-t. Nem meglepő módon fehérre égett. Beállítgattam jól üzemelt a beállítás után. Viszont amikor legközelebb belepróbáltam a motorba a verseny Brisket szinte azonnal leköpte olajjal.
Az előbb is láttuk ezt a hozzászólást, de valószínűleg azért nem válaszolt senki, mert nem látunk bele a hengeredbe, nem látjuk a vezérlést, és a karbi beállításokat, és nem látjuk a kiszedett gyertya képét.:)
De akkor valószínűleg gyújtás probléma lesz.
Köszi a segítséget.
Figy a motor saját maga határozza meg hol jó neki, nem te.
Tehát ez hülye kérdés, nyilván egy olyan motoron ami más igényelne akkor nem fogj szeretni.
Amúgy ha túl nagy az előgyújtás, akkor verni szokta a lengőkart (ami e miatt hajlamosabb előbb meghalni) ill. jobban melegszik.
Én a helyedben kipróbálnám 1,6 al vagy 1,5-tel.
Persze nem árt ha van egy jó gyertyád..... stb. stb. :)
Ha eleve detonál, mért rakod fel?
Egyrészt ha detonál az már régen rossz, akárhogy is állíthatod attól független még (ha a H.fej miatt csinálja) detonálni fog.
Ennek több nem kíván mellékhatás lép fel, egyrészt ha jó sokáig használod így akkor szépen átlukad a dugód:)
Másrészt meg tuti melegebben jár, de én biztos nem kisérteném a sorsot.
Amúgy tud detonálni a motor rosz gyertyától, keverékbeállítástól, nem központos hengerfejtől, rosszúl beállított gyújtástól..stb. Bár ezek rendszerint érzékenyebb, hegyesebb motorokon következnek be.
Amúgy semmi köze gyújtáshoz, inkább lenne karbi beállítás...
60/4F hengerben, milyen kárt okozhat, ha olyan hengerfejjel használom, amitől detonál?
És ha jól van beállítva, akkor ilyen meleg időben sem szabadna
túlmelegednie, esetleg megszorulnia a hengernek?
mert régebben találtam anno a képtárban a simson membránosításról. hogy az mennyire nehéz megcsinálni.
tuji@chello.hu
Nálam tapasztalat útján kicvsinek bizonyúlt, fal fehérre égett, amikor a mezei isolator meg szép barnára.
60/4F hengerhez milyen hőértékű gyertyát ajánlotok így ebben a 30 fokban? Mert az Isolator nem igazán jött be