Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az már nincs meg.
A szabadost azt tudtommal már nem gyártják, hál istennek
Gyári főtengely pl Rocket hajtókarral
Sziasztok, s 51 hez vennék főtengelyt. milyet érdemes: tajvani, szabados,mza?Tábori?
Nem én raktam rá, így vettem, hengerrel együtt, ez volt hozzá.
De akkor valószínűleg gyújtás probléma lesz.
Köszi a segítséget.
Hát az attól függ.
Figy a motor saját maga határozza meg hol jó neki, nem te.
Tehát ez hülye kérdés, nyilván egy olyan motoron ami más igényelne akkor nem fogj szeretni.
Amúgy ha túl nagy az előgyújtás, akkor verni szokta a lengőkart (ami e miatt hajlamosabb előbb meghalni) ill. jobban melegszik.
Én a helyedben kipróbálnám 1,6 al vagy 1,5-tel.
Persze nem árt ha van egy jó gyertyád..... stb. stb. :)
Mi baja lenne hosszú távon, ha 1,8-al használnám? Meg jó lenne ha 1 rúgásra indulna, csak azért zavar :)
Hát ez jó:D

Ha eleve detonál, mért rakod fel?
Egyrészt ha detonál az már régen rossz, akárhogy is állíthatod attól független még (ha a H.fej miatt csinálja) detonálni fog.
Ennek több nem kíván mellékhatás lép fel, egyrészt ha jó sokáig használod így akkor szépen átlukad a dugód:)
Másrészt meg tuti melegebben jár, de én biztos nem kisérteném a sorsot.
Amúgy tud detonálni a motor rosz gyertyától, keverékbeállítástól, nem központos hengerfejtől, rosszúl beállított gyújtástól..stb. Bár ezek rendszerint érzékenyebb, hegyesebb motorokon következnek be.
Szerintem az a 1,8 nagy lesz neki, igazából nem értem problémádat, ha jó akkor mért baj ha nem idul elsőre?
Amúgy semmi köze gyújtáshoz, inkább lenne karbi beállítás...
Hali!
60/4F hengerben, milyen kárt okozhat, ha olyan hengerfejjel használom, amitől detonál?
És ha jól van beállítva, akkor ilyen meleg időben sem szabadna
túlmelegednie, esetleg megszorulnia a hengernek?
Ha 70-es simsonon 1,8 az előgyújtás, az okozhatja, hogy bemelegedés után áll fél órát árnyékon és nem indul 1 rúgásra ilyen időben? Megszakító 0,3mm. De amikor elindul akkor tökéletesen megy hidegen melegen egyaránt!
igaz de olyanra gondoltam ami nem vizes kéne. hanem levegős....
aprilia vzes membrános henger rá, elég egyszerű megoldani
oké csak néhánytapasztalatokra voltam kiváncsi:)
mert régebben találtam anno a képtárban a simson membránosításról. hogy az mennyire nehéz megcsinálni.
Mondjad!
tuji@chello.hu
DE nem te szoktál simókat reszelni? Mert lenne egy kér kérdésem :)
Lehet, hogy keveset kapott a motor. Próbálgattam 4T racing kúszószikrás Brisket. Ennek 4mm hosszú a szikrája, középelektróda alaposan körül porcelánozva eléggé kiáll. Közép táján van egy gyűrű nem tom miből ami a szikrát átvezeti a testre. Kb. úgy néz ki mintha két szikra lenne. Ennek az a jó tulajdonsága, hogy hihetetlen mértékben elszegényített motorral sem történik semmi. Teljesen rendben üzemel. Amikor meghótt ez a gyertya, mondok veszek bele NGK-t. Nem meglepő módon fehérre égett. Beállítgattam jól üzemelt a beállítás után. Viszont amikor legközelebb belepróbáltam a motorba a verseny Brisket szinte azonnal leköpte olajjal.
Köszi az értelmes választ
nekem nemhiszem hogy unalmas lenne:) akkor szombaton leugrunk sztem, hánytól érdemes menni főnök?
A 8as 240-260 as.
Nálam tapasztalat útján kicvsinek bizonyúlt, fal fehérre égett, amikor a mezei isolator meg szép barnára.
Véleményem szerint NGK 8-as a 260-nak megfelelő. 9-es valóban jó. az olyan 280körüli. Bár az NGK eléggé tág intervallumot ad meg hőértéknek.
260 as pont jó bele, vagy NGK 9es.
Az előbb is láttuk ezt a hozzászólást, de valószínűleg azért nem válaszolt senki, mert nem látunk bele a hengeredbe, nem látjuk a vezérlést, és a karbi beállításokat, és nem látjuk a kiszedett gyertya képét.:)
Hali!
60/4F hengerhez milyen hőértékű gyertyát ajánlotok így ebben a 30 fokban? Mert az Isolator nem igazán jött be
Bele!