Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze a anyákat meghúztam rendesen nem fúj mellé
A karburátort megnéztem már teljesen szétszedtem és kitakarítottam :S
Igen alapjáraton jó
Eddigi csúcssebességem 70 km/h! XD
Nemlehet, hogy a gyári kipufogód el van tömődve olajjal és a sok lerakódás miatt nemtud kipufogni? Nézd meg, ha szükséges, akkor takarítsd ki!
Sziasztok! Pár napja kaptam egy S51-es Simsont.
Lecseréltük a berúgókart, meg a tengelyt is amin volt. Ugye rendesen szétszedtük hozzá, és amióta hozzányúltunk elindulásnál beteszem 1-esbe, majd 2-es, de a 3.-at nem hajlandó bevenni csak úgy, ha a váltóra rálépek lefelé nyova kicsit kuplunk nélkül, majd kuplung be és felváltok 3-asba. Ugyanez van a 4. sebességnél is! Leváltásnál mikor váltanék vissza 3.-ba akkor üreset vált, és azt sem tudom olyankor hanyadikban vagyok. Teljesen összezavarodik az egész. Mitől lehet ez?
Üdv szmacsek%

A karburátor benzinszint rendben van? Egyáltalán nézted már a karburátort, hogy nincsen dugulás ? Először tisztítsd ki és ellenőrizd a benzinszintet.
szmacsek a hengerfejnél a 4 anya megvan húzva?
Mert egyszer haverom gépe dadogott,gyújtásnál új tekercs,megszakító,kondi,trafó,gyertya,karbi-légszűrő takarítás,és mindig ez a baj...
De észrevettük azt,hogy finoman kifúj a hengerfejnél,vagy lehet pl. a hengertalpnál is...
Én is így jártam egyszer,mikor nem mertem meghúzni,mert az egyik tőcsavar "eltörött",de azóta ugyanúgy erősen meghúzom,és semmi gond vele,nem törött még azóta újra el :D
Nézd meg hátha segített ez néked...
3-om sebességes,3-ban most 67-et mentem,demegint jelentkezett az,hogy erőtlen lett annál a sebességnél,de érdekes hogy rezóval hidegen 60-at megy,és nem jön elő az erőtlenség,gyári pufóval néztem annál 2-ben 50-nél,3-ban pedig 63-nál kb. jön elő ez...
Most a gyújtáson megint állítani kell... :(
Valakinek nincs egy tirisztoros gyújtása,cserélném megszakítósomat,persze rá is fizetnék,nem most kellene,majd később,mert még nem jött meg a gyakszisfizu :D
Mikor állóhelyzetben pörgetem,kicsit hallani hogy nagyonpicit csörög,de menetközben olyan,mint 1 darálógép olyankor :D
szerintem jó.
Hello! S51-t keresek cserébe egy schwalbe-t adnék ha az megfelel. Ha valakit érdekel a dolog akkor legyen szíves és írjon!
Üdv.: Bence
A berugó racsni jó?
szmacsek kis kondi cserélye a gyújtásban megvoltmár. nekem az volt a gond egyhete. de ha nem akk megszakítóhézeg vagy húzd le a légszűrő és karbi közti gumit ha ugyse akkor igazítsdmeg hátha nem jól van fent. ezke a tippjeim háthabejön valami.
sziasztok kellene egy kis segítség van egy kis gond a simom váltójával. ez egy s50b ha üresbe tolom vagy hajtom az első lánckereket akk furcsa kerregő hangja van és ha megyek vele akk szépen megy de ha huzatom és 3 ból behuzott kuplungnál lassítva visszarakom 1 be akk olyan kerregő hangja van hogy borzalom vagy inkább olyan mindha darálna valamit. ez azóta van mióta szimeringet cseréltem. Légysu segítsen valaki már legalább 10x széttszedtem de nem jövök rá a hibára már egy munkatársam is széttszedte aki 20 éve simsonozik de nem igazán sikerült neki rájönni hogy mi a gond. ja és ha az első lánckeréknél meghuzom az anyacsavart akkor nagyon kattog üresbe de ha nem huzom meg akkor annyira nem. Légyszi segítsen valaki.
ledadog?
alapjáraton meghúzogatod akkor jó?
Milyen olajat használsz?
Sziasztok! Segítségre szorulok . Mi lehet a baja a simsonomnak, beindul pöcre szépen. Aztán elindulok vele húzom a gázt és fullad minden sebességben, mintha nem kapna üzemanyagot. Benzincsap nyitva, ha állítok a benzinen akkor se változik semmi.
Nem túl forgós motor a simson, talán nem kellene kitolni a szemét . A lényeges inkább az , hogy 3.-4.-ben mit megy. Hézagolót utigyárit ne rakj bele, mertt az biliacélból van. Vagy semmit vagy méretes csapágy bolti csapágy hézagolót. Bár az sem ilyen terhelésre van kitalálva.
Szép napot mindenkinek!

Lenne hozzátok egy kérdésem...
Van nékem egy simson s51n-em 60-as hengerrel...
Valami ratyi utángyártott henger ez.
Először gond volt vele,mert nem égett ki a henger,olyan korom rakódott rá 1 hét alatt,hogy kaparni kellett a dugóról és a hengerfej égésteréből is...
Kipufogónyilást felömlőket bővítgettem( eddig 50km/h volt a vége gyári dobbal,rezóval 60km/h),jobban kiég,csak egy kevés marad rajta...
1:45 az olaj:benzin keverék,karbi takarítva,levegő beállítva,gyorsul mint a végitélet,most kicsit változtatva rajta megy gyári dobbal 67km/h-t,rezóval 2-ben 60-at mentem vele,csak a megszakító pont most adta meg magát,így nemtom pontosan mennyi a vége :(
Nem ez a lényeg,hanem az,hogy bejáratás után mikor először kezdtem neki odahúzni volt egy pont,ahonnan tovább a gép nem húz tovább,megáll,sőt mintha lassúlnék vele...
Először nem foglalkoztam vele,csak mikor bővítgetni kezdtem,éreztem hogy erősebb lesz a gép,jobban húz,stb...stb......
Nah a lényeg most jön,1 hete kihúzattam 1-ben,bír amit bír,pörög,utánna mintha állnék,olyan mintha a gyújtás lenne szarul beállítva,csörög,remeg az egész motor,azután hirtelen elkezd mégfeljebb pörögni,húzni,2-ben is képes rá,de 3-ban tényleg olyan mintha a gyújtás lenne a ludas....
A kérdés...:valakinek csinál ilyet?
És ha igen miért?
Még egy kérdés.:a csapszegnél van 2 hézagoló 2 oldalról,tudjátok ti miről beszélek...
Asszem a dugattyút támasztja ki talán...
Nekem 50-henger mikor rajta volt,akkor ezek szépen leszakadtak,pedig nemvoltak nagyon elkopva,jól volt összerakva is,de akkor bedarálta,és mai napig nem értem hogy miért...
Most a 60-as hengernél meg van kopva keményen,és kivenném,úgy járkálnék vele egy darabig,akkor az nagy gond lenne?
Válaszotokat előre is köszönöm.

További szép napot mindenkinek!
Egyszerű:
Váltónak a tengelye -mint a főtengely is- szorosan illeszkedi a csapágyba. A csapágyaknak van egy bizonyos "lógása" gyárilag (c3, c4 stb) és mivel ez a kis holtjáték egymásnak ellenkező irányba feszül, nem engedi könnyedén forogni a motorodat.
Fontos, hogy a főtengellyel együtt a váltótengelyek se szoruljanak, mert akkor aztán hamar kuka lesz a csapágy, és érezhetően szarul fog menni a motorod.
Ez elsősorban s51es blokkokra igaz, mert az s50 és túrbós modellekbe a váltótengely lazára van illesztve, az megint egy külön fejezet.
üdv
Az valószínű, hogy azért tudott elszínesedni, mert el volt dugulva, emiatt nem tudott rendesen kipufogni :(
Nekem a gyári dob kékült meg lilult be, szal nem az anyagukkal van a baj.Egyszerűen túl meleg.Nekem akkor csinálta mikor szar volt a kondi, durrogott és egy helyben álltam.Olyan füst volt nem lehetett tőle látni, aztán elszínesedett a dob.
szar anyagbol vannak a mostani könyökök
nekem még régi van igaz hogy kicsit rozsdás de az nem fog meglilulni
Teljesen természetes.Nekem a gyárit is sikerült elszíneznem az 50-es hengerrel, de abban kék is volt
Heló! Az mennyire természetes, hogy a 70-es simsonon meglilult a csonk?