mert nekem s50Nnél ugyan ez volt átüt a gyújtótekekecs a lendkerékbe vagy ahol a gyújtó és a tekercs kábele össze van forrasztva az nincs rendesen leszigetelve. DE EZ CSAK S50NÉL!
Szerintem az a baja, hogy megszakítós a gyújtásod.
Nekem is elegem lett belőle, ezért szerzek egy babetta gyújtást.
Egyszerűen túl sok hibalehetőség van.
Nem, mindent jól raktam bele, ez biztos, nem ez a baj.
A helyes beszerelésre direkt figyeltem.
Épp hogy összeraktam a blokkot, forgatom a kuplungtengelyt, de csak kicsiket forog.Ha kicsit széthúzom a blokkot, akkor forog rendesen.
Hmmm....
visszaraktam az eredeti megszakítót, beállítottam az alaplapot a gyári jelöléshez, megnéztem a gyertya szikrázik, de nem indul be
benzint kap rendesen, mert betettem a száraz gyertyát és benzines lett, de azért kitisztítottam a karbit is hátha, meg a legvégén kipróbáltam azt is,h kivettem a gyertyát, töltöttem egy kis benzint bele hátha, de így se akart beröffenni :(
pedig mielőtt "beállítottam volna rendesen" a gyújtást, azelőtt ment, csak 'pöffent'...
van valami ötletek,h mi lehet a baja?
Hali!
Nemrég vettem egy gyári 4-es váltót, szerettem volna belerakni a 3-as váltó helyére, de mikor összeraktuk, szorult.
Ez mitől lehet?Nem jó a gyári 3-as helyére a gyári 4-es?
Egy elég lenne, mondjuk amelyiken nincs a piros szalag, mert annak bütykösebb a mintája és jobb lenne hátra. Akkor ne szedd le róla jöhet kompletten. Alkudni meg kötelező 4000 Ft?
Posta költséget természetesen állom!
Hali!
Nemrég vettem egy gyári 4-es váltót, szerettem volna belerakni a 3-as váltó helyére, de mikor összeraktuk, szorult.
Ez mitől lehet?Nem jó a gyári 3-as helyére a gyári 4-es?
a csapágyak még jók. a küllők is jón nincsenek kitörve. bár csak feketére van festése és itt ott kicsit megkopva... a árat gummával 5ezerre gondoltam ha gumma nélkül akkor 3500 oké? Bár a gumma nélkül az nekem macera leszedni...
a poén hogy nem látszik de amikor megpörgered akkor ott olyan kb 0,5 cm-es benyomódás van és olyan 5-6 cm hosszan a ívnél. ami az annyira nem vészes. ha kell megcsinálom neked:) kell? ja és gumma nélkül vagy gummával? bár az a felni amelyiken van piros sziszalag az a első kerék de az is jó a hátulra mert ugyan az a kerékagya meg a méret is. bár lehet választani. vagy mind kettő kell?
Jónak tűnik, csak nekem teljesen sérülés mentes kellene
Faternak venném a simóra, mert én már nem sokat fogom használni, viszont ő meg elég kötekedős, macerás a sérülések terén, szal neki csak a 100%-os felelne meg amin nincsenek sérülések, (újat meg nem veszek).
De az lenne a lényeg, hogy a belsejében a tengely résznél a csapágyak, távtartó stb stb ne legyen szétbarmolva meg a küllők ne legyenek kitörve.
Árat hogy gondoltad?
nna itt a képek. Bár a kerekekben nem mondanám hogy nyolcas lenne benne. az első jó. a hátsónál meg egyik oldalán van egy egyhe ütés sztem kalapáccsal ki lehet igazítani. másik olsalom meg rendesen kerek. amúgy így is használható.
mert nekem s50Nnél ugyan ez volt átüt a gyújtótekekecs a lendkerékbe vagy ahol a gyújtó és a tekercs kábele össze van forrasztva az nincs rendesen leszigetelve. DE EZ CSAK S50NÉL!
Nekem is elegem lett belőle, ezért szerzek egy babetta gyújtást.
Egyszerűen túl sok hibalehetőség van.
A helyes beszerelésre direkt figyeltem.
Épp hogy összeraktam a blokkot, forgatom a kuplungtengelyt, de csak kicsiket forog.Ha kicsit széthúzom a blokkot, akkor forog rendesen.
visszaraktam az eredeti megszakítót, beállítottam az alaplapot a gyári jelöléshez, megnéztem a gyertya szikrázik, de nem indul be
benzint kap rendesen, mert betettem a száraz gyertyát és benzines lett, de azért kitisztítottam a karbit is hátha, meg a legvégén kipróbáltam azt is,h kivettem a gyertyát, töltöttem egy kis benzint bele hátha, de így se akart beröffenni :(
pedig mielőtt "beállítottam volna rendesen" a gyújtást, azelőtt ment, csak 'pöffent'...
van valami ötletek,h mi lehet a baja?
Nemrég vettem egy gyári 4-es váltót, szerettem volna belerakni a 3-as váltó helyére, de mikor összeraktuk, szorult.
Ez mitől lehet?Nem jó a gyári 3-as helyére a gyári 4-es?
rapala0307@mailbox.hu az e-mail címem ide küldj egy e-mailt és válaszba megírom a pontos postázási címet
Posta költséget természetesen állom!
Nemrég vettem egy gyári 4-es váltót, szerettem volna belerakni a 3-as váltó helyére, de mikor összeraktuk, szorult.
Ez mitől lehet?Nem jó a gyári 3-as helyére a gyári 4-es?
Faternak venném a simóra, mert én már nem sokat fogom használni, viszont ő meg elég kötekedős, macerás a sérülések terén, szal neki csak a 100%-os felelne meg amin nincsenek sérülések, (újat meg nem veszek).
De az lenne a lényeg, hogy a belsejében a tengely résznél a csapágyak, távtartó stb stb ne legyen szétbarmolva meg a küllők ne legyenek kitörve.
Árat hogy gondoltad?
Tuji